Aihe: Musicstore palautus 30 days
1
adretlan
24.02.2009 19:58:03
Vahtolainen: Hei,ostin musicstoresta kitaran ja muuta sälää,ja nyt ajattelin palauttaa kitaran tarpeiden muuttuessa,mutta joutuuko tuossa maksamaan itse postarit?Voinko lähettää kitaran ja ottaa tilalle paremman,ja musicstore maksaa postarit?

Ehkä kannattais ottaa yhteyttä sinne Musicstoreen.
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
19691970
24.02.2009 20:24:14
adretlan: Ehkä kannattais ottaa yhteyttä sinne Musicstoreen.

Minä yritin, oikein tosissani, ostin nimittäin musicstoresta halpis-putkivahvistimen, http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ … -Combo-6-Speaker/art-GIT0013682-000
(ostin silloin kun tuo maksoi 59 euroa, nyt on näköjään tullut melki 30 euroa hintaa lisää!) ja totesin aikas pian jotta (halpa hintakin huomioiden) laite nyt vain on...kertakaikkisen surkea ja olisin halunnut palauttaa sen tuon 30 päivän rahat takaisin takuun puitteissa. Valitettavasti yhteenkään sähköpostiini ei tullut mitään vastausta, laitoin niitä kaiken kaikkiaan puolisen tusinaa, eri musicstoren osoitteisiin.
Soittaa tietty ois viel voinut, kait ne englantia siellä osaa, itse en osaa saksaa, mut luovutin ja päätin etten tilaa tuolta liikkestä enää mitään. Onneksi ikävä kokemus osui noinkin halvan tuotteen kohdalla vastaan, ei harmita kauhiasti.
Evergrey
24.02.2009 20:25:40

adretlan: Ehkä kannattais ottaa yhteyttä sinne Musicstoreen.

Aina kannttaa meilata liikkeeseen ja sopia palautustavasta yms
Grugi
24.02.2009 20:27:29
Evergrey: Aina kannttaa meilata liikkeeseen ja sopia palautustavasta yms

Ilman muuta mutta eipä tunnu vastaavan niihin mitä tota edellistä tarinaa luki.
SDMF
Janne19691
25.02.2009 08:00:49

Grugi: Ilman muuta mutta eipä tunnu vastaavan niihin mitä tota edellistä tarinaa luki.

Näinä sähköpostin kulta-aikoina kandee ensin _varmistaa_ että viestit on menneet ylipäätään perille ja sitten vasta moittia vastapuolta siitä etteivät ole viitsineet vastata (Varmistaminen tapahtuu.. kuka arvaa? - ei, ei vaan soittamalla). Seuraavaksi kandee myös _varmistaa_ että voit myös vastaanottaa viestejä ko. paikasta (tsekkaa mahdollinen roskapostisuodatus) se kun ei ole itsestään selvää viitaten edelleen näihin kulta-aikoihin.
Rule #1: There are no rules.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)