Aihe: neljä kitaristia, pianisti ja..kuudes pyörä?
1 2
musamies
23.02.2009 00:15:37 (muokattu 23.02.2009 00:17:48)
Charge: Eli tässä on nyt minussa vika? No, joo, mie yritän sopeutua...

Oisko tosta mitään apua:
"Omistan Yamahan YPT-400 mallisen syntikan."

Jos kyseessä on joku musiikin opetukseen tarkoitettu julkinen tila, vois ottaa puheeksi saisko sinne pianon lisäksi jonkin muun kosketinsoittimen?

Minä soitan treeneissä monesti pianoa mutta välillä vien mukana jonkun muun soittimen. Joskus soitan bassoakin.
Wersus
24.02.2009 10:16:54

Oli meilläki aikanaan yläasteella sellanen bändiryhmä, missä oli liikaa porukkaa ja taitotasot vaihteli monen vuoden yksityisopetuksesta ihan vasta-alkajiin (mm. minä). Porukkaa oli tosiaan silleen, että usein oli parikin basistia jne. Tämäkin sutviutu kuitenkin ihan hyvin toiminnan puolesta (kuulosti varmaan aika hirveeltä) ja nykyäänkin ~7 vuotta myöhemmin soittelen samassa bändissä silloisen "tähtioppilaan" kanssa.
http://www.circusnecropolis.com
rrroope
24.02.2009 13:49:02
jos te ootte opettamassa soittamista nuorisolle, niin näyttäkää hyvää esimerkkiä, että musiikki ei oo tosikkojen hommaa vaan yhteistä hauskanpitoa ja hengailua johon kaikki voidaan ottaa mukaan. vaikka sitten silleen että toinen komppaa pianolla ja toinen sooloilee. tällälailla aikuisetkin pitää hauskaa. ainakaan mulle toi ei ois ongelma.

tai sit voitte näyttää lapsille sellasta esimerkkiä että musabisnes on vittuilua, tappelua kilpailyua ja kyräilyä silleen et kellään ei oo hauskaa.
Charge
24.02.2009 15:43:09

juu, siis koululta kyllä löytyy pianon lisäksi vanha casionromu ja sitten semmoinen pikkuisen paremman kuuloinen Tecnicksin mallinen syna. (onko tollasta, vai muistanko ihan pieleen?) Niillä mentäis.

Tämä "ylimääräinen" tyyppi sanoi tänään, ettei edes tiedä, aikooko tulla, joten se hänen osaltaan tais nyt jäädä siihen, jos yhtään heeboa tunnen. Ei paljon musahomma taida kiinnostaa yhtä paljon, kun meitä muita.
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)