Nine Inch Nails : "The Bottom" "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Marzi 24.02.2009 19:08:39 | |
---|
Punisher: Nine Inch Nails : "The Bottom" Hyväksytään, vaiks oikeastaan biisi on The downward spiral (the bottom) Jatka vaan. :) Liikaa on tarpeeksi. |
Punisher 24.02.2009 20:01:52 (muokattu 24.02.2009 20:03:39) | |
---|
Kokeillaas näin: Voi kauhistus tätä tuskaa, Maasta syntyneen ylpeyden tyhjyyttä Joka uskollista sydäntäni hämmensi "There is no need for torture: hell is other people."
Lammikkovalas 28.02.2009 19:49:52 | |
---|
Punisher: Kokeillaas näin: Voi kauhistus tätä tuskaa, Maasta syntyneen ylpeyden tyhjyyttä Joka uskollista sydäntäni hämmensi Vihjettä tai uutta lyriikkaa tänne kun ei näytä kukaan tunnistavan. I broke my G-string while fingering a minor |
spinningthingintheceiling 28.02.2009 22:47:31 | |
---|
Emperor- The loss and curse of reverence |
Punisher 01.03.2009 04:38:26 (muokattu 01.03.2009 04:39:40) | |
---|
Emperor- The loss and curse of reverence Vihdoinkin oikein. PS. Nillittäjät takaisin opiskelemaan. 3-luokan englannintaidolla saattoi olla vittumaista kääntää tuota googlelle :D:D:D "There is no need for torture: hell is other people."
Oan 02.03.2009 11:15:39 | |
---|
PS. Nillittäjät takaisin opiskelemaan. 3-luokan englannintaidolla saattoi olla vittumaista kääntää tuota googlelle :D:D:D Mutta neljän päivän hiljaisuus antaisi silti olettaa, että vihje voisi olla paikallaan. Ei näitä kannata jäädyttää. :RtR: |
spinningthingintheceiling 02.03.2009 20:00:28 | |
---|
Sor, että kesti hieman mutta nyt! Kultainen maailmaton hiljaisuus Avaruuslento äänen nopeudella Ylitän pilvet ja värit Musta aukko kutsuu minua Liu'un pitkin horisonttia Rintamalla, jota ei sovi ylittämän |
Punisher 02.03.2009 20:24:54 | |
---|
Gojira : "The Heaviest Matter of the Universe" "There is no need for torture: hell is other people."
spinningthingintheceiling 02.03.2009 21:00:57 | |
---|
Punisher: Gojira : "The Heaviest Matter of the Universe" Joo joo, olikin ihan helppo. Sehä se siis o. Helppo googlettaakin. :) |
Punisher 02.03.2009 22:54:28 | |
---|
Googlettamalla löyty joo, tosin oli mulla tuo hyllyssäkin tuo levy. Harmi että tekivät nyt niin paskan levyn. Mutta asiaan: Ei oo kyllä raskasta musiikkia, mutta varmasti iso osa mörkövirehevistä pitävät tietävät bändin: "Toiveiden ja kunnianhimon ikuisesti pilaama On nälkä vieläkin tyydyttämätön Väsyneet silmämme vielä harhailevat horisonttiin Vaikka tätä tietä pitkin olemme kulkeneet jo niin monet kerrat" "There is no need for torture: hell is other people."
spinningthingintheceiling 05.03.2009 12:06:36 | |
---|
Pink Floyd - High Hopes. Tai Nightwish. Joku muu saa kyllä laittaa seuraavan pätkän jos haluaa. En kerkeä nyt ja muutenkin tästä näyttää tulevan kaksinkamppailu joten...! |
Punisher 05.03.2009 18:30:58 | |
---|
Pink Floyd - High Hopes. Jessöör. Jatkakaa siis joku. "There is no need for torture: hell is other people."
Rauniotorni 05.03.2009 18:53:51 | |
---|
Minä minä! Hän luulee että olen rautamies, että en tunne kipua En tiedä miksi pitäisi teeskennellä iloista Olen niin onnellinen mutta kuitenkin täynnä itseinhoa Että peili näyttää minulle kiittämättömän Voisin helposti ruveta syyttelemään Koska syy on minun, se aina viipyilee Että totuus on omassa peilikuvassani Vaikka tämä ei voi jatkua kuitenkaan It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
hullu_ukko 05.03.2009 19:24:49 | |
---|
Dismembered: Minä minä! Hän luulee että olen rautamies, että en tunne kipua En tiedä miksi pitäisi teeskennellä iloista Olen niin onnellinen mutta kuitenkin täynnä itseinhoa Että peili näyttää minulle kiittämättömän Voisin helposti ruveta syyttelemään Koska syy on minun, se aina viipyilee Että totuus on omassa peilikuvassani Vaikka tämä ei voi jatkua kuitenkaan Type O Negative - World Coming Down M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Rauniotorni 05.03.2009 20:32:06 | |
---|
hullu_ukko: Type O Negative - World Coming Down Tämä! virhe jne. It's fucked to hear one idiot's words, but worse to see other believe it. |
hullu_ukko 05.03.2009 22:16:31 (muokattu 05.03.2009 22:17:36) | |
---|
Kauan sitten unohdetuilta aikakausilta odotan sinua auringon noustessa saapuvaksi. Niin vitun kauan tätä on toivottu! Nouse käskystäni! Ylitä meret, paiskaa auki elämän portit ja kiipeä yli tämän loputtoman vuoren, ylväydestä ja kyyneleistä muodostuneen. Oi lausumatta jäänyt ääni, kuulematta jäänyt suru, hylätty sydän niin autio. Nouse! Kumarra edessä kuninkaattoman valtaistuimen! Kun aurinko vielä odottaa nousemistaan, tuhoa tämä mätä taivaankappale! Kun taivaalliset messut vaikenevat, sinun ilmestystäsi katson, oi Venus, ihanin kaikista. Anna minun kylpeä jumalallisuudessasi... Laskeudu! Ja niin Sinä laskeuduit, älä lähde vielä! Minä himoitsen siunattujen säteiden lämpöä, uskottomat silmäsi rohkaisevat minua. Ikivanha haave, susi on päästetty kahleistaan, tottelemattomuuden maku on niin voittoisa... Nouse! Kumarra edessä kuninkaattoman valtaistuimen! Kun aurinko vielä odottaa nousemistaan, tuhoa tämä mätä taivaankappale! Aina ja ikuisesti... Ikuisesti hylätty joukossa jumalten... Sittemmin olen tullut lihaksi ja silti haastan teidät! Kuuletteko minun sotahuutoni? Ystäväni, minä en aio palvella. Ei ole jumalia ihmislihasta syntyneiden jumalten yläpuolella. Ei ole jumalallisempaa potentiaalia kuin ihmisen potentiaali ja tämä olkoon kaikista laeista mahtavin! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
d3monilaama 06.03.2009 09:21:01 | |
---|
Behemoth - Kriegsphilosophie Osaa olla vaikee nimi, piti ihan luntata että tuli kirjotettua oikein :D Ei oo yhtään käyttistä. |
hullu_ukko 06.03.2009 21:28:31 | |
---|
d3monilaama: Behemoth - Kriegsphilosophie Osaa olla vaikee nimi, piti ihan luntata että tuli kirjotettua oikein :D Tuohan se. Saksankieliset biisinnimet ovat hieno asia. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
d3monilaama 06.03.2009 22:02:27 | |
---|
Murskaan kaikki arvottomat tavoitteesi Minä määrittelen hallinnan Tuskasi on vittu ekstaasini Yhtä mätä on tyrannian maailmani Vahvistaakseni epätoivoasi Lihan luusta revin Vihaan tosiasiaa että hengitämme samaa ilmaa Avuttomina kun dominoin Minä en juhli Ennen kuin olette kaikki ristiinnaulittu En voi levätä ennen kuin kaikki ovat kuolleet En voi kestää uhria sinussa Tartuttaen kaiken mitä teen Minä hävitän, tuhoan, epäasutan Taivaallisen julma kärsimys Heikkojen puhdistus Ylivaltuus Kusta uskosi päälle Polttaa Jumalan huora Ikuinen on valtakauteni Syön sielusi Täytyy säilyttää heikkojen hallinta Täytyy sisällyttää vapaiden mielet Ennen tätä luulin osaavani englantia. En enää. Viimeinen lause oli hankala suomentaa, meni nyt noin. Ei oo yhtään käyttistä. |