Aihe: uusi G3 DVD. (ja CD)
1
PoLFus
20.02.2004 20:44:17

~ 7ender $tratocaster ~
kid ego
20.02.2004 21:19:17
Mulla on tuo cd. Se on hyvä. Dvd ei ole vielä Suomen markkinoilla. Kummaa, että cd:n keikka on Kansas Citystä ja dvd:n Denveristä...
Wittu fak!!
Miikathebest
21.02.2004 12:53:32

Toi on kyllä ihan pakko ostaa!
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It - Miika's Vision
randy
21.02.2004 14:24:32
DVD:ltä saa sitten nähdä miten Satch vetää tuohon Mysticaliin ne mukavat left-hand-tap luritukset.

Kuka se sillon puhu täällä ettei Joe itekkään oikeen livenä osaa vetää sitä.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
kid ego
21.02.2004 18:00:26
DVD:ltä saa sitten nähdä miten Satch vetää tuohon Mysticaliin ne mukavat left-hand-tap luritukset.

Mulla on Joen Live In San Francisco -dvd ja ihan mallikkaasta vetää kädet ristissä sekä Mysticalin että siinä toisessa biisissä (nyt pätkii), oliskos ollut Ice 9 vai Cool #9.
Wittu fak!!
Unforgiven
21.02.2004 19:14:20

Ensinnäkin väärinymmärrysten välttämiseksi todetaan, että olen lähes fanaattinen Satrianin musiikin ystävä, mutta nämä "left-hand-tap luritukset" ovat jotain sellaista, mitä minä en kykene ymmärtämään.

Kuuluu minun kategorioinnissa sarjaan "soittaa kielellä pianoa", "ajaa autoa selkä menosuuntaan" tai "hiihtää kesäkuussa Finlandia -hiihto" eli helvetin vaikeaa, mutta ei mitään järkeä eikä minkään kuuloista tai edes näköistä.
Keppi
21.02.2004 20:50:50
Ensinnäkin väärinymmärrysten välttämiseksi todetaan, että olen lähes fanaattinen Satrianin musiikin ystävä, mutta nämä "left-hand-tap luritukset" ovat jotain sellaista, mitä minä en kykene ymmärtämään.

Kuuluu minun kategorioinnissa sarjaan "soittaa kielellä pianoa", "ajaa autoa selkä menosuuntaan" tai "hiihtää kesäkuussa Finlandia -hiihto" eli helvetin vaikeaa, mutta ei mitään järkeä eikä minkään kuuloista tai edes näköistä.

Samat sanat!...sillä erotuksella, että en todellakaan ole fanaattinen Satrianin musiikin ystävä!;)
...no ei vaineskaan;)
PoLFus
21.02.2004 21:50:22

Kyllä nuo on pakko hankkia vannoituneena Satch/Vai fanina...saakohan ton cdn halvemmalla, jos pyytää leikkaamaan ynkän pois?
~ 7ender $tratocaster ~
Unforgiven
21.02.2004 22:00:14
Samat sanat!...sillä erotuksella, että en todellakaan ole fanaattinen Satrianin musiikin ystävä!;)

Jotain vikaa meissä kaikisssa on.

;-)
kid ego
22.02.2004 13:33:46
Kyllä Ynkkä veti tuossa levyllä melkoiset pohjanoteeraukset. Tilua tilun perään vailla tyylitajua, mikä on sinänsä surullista, koska mä pidän osasta Ynkän soolotuotantoa. Hyvä kitaristi ja tekeekin hyviä biisejä, mutta pistää kyllä ihan överiksi... "Voodoo Chile"... juu. "Tilu Chile", I say.
Wittu fak!!
Aardfather
23.02.2004 03:08:52

Helposti. On tullu livenäkin nähtyä lähietäisyydeltä. Onhan se aika vaikea soitettava mutta ei se mikään mahdoton ole. Itsekin pystyn sen soittamaan melko hyvin. Tosin on tullu treenattuakin sitä aika pitkään. Mutta on se kyllä sen verran hankala että Joekin oli tokaissut "Oh shit! This is gonna be hard!" biisiä tehdessään kun löysi otelaudalta haluamansa nuotit. Hehheh....

- Aardfather
Imper
23.02.2004 14:42:15

"Voodoo Chile"... juu. "Tilu Chile", I say.

Nussinpa pilkkua mutta "Voodoo CHILD" ja "tilu CHILD" :)

CHILE on se PITKÄ, BLUES-tyylinen veto. Pitää olla tarkkana. Muista ensi kerralla!
Everyone is a per-son
Aardfather
23.02.2004 15:35:16

CHILE on se PITKÄ, BLUES-tyylinen veto. Pitää olla tarkkana. Muista ensi kerralla!

Highway Chile. Mutta ei se mikään pitkä ole, eikä blues-tyylinenkään.

- Aardfather
kid ego
23.02.2004 18:38:20

Kiitos selvityksestä. Mä olenkin miettinyt, että kumpi on se oikeampi muoto.
Wittu fak!!
randy
24.02.2004 09:21:35
On kyllä DVD:llä vähän huonosti Vai esillä, kolme biisiä.
Taidan kyllä mieluummin ostaa sen Satrianin DVD:n.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)