Aihe: Ipod/Itunes onkelma..
1 2
maths
19.02.2009 19:12:41
Itunes sanoo ettei tunnista mun ipodia ja käskee palauttamaan tehdasasetukset. Kun palautan ne niin se sanoo edelleen samaa. Olen asentanut ituneskinkin uudestaan silti sama homma. Mikä vittu tässä on vikana?

Mulla sano tuota, kun olin käyttänyt iPodia Macin kanssa, ja sen jälkeen yritin siirtää Windowsilla musaa. Ei voinut oikein muuta kuin alustaa Windowsille.
money for nothing and chicks for free
Super-Jari
19.02.2009 20:58:54
Mulla sano tuota, kun olin käyttänyt iPodia Macin kanssa, ja sen jälkeen yritin siirtää Windowsilla musaa. Ei voinut oikein muuta kuin alustaa Windowsille.

Heitin itunesin pois ja vaihdoin rockboxiin.
Humanoid
19.02.2009 22:12:07
Itunes sanoo ettei tunnista mun ipodia ja käskee palauttamaan tehdasasetukset. Kun palautan ne niin se sanoo edelleen samaa. Olen asentanut ituneskinkin uudestaan silti sama homma. Mikä vittu tässä on vikana?

Jos haluat käyttää iPodia sekä OS X:ssä, että Windowsissa, alusta/palauta tehdasasetuksiin Pod Windowsissa. Tällöin tiedostojärjestelmäksi sinne tulee FAT32, joka toimii molemmissa. Macin iTunes tunkee Podiin automaattisesti HFS:ää FAT32:n sijasta, jolloin toimivuus muissa käyttiksissä on vähän heikkoa.
Sami / Ääniportti
Jokapaikanapina
22.02.2009 20:50:27
Vasara: Heitin itunesin pois ja vaihdoin rockboxiin.

Tässä on takuuriskinsä. Mulla kävi tsäkä kun päätin etten ennen takuun umpeutumista käytä rockboxia, ja iPod jökkäskin. Ei olis takuu päteny siinä kohtaa jos ois ollu rockbox!
Jokapaikanapina
04.03.2009 17:05:11
Miks mulla on yhtäkkiä iTunesissa tullu tonne vasemmalle Music ja Store ja Playlistien sekaan kansio nimeltä Shared jossa näkyy toinen kansio nimeltä "Jenni's LimeWire Tunes"? Onko se joku viirus? LimeWiree ja muita latausohjelmia en käytä, en tiedä miten se on voinu tulla tonne! Ja Norton sanoo, että tietokone on suojattu.

Ja niin, siellä Jenni's LimeWire tunesissa ei näy mitään tiedostoja iTunesissa.
mrk
04.03.2009 18:01:41
Jokapaikanapina: Miks mulla on yhtäkkiä iTunesissa tullu tonne vasemmalle Music ja Store ja Playlistien sekaan kansio nimeltä Shared jossa näkyy toinen kansio nimeltä "Jenni's LimeWire Tunes"? Onko se joku viirus? LimeWiree ja muita latausohjelmia en käytä, en tiedä miten se on voinu tulla tonne! Ja Norton sanoo, että tietokone on suojattu.

Ja niin, siellä Jenni's LimeWire tunesissa ei näy mitään tiedostoja iTunesissa.

Samassa lähiverkossa majaileva Jenni on jakanut oman iTunes kirjastonsa ja sinun iTunes näyttää jaetut kirjastot. iTunesin asetukset=>jakaminen näitä pystyy säätämään.
"Short On Long Term Goals"
Umpihullu
12.05.2009 10:58:43
Tuota tässä pitkästä aikaa tuli itunesia käytettyä ja se päivittyi samalla, sen päivityksen mukana katosi kuitenkin mahdollisuus (valikossa ihan oli tuo toiminto) lisätä biisejä ipodiin silleen kätevästi, että siirrä/lisää kipaleet kohteeseen ipod? Eli nyt ne ilmeisesti täytyy kopioida ja liittää siihen ipodiin. Onko muilla ollut samaa vaivaa ja jos on, niin voiko saada tuota aikaisempaa versiota itunesista takaisin jossa se käytäntö vielä oli toimiva?
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Super-Jari
28.09.2009 18:55:43
Oikeastaan ihan puhtaasti Ipod ongelma. Mulla on tuo 30giganen ja se alkoi nyt yhtäkkiä käynnistämään itseään tuohon asti että omppu tulee näkyviin, päästää semmosen kovalevyn vinkauksen ja sammuu ja toistaa saman parin sekunnin kuluttua. Nyt se on jatkanut tuota varmaan puolituntia. Mitä helvettiä?
Borlag
28.09.2009 18:56:56

Vasara: Oikeastaan ihan puhtaasti Ipod ongelma. Mulla on tuo 30giganen ja se alkoi nyt yhtäkkiä käynnistämään itseään tuohon asti että omppu tulee näkyviin, päästää semmosen kovalevyn vinkauksen ja sammuu ja toistaa saman parin sekunnin kuluttua. Nyt se on jatkanut tuota varmaan puolituntia. Mitä helvettiä?

Taisi sanoa sopimuksen irti lopullisesti, eli kuulostaa siltä ettei kovalevy käynnisty kunnolla. Tuleeko samalla sellaisia klik-ääniä? Tuo on se yleisin merkki rikkinäisestä kovosta.
Super-Jari
28.09.2009 18:58:29
Borlag: Taisi sanoa sopimuksen irti lopullisesti, eli kuulostaa siltä ettei kovalevy käynnisty kunnolla. Tuleeko samalla sellaisia klik-ääniä? Tuo on se yleisin merkki rikkinäisestä kovosta.

Kuuluu tuo normaali käynnistys kilaus ja sitten tuo piuuuu ja sitten virrat pois ja homma alusta.
Super-Jari
28.09.2009 19:21:50
Hetken räpläsin ja nyt tuo ruutu muuttui vähän kumman näköiseksi ja siinä lukee että disc mode. W00t?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)