Jaqqi1991 21.02.2009 00:13:14 | |
---|
Kiitokset aalataurille. Olisi hienoa, jos viitsisit laittaa kaikki jaksot jakoon! ++ We may be humans, but we're still animals |
aalataur 21.02.2009 00:20:26 (muokattu 22.02.2009 11:38:35) | |
---|
Jaqqi1991: Kiitokset aalataurille. Olisi hienoa, jos viitsisit laittaa kaikki jaksot jakoon! ++ E: Eli threadin sivun 78 lopusta löytyy nyt linkit kaikkien jaksojen lataamiseen. |
Dirty Hero 22.02.2009 13:20:01 | |
---|
^^Kiitos++ |
Wahi 22.02.2009 14:33:01 | |
---|
Olenko ainoa jolla lataukset ei lähde käyntiin? Junnaa paikoillaan latausikkunassa ja odottaa että lähtisi käyntiin. Shine on you crazy diamond |
Dirty Hero 23.02.2009 10:59:12 (muokattu 23.02.2009 10:59:34) | |
---|
Wahi: Olenko ainoa jolla lataukset ei lähde käyntiin? Junnaa paikoillaan latausikkunassa ja odottaa että lähtisi käyntiin. Kyllä noi mulla eilen toimi. Noista aalataurin pistämistä linkeistä ei voi siis suoraan ladata, vaan niistä aukeaa sivu josta saa ladattua jaksot. -Ainakin mä koitin aluksi tallentaa suoraan noista linkeistä, se ei toiminut.. |
darrell 23.02.2009 14:09:46 | |
---|
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
aalataur 23.02.2009 15:16:15 (muokattu 23.02.2009 15:17:09) | |
---|
darrell: Mielenkiintoista, että just tämä jakso näkyy mulla ylösalaisin, kun kattoo Media Playerillä. Kaikki muut jaksot näkyy ok, ja tämäkin on ok, jos kattoo esim. WinAmpilla. Tämä ongelma oli jo aikaisemmin juikkipuikin sivuilta ladatessa, eli tiedoston siirto on ok. Lataamani jaksot on tosiaan juikkipuikin sivuilta alunperin ladattu. Eli jos niissä on jotain häikkää ollut, on näissäkin. Minulla näkyy VLC playerissa hyvin kaikki. |
juikkipuikki 23.02.2009 15:28:19 | |
---|
aalataur: Lataamani jaksot on tosiaan juikkipuikin sivuilta alunperin ladattu. Eli jos niissä on jotain häikkää ollut, on näissäkin. Minulla näkyy VLC playerissa hyvin kaikki. Lataamani jaksot on tosiaan ********.orgin sivuilta alunperin ladattu. Eli jos niissä on jotain häikkää ollut, on näissäkin. Minulla näkyy Media Player Classic playerissa hyvin kaikki. Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
darrell 23.02.2009 15:31:23 | |
---|
Minulla näkyy Media Player Classic playerissa hyvin kaikki. Juu, niin mullakin, ainoastaan tämä Anttilan jakso näkyy ylösalaisin. Ihme bugi. Kone on työnantajan, niin en viitti itse latailla päivityksiä yms., mutta harvemmin Media Playeriä tulee muutenkaan käytettyä. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Aki 23.02.2009 16:06:30 | |
---|
darrell: Mielenkiintoista, että just tämä jakso näkyy mulla ylösalaisin, kun kattoo Media Playerillä. Käyttääkö joku oikeasti Windows Media Playeriä? Voi hyvä jumala. Olisi kenen työantajan kone tahansa, tekisin hänelle palveluksen ja asentaisin oikean ohjelman. Kuten km-player, mpc, tai vlc. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
ptarvain 23.02.2009 16:20:05 (muokattu 23.02.2009 16:25:15) | |
---|
Aki: Käyttääkö joku oikeasti Windows Media Playeriä? Voi hyvä jumala. Olisi kenen työantajan kone tahansa, tekisin hänelle palveluksen ja asentaisin oikean ohjelman. Kuten km-player, mpc, tai vlc. Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta joillain työpaikoilla (kuten minunkin) tietokoneet on tarkoitettu ihan oikeasti työskentelyyn, eikä videoiden katseluun. ;) PS: Oikeen hyviä videoita... Kauhee duuni imuttaa kaikki, mutta on vaivan arvosta :D Kiitos vaan Aalataurille. Tanssii kauriiden kanssa... |
--Tomppa-- 23.02.2009 18:22:18 | |
---|
Aki: Käyttääkö joku oikeasti Windows Media Playeriä? Voi hyvä jumala. Minä. Miusta sopivan selkeän yksinkertainen josta löytyy kaikki tarvittava. Sanoitte te hifistelijät mitä sanoitte. Itunes ei oo kliffa ja WinAmppiakin olen aina vähän vierastanu. Tosin DVD:n katseluun käytän aina VLC:tä. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
adretlan 23.02.2009 18:42:00 | |
---|
--Tomppa--: Minä. Miusta sopivan selkeän yksinkertainen josta löytyy kaikki tarvittava. Sanoitte te hifistelijät mitä sanoitte. Itunes ei oo kliffa ja WinAmppiakin olen aina vähän vierastanu. Tosin DVD:n katseluun käytän aina VLC:tä. Jartse kuulosti VLC:llä kattottuna paremmalta, Winamppi taas sopi Emmanuelin katseluun paremmin. Toisaalta taas hevimpään menoon, esim valovirta, tuntui olevan Media playeri parempi. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
adretlan: Jartse kuulosti VLC:llä kattottuna paremmalta, Winamppi taas sopi Emmanuelin katseluun paremmin. Toisaalta taas hevimpään menoon, esim valovirta, tuntui olevan Media playeri parempi. Sama. Vaik yleensä raskaamman musan DVD:t katon erillisellä soittimella. Mut eput ja muu iskelmä taasen näkyy parhaiten iPhonessa. Komediat tykkään kyl kattoo Windowsin puolella enemmän ku mäkillä. "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
ptarvain 23.02.2009 18:53:53 | |
---|
adretlan: Jartse kuulosti VLC:llä kattottuna paremmalta, Winamppi taas sopi Emmanuelin katseluun paremmin. Toisaalta taas hevimpään menoon, esim valovirta, tuntui olevan Media playeri parempi. =O Mihin tuo muka perustuu? Kaikkihan nuo käyttää samaa pakkauksenhallinta ohjelmaa. Oiskohan ollu ohjelmien omien equalizereiden säädöt vaan erilaiset. Mulla ainakin kuulostaa BS-playerilla, Mediaplayerilla ja winampilla ihan samalta... Equalizerin olen säätänyt joka ohjelmaan täysin samaksi. Sillä säädän ääntä suoraan stereoiden omista säätimistä. Tanssii kauriiden kanssa... |
jra 23.02.2009 18:56:56 | |
---|
ptarvain: =O Mihin tuo muka perustuu? Kaikkihan nuo käyttää samaa pakkauksenhallinta ohjelmaa. Oiskohan ollu ohjelmien omien equalizereiden säädöt vaan erilaiset. Mulla ainakin kuulostaa BS-playerilla, Mediaplayerilla ja winampilla ihan samalta... Equalizerin olen säätänyt joka ohjelmaan täysin samaksi. Sillä säädän ääntä suoraan stereoiden omista säätimistä. Olisko mennyt ns. vitsi ohi;) - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
adretlan 23.02.2009 18:58:54 | |
---|
No tarkoitus oli vihjata että menee hieman off-topiciksi, kun kinastellaan parhaasta videonkatseluohjelmasta. (itse katson kaikki Kaffeine:lla :) On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
ptarvain 23.02.2009 18:59:07 | |
---|
jra: Olisko mennyt ns. vitsi ohi;) Ai se oli vitsi... No jopas nyt kaima vitsin veisteli :D Tanssii kauriiden kanssa... |
Wahi 23.02.2009 19:35:18 | |
---|
Dirty Hero: Kyllä noi mulla eilen toimi. Noista aalataurin pistämistä linkeistä ei voi siis suoraan ladata, vaan niistä aukeaa sivu josta saa ladattua jaksot. -Ainakin mä koitin aluksi tallentaa suoraan noista linkeistä, se ei toiminut.. Joo siis totta kai, mutta tuolta sivuilta lataus-linkkiä painaessa tulee kaikki ihan normaalisti mutta tuossa Firefoxin download ikkunan listalla näkyy vain että "Ei tiedossa olevaa aikaa" ja palkin kohdalla latailee tuota eräänlaista katkoviivaa. No, täytyy katella mitä sitä keksisi. Shine on you crazy diamond |
Jaqqi1991 23.02.2009 19:58:35 | |
---|
Wahi: Joo siis totta kai, mutta tuolta sivuilta lataus-linkkiä painaessa tulee kaikki ihan normaalisti mutta tuossa Firefoxin download ikkunan listalla näkyy vain että "Ei tiedossa olevaa aikaa" ja palkin kohdalla latailee tuota eräänlaista katkoviivaa. No, täytyy katella mitä sitä keksisi. Kyllä se lataa sitä kokoajan. Katso vaikka niin tiedostokoko kasvaa kokoajan siinä vieressä. We may be humans, but we're still animals |