Aihe: J.J. Calen uusi levy
1
weelie
23.02.2009 12:14:10 (muokattu 23.02.2009 12:21:10)
"Roll on" ilmestyy ameriikoissa huomenna:
http://www.myspace.com/jjcale
http://www.because.tv/public/JJ_CALE/Roll_On_en.html

ja kuulemma mies aikoo tehdä jotain soolokeikkoja länsirannikolla..

JJ CALE NEW CD, ROLL ON, OUT TUESDAY, FEBRUARY 24
FIRST LIVE SHOWS SINCE 2004 TO BE ANNOUNCED MONDAY!

ROLL ON, JJ Cale's first solo album of new material in almost 5 years is out in the US on
Tuesday, February 24 (March 9 outside North America), 2009. The title track, the #1 Most
Added song at AAA radio in its first week out, features Eric Clapton joining Cale on guitar.
Watch for a feature article and review in the new Rolling Stone just hitting the streets. Rolling
Stone says of the new CD, "supremely chill, utterly ageless, Cale's style fits him as perfectly
as it did three decades ago." You can also hear Cale on NPR's All Things Considered the week
of February 23.

Cale plans to play some rare solo shows in small venues on the West Coast for a few weeks
beginning March 27. Check any of the newly updated sites - JJCale.com, MySpace, Facebook,
or The Rosebud Agency - late Monday West Coast US time on February 23 for more
information.
'Music is not a sport, there's no competition' (Ronnie Earl)
RonRoco
24.02.2009 18:19:18
Voi pojjaat.... Tämä on yhden kuuntelukerran jälkeen paras Cale-levy! Sama laid-back-meininki jatkuu mutta niin paljon on myös uusia kikkoja vedetty hatusta! Mahoton mies tämä on! Cherry Street on klassista poljentaa, niin hieno tzipale......
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
weelie
25.02.2009 09:53:22 (muokattu 25.02.2009 10:36:24)
Oho ihan jotta paras? Mistä levyn hankit? mulla sitä ei vielä ole...

Mutta liput länsirannikolle on! Eli olen menossa katsomaan miestä livenä (Portland, Eugene, Seattle), jos mies keikat vetää kuten on suunniteltu.
RonRoco
25.02.2009 19:36:04
jep, kuunnellu levyä tässä ja edelleen samoilla linjoilla. Kaverilta mp3:na sain jenkeistä. Mutta tilaukseen menee amazonista
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
RonRoco
25.02.2009 19:36:58 (muokattu 25.02.2009 19:37:15)
weelie: Oho ihan jotta paras? Mistä levyn hankit? mulla sitä ei vielä ole...

Mutta liput länsirannikolle on! Eli olen menossa katsomaan miestä livenä (Portland, Eugene, Seattle), jos mies keikat vetää kuten on suunniteltu.

Ihanko "vain" JJn takiakko lähdet?
weelie
27.02.2009 14:06:17 (muokattu 27.02.2009 14:08:03)
RonRoco: Ihanko "vain" JJn takiakko lähdet?

Ikäänkuin, se oli itselleni lupaus joskus vuosituhannen alussa, että sitten kun seuraavan kerran keikkalee, lähden katsomaan (no 2004 olin Italiassa ja en yksinkertaisesti voinut lähteä). Onpahan syy nähdä muita faneja ja yksi entinen amerikansuomalainen opiskelukaverini jne. Mutta toisaalta en ole ikinä Oregoninssa tai Seattlessa käynyt, jotta mikä jottei. Ei siellä nyt voi sataakaan enempää kuin täällä hellsinkissä tavallisena lokakuuna (famous last words).

Yhden noista faneista olen kerran nähnytkin, kun mies oli käymässä Helsingissä ja toi mukanaan pinon bootlegejä. :)
Texas Oil
28.02.2009 15:10:34 (muokattu 28.02.2009 15:14:14)
parin kuuntelun perusteella parhaita jj levyjä ainakin näistä uudemmista...
weelie
07.04.2009 17:30:37 (muokattu 07.04.2009 17:32:42)
Ei voi muuta sanoa kuin etta sanaton olen!

JJ Cale eilen, Aladdin Theater, Portland!!!!!!!!!!!!!!! kasittamattoman hieno... BRILLIANT! Turhaan ei tullut lahdettya merta kauemmas kalaan, sano. :)

JJ:lla on ikava kylla poskiontelon tulehdus, ja ei pysty laulamaan korkeimmalta menevia biisejaan. No annoin hanelle askin Sisua ja toivotin pikaista paranemista... silla tanaan ja huomenna Seattlessa on taas tarjolla jj-jytaa, ja minakin olen siella.

(Pessimisteille sanottakoon etta taalla ollut muutaman paivan pilveton taivas ja hellekeli. No Seattle ei varmaan peta, uskon etta sadepisaroitakin tarjoaa)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)