Aihe: Kitaransoittopaikat Oulussa
1
blackorwhite
19.02.2009 20:19:22
Kaverini puolesta ihan kyselen, että mitä kaikkia paikkoja (lähinnä edullisia) Oulussa olisi opetella kitaransoittoa? Kaverillani on 9-vuotias poika eikä hän osaa mitään, mutta haluaisi kovasti opetella? Netistä kyllä löytyy noita paikkoja, mutta eivät oikeen ole hanakkoja kertomaan hintahaitaria, että missä hinnoissa liikutaan. Itse olen tänne muuttanut vasta puoli vuotta sitten, joten en osaa häntä hirveästi auttaa.
Parempi koffi käessä ku kaks olvia toisessa käessä.
blackorwhite
03.03.2009 19:12:42 (muokattu 03.03.2009 19:17:42)
sepisti: Edullisin paikka lienee kotona sängyn laidalla. Kehittyneempi versio ja myös kalliimpi on istua tuolilla.

Jos oikein haluaa hifistellä, voisi varmaan pyrkiä johonkin paikalliseen bändikouluun tai musiikkiopistoon. Yksityiset koulut maksavat oletettavasti useita satoja euroja vuodessa. Musiikkiopistoissa opiskelemista kunnat usein tukevat rahallisesti.

Yksityiset kitaratunnit, joista voi laittaa wanted-ilmoituksen tänne m.nettiin, maksavat jostain 25 eurosta 40 euroon tunti.

PS. Kyllä varmaan puhelimitse kerrotaan mitä maksaa... Tää on tosi avutonta jopa aloittelijat-palstalle:)

No empä kehtaa ite soitella ku ei oo omaan tarpeeseen tulossa mikäli et sitä ajatellut niin sen takia tänne? Ja joo kyllä avutonta todellakin etenkin Lappeenrantalaiselle joka ei niitä ns. hyviä hinta/laatu -suhteeltaan olevia paikkoja Oulussa tiedä.
Parempi koffi käessä ku kaks olvia toisessa käessä.
Tsugu Way
05.03.2009 19:48:42
Oululaisissa musiikkikouluissa (esim. musiikkikoulu 2000) saa yksityisopetusta. Opetusta on yleensä kerran viikossa 25-30 min kerrallaan. Hinnat taitavat pyöriä tällä hetkellä jossain 60-70 euroa kuukaudessa. Itsekin olen vuosia sitten ollut asiakkaana parissakin eri musiikkikoulussa. Kyllähän siellä mukavasti oppii, jos jaksaa tuntien välillä itsenäisesti harjoitella tunnilla annettuja harjoitteita.

Kansalaisopiston ja ouluopiston ryhmätunnit ovat rutkasti halvempia, mutta näyttävät olevan ilmeisen täynnä koko ajan.
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)