Aihe: World Peace One - megakonsertti maailmanrauhan puolesta
1 2 3 4 5 6
Bongowing
16.07.2008 11:35:54
Aluksi päivämäärän piti olla toukokuussa, nyt se on jo syyskuun lopussa. Saas nyt kattoo tuleeko edes tän vuoden puolella, tai tuleeko koskaan.

Toivoa vaan sopii että tulee, loppupeleissähän se on jokaisen omasta panoksesta kiinni ;)
There is no ought from is.
Left Handed Man
16.07.2008 11:52:42
TULKAA SUOMEEN PERKELE! LEDI SUOMEEN!
"Jos tulitte kuulemaan tänne "ou beibi" joka vitun kappaleessa niin me joudutaan tuottaan teille aika vitunmoinen pettymys." James Hetfield.
HaloOfFlies
16.07.2008 13:15:06 (muokattu 16.07.2008 13:21:26)

Alkujaanhan tämän piti tapahtua viime vuoden elokuussa. Sitten sitä siirrettiin Live Earthin tieltä lokakuulle, sitten joulukuulle. Joulukuu ei ollut sekään hyvä kuukausi, joten siirtyivät toukokuulle, ja sitten ilmeisesti tämä Kiinan Tiibet-jupakka siirsi konsertit syyskuun alkuun, koska konserttien piti alkaa Pekingistä 17.5. ja nyt Kiina siis on pudotettu pois koko järjestävien maiden listalta.

Tietysti tämän kokoluokan tapahtumat vaativat aina aikaa osakseen, varsinkin tällainen josta on lupailtu vielä isompaa tapahtumaa kuin Live Aid.

No, se on positiivista, että IMDB:n sivuilla lukee jo "pre-production", eli esituotantovaihe on ollut jo muutaman kuukauden käynnissä. Saa nähdä milloin etenevät seuraavaan vaiheeseen sitten.

Sain muuten tuolta Arie Kadurilta, joka on siis tuon NYK Productions-tuotantoyhtiön pomo, ja tunnettu promoottori, vastauksen kun kysyin että mikä näissä konserteissa mättää kun niitä jatkuvasti lykätään, onko mitään uutta. No, mitään uutisia hänellä ei ollut, ja sen lisäksi kysyi että olenko minä suomalainen promoottori. Käski ilmoittaa jos olen.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
18.07.2008 13:14:53 (muokattu 18.07.2008 13:16:41)

No nyt alkaa tapahtua...

Nelinkertainen Grammy-voittaja ja multi-instrumentalistilegenda Arturo Sandoval on lupautunut mukaan. Kaveri on esiintynyt mm. Frank Sinatran, Alicia Keysin, Rod Stewartin ja Dizzy Gillespien kanssa ja hänestä on tehty elokuva "For Love Or Country".

http://worldpeaceone.com/WP12007/a_s.html
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
08.02.2009 18:29:24 (muokattu 08.02.2009 19:03:56)

Nostetaanpa. Löysin nimittäin Last FM:n kautta tietoa Rio De Janeiron WP1-konsertista, varmistuneita esiintyjiäkin oli jo listattu. Siellä oli uutislinkki brasilialaisen Diario Do Rio-lehden sivuille, jossa oli konsertin järjestäjän Priscilla Baldumin haastattelu ja hän vahvisti että seuraavien artistien kanssa neuvotellaan esiintymisestä Rion WP1-konsertissa 6. kesäkuuta:

Aerosmith
Justin Timberlake
Linkin Park
Akon
Daniela Mercury
O Rappa
Nx Zero
Jota Quest
Gabriel Pensador

Samanaikaisesti konsertteja on luvassa myös 12 muussa maassa samana päivänä. Joten tässä taitanee nyt olla jotain perää, kun tästä konsertista on jo Brasilian valtamedioissa uutisoitu. Ylläolevat esiintyjät tosin ovat toistaiseksi huhuasteella sillä vaikka ne on uutisoitu varmistuneiksi, niin ainakaan esim. Aerosmithin tai Linkin Parkin kotisivuilla ei lue mitään.

http://diariodorio.com/world-peace-one-brasil-2009/
http://www.last.fm/event/890572#lineup

Katsotaan ja odotetaan että mitä tuleman pitää.
UKKOMIES
08.02.2009 21:35:09
Vois mennä tsekkaa Rihannaa ja Tokio Hotellii, muut oli iha paskoi varsinki joku zeppelin ja rollarit..
Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
HaloOfFlies
10.02.2009 17:37:30

Otin yhteyttä Aerosmithin fanclubiin asian tiimoilta ja sieltä tuli tämmöinen viesti:

Hi Jani, We haven't received any confirmation from management at this time. If and when we receive dates we will send an email blast and post them on www.aeroforceone.com.
HaloOfFlies
12.02.2009 15:34:50

Juuh. Lukkoon tämä ketju, sillä koko tapahtuma on vaan pelkkä vitsi joka ei tule koskaan toteutumaan.
Bongowing
12.02.2009 15:39:59
Juuh. Lukkoon tämä ketju, sillä koko tapahtuma on vaan pelkkä vitsi joka ei tule koskaan toteutumaan.

Maailmanrauha vai tuo konsertti? Varmaankin molemmat..
There is no ought from is.
HaloOfFlies
12.02.2009 16:59:59

Maailmanrauha vai tuo konsertti? Varmaankin molemmat..

Tuo konsertti. Molemmatkin ehkä.
HaloOfFlies
13.02.2009 11:52:43 (muokattu 13.02.2009 12:06:26)

Vai tapahtuuko sittenkin? Yhden bändin viralllisilta kotisivuilta kun löytyi merkintä. http://nxzero.uol.com.br/ ja sieltä Agenda. sitten vaan Maio ja Junho.

Eli pistetäänpä ensimmäinen tulonsa varmistanut artisti kehiin:
NX Zero (Rio De Janeiro)
MV
13.02.2009 13:15:55
Konserttitapahtuma goes Chinese democracy.
Are you madferit?
maelstorm
13.02.2009 14:28:43
the beatles ja the doors puuttuu, paska keikka, en lähe messiin.
Siivet.
BassLass
13.02.2009 15:15:42
Konserttitapahtuma goes Chinese democracy.

Tätä olin tulossa sanomaan.
McNulty
23.02.2009 13:26:50
maelstorm: the beatles ja the doors puuttuu, paska keikka, en lähe messiin.

voimakasta komppia tälle :)
giddyup!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)