Strutsi: The new black toimii minusta myös ihan mainiosti. Varsinkin Wrong side :) Tuo ja Far Beyond Metal ovatkin sitten valitettavsti ainoita kunnon huippuhetkiä ko. levyllä. Suosittelen City-levyä. Helvetin raivokas ja ainutlaatuinen hevilevy. |
vt1100 22.02.2009 18:11:49 | |
---|
Ostaa vaan kerralla kaikki 5 lättyä, pitäis tänä päivänä saada ihan sopivan hintaankin. Omat suosikit ovat kyllä 3 viimeistä SYL:ia, SYL ja Alien levyjen taistellessa kärkipaikasta ja The New Black tiukasti kannoilla. City ja HAARHT ei oikein putoa sillai diipisti :-) |
Heissi 22.02.2009 19:34:44 | |
---|
Suosittelen City-levyä. Helvetin raivokas ja ainutlaatuinen hevilevy. Siinä mielessä ainutlaatuinen, että se levy on täydellinen.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Väkevämies 22.02.2009 19:43:09 (muokattu 22.02.2009 19:43:58) | |
---|
Strapping young lad on parhautta tai ainakin City on loistava. The New Black ei oikein toimi. Alien on pitänyt ostaa jo pitkään. Onko tuo nimikkolevy yhtä lostavaa kamaa kuin City tai pääseekö edes lähelle? Sooloura ei ole toiminut kamalan hyvin, mutta en ole vielä luovuttanut. Olen varma etten vain tajua ja joku päivä vielä tajuan. Tosin Synchestra toimii, mutta se on kai tämän The Devin Townsend Bandin levy. Onko sillä mitään konkreettista merkitystä? Otanpa tuon Terrian taas kuunteluun. |
loituma 22.02.2009 20:17:27 (muokattu 22.02.2009 20:20:32) | |
---|
Onko tuo nimikkolevy yhtä lostavaa kamaa kuin City tai pääseekö edes lähelle? Hyvä levy sekin, mutta ei kyllä Cityä lähellekkään. IMO. Edit: Ehkä jopa sylvin heikoin levy on tuo nimikkolevy, HAARHT:n jälkeen. |
Milkop 22.02.2009 20:42:16 | |
---|
loituma: Ehkä jopa sylvin heikoin levy on tuo nimikkolevy, HAARHT:n jälkeen. Suorin ja samalla tylsin se ainakin on. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
pehko 22.02.2009 20:45:34 | |
---|
Muukalainen ja Kaupunki on parhaat. itse täytyy se sanoa, että kuitenkin pidän henkilökohtaisesti enempi soolo materiaalsita. Ocean Machine on edelleen maailman paras levy. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
Humanoid 26.02.2009 12:46:25 | |
---|
Postby The Dev on Wed Feb 25, 2009 11:48 pm Getting ready to master (I'm not going to do it...) Ki is terrific, VERY different for me, pretty organic, warts and all, some songs are 'live off the floor' very minimal editing overall. It's rainy and messy and heavy and peaceful and maybe needs a listen or two till you 'll accept it. I can sleep to it, but when you pay attention it's jam packed. I'll give you a taste soon. Looks like the end of may, early june. release. very very proud. d Sami / Ääniportti |
Milkop 26.02.2009 12:57:14 | |
---|
Humanoid: Looks like the end of may, early june. release. Voi voi, kelpaa kyllä :---D "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Landstr 26.02.2009 13:05:38 | |
---|
I'll give you a taste soon. Ah, tätä odotellessa sitten. Ja kesäkuuta vielä enempi. Krapulan paranteleminen viinalla on tarkkaa touhua ku ripulin paranteleminen piereskelemällä. -Bluesmies |
Humanoid 27.02.2009 11:42:37 | |
---|
Devin alkaa ilmeisesti julkaisemaan jonkinlaisia 'webisodeja' ensi viikosta lähtien. Jää vain arvailun varaan mitä sieltä on tulossa. Sami / Ääniportti |
Bullitt 05.03.2009 16:24:46 | |
---|
Huhhuh, tulipas ostettua SYL:n City ja kyllä muuten potkii! En muistakkaan milloin jokin uusi levy olisi näin viimeksi iskenyt. No joo, aika turha viesti sinänsä mutta josko joku armoton SYL-fani saisi tästäkin hyvän mielen :D . Mutta ihan asiaakin vähän, tietääkö viisaammat että onko SYL:n jatkosta kuulunut mitään kun ainakin suomen wikipedian mukaan Devin on epävarma yhtyeen kohtalosta? OSTAKAA 15" 4x108-PULTTIJAOLLA OLEVAT HYVÄT ALUMIINIVANTEET!!! |
Askorbiinihappo 05.03.2009 16:40:41 | |
---|
tietääkö viisaammat että onko SYL:n jatkosta kuulunut mitään kun ainakin suomen wikipedian mukaan Devin on epävarma yhtyeen kohtalosta? Kyllä ne mun ymmärtääkseni on ihan kokonaan lopettanut. Varmaksi en sanoisi, mutta kyllä mä olen Devyn jutuista saanut sellaisen kuvan. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Burn 05.03.2009 20:28:12 | |
---|
Askorbiinihappo: Kyllä ne mun ymmärtääkseni on ihan kokonaan lopettanut. Varmaksi en sanoisi, mutta kyllä mä olen Devyn jutuista saanut sellaisen kuvan. Sitähän se Devy aina sanoo että "myö tehtiin se määrä levyjä mitä sopparissa luki ja täts it!". Jossain vaiheessa sai kuitenki vielä lukea kommentteja Byronilta ja Geneltä että pystyssä olisivat, mitä on kyllä mahdoton uskoa. Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net |
Askorbiinihappo 05.03.2009 20:47:43 | |
---|
Burn: Jossain vaiheessa sai kuitenki vielä lukea kommentteja Byronilta ja Geneltä että pystyssä olisivat, mitä on kyllä mahdoton uskoa. Tätä mietin itsekin, Genehän sanoi, että ovat vain lataamassa akkuja. Itse en kyllä usko, että tuosta enää nousevat. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Heissi 05.03.2009 21:28:36 | |
---|
Olihan tossa Cityn ja SYL:inkin välissä jotain 6 vuotta. Antaa raivon kasautua nyt toiset 6 vuotta tässä vaiheessa taas :P "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
StoRBa 05.03.2009 21:58:03 | |
---|
Heissi: Olihan tossa Cityn ja SYL:inkin välissä jotain 6 vuotta. Antaa raivon kasautua nyt toiset 6 vuotta tässä vaiheessa taas :P Toivotaan parasta :) |
Räbbänä 05.03.2009 23:39:43 | |
---|
StoRBa: Toivotaan parasta :) Ja tulee raivontäytteinen levy lähisiwan kassajonosta kiilaavista mummoista, ilmastonmuutoksesta, Gunnareitten uudesta levystä ja huonosta hoitoaineesta? :) ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
LexaR 06.03.2009 02:25:58 | |
---|
Räbsä: Ja tulee raivontäytteinen levy lähisiwan kassajonosta kiilaavista mummoista, ilmastonmuutoksesta, Gunnareitten uudesta levystä ja huonosta hoitoaineesta? :) Tai lähinnä kaljuudesta. SYLin uusi nousu lähtee siitä kun Devy päättää kasvattaa ne rasvarastat uudestaan. Ei se mitään, kyllä se edelleen onnistuu shokeeraamaan ulkonäöllään: http://www.waynedennon.com/v3/show.php?s=1000114&p=10.jpg Uutta materiaalia odotellessa :) Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
Fugitive 06.03.2009 02:29:00 | |
---|
Ihana mies "Sulla on jotain tällä alueella. Sä oot tän illan komein mies!" - 36-vuotias sinkkunainen |