kondensaattori 23.06.2008 23:42:44 | |
---|
Usein väitetään väärin että Einstein oli uskovainen ja käytetään juuri yllä olevaa lainasuta tämän todistamiseen. Täällä nimenomaan vertauskuvalisella lausumalla Einstein vain argumentoi Heisenbergin kvanttiteorian epämääräisyyden olevan ihmisen kyvyttömyyttä kuvata kvanttimaailmaa. Einstein oli koko aikuisikänsä ateisti ja monissa tunetuissa kirjeissään hän myös sen tuo avoimesti esille. Tämä selviää mm. Lontoossa toukokuusa huutokaupatusta kirjeestä "Sana Jumala on minulle vain ihmisen heikkouden ilmaus ja tuote. Raamaatu on on kokoelma kunnioitettuja mutta primitiivisä legendoja, jotka ovat melko lapsellisia" Saman asian voi tarkastaa Eisteinin teoksesta "Mein Weltbild" Ai jaa. Minä luulin, että sitä kyrpi kvanttihommeleitten epämääräisyys. Myöhemmin se hoksas kuitenkin hyväksyä sen, mun käsittääkseni. Kyllä se minustakin ateisti oli. |
Wadler 16.08.2008 23:24:34 | |
---|
Wadler Drake ps: Dragon Sword |
TommiW. 17.08.2008 05:30:29 | |
---|
Eit. Paskat reenaa. Jos ei reenaamatta onnistu, ei tule onnistumaan millään. Tämän tajuttuani joudun muuttamaan tulevaisuuden suunnitelmia. Taas on mennyt tälläkin viikolla muutama kymmenen tuntia hukkaan. Fuck me. "Mä en tajua koko asiasta mitään. Mä soitan bassoa ja raavin palleja siinä välillä." -Absqua |
don_D.o.e. 29.08.2008 16:06:57 | |
---|
... ja mäku luulin että Les Claypool on kova basisti, mutta eihän tässä koko keskustelussa oo mainittu ko kaiken maailman voooteneita yms. onhan Claypoolilla sentää tyyliä verrattuna noihin muihin. jämäkkä rytmi ja "selkeet" linjat sekä ennenkaikkea jumalaisen kaunis lauluääni! (plektralla vaan ei tunnu osaavan sekään soittaa) |
badcompany 29.08.2008 16:59:00 | |
---|
mua aina mietittänyt toi tappinki bassolla että mihin sitä oikein soveltaisi bändisoitossa?.soolot tietenkin asia erikseen. |
TommiW. 29.08.2008 17:01:20 | |
---|
mua aina mietittänyt toi tappinki bassolla että mihin sitä oikein soveltaisi bändisoitossa?.soolot tietenkin asia erikseen. Ei oikein mihinkään, jos ollaan ihan realistisia. Kyllähän sillä voi fillailla, mutta aika helposti sortuu ylisoittoon. "Illumination is not reached by visualizing the light but by exploring the darkness" - Jung |
badcompany 29.08.2008 17:12:49 | |
---|
Ei oikein mihinkään, jos ollaan ihan realistisia. Kyllähän sillä voi fillailla, mutta aika helposti sortuu ylisoittoon. totta puhut.mun mielestä se vaatii vähän tyylitajua mihin sitä soveltaa että se palvelee biisiä!.kolme biisiä jossa on mun makuun hyvin sovellettu bassolla tappinkiä ovat Shy Boy(david lee rothin ekalta soolo lätyltä),Mr.bigin addictti to rush(ekalta levyltä) ja Racer x Scarifield |
Joonastettu 11.02.2009 23:26:58 | |
---|
Usein väitetään väärin että Einstein oli uskovainen ja käytetään juuri yllä olevaa lainasuta tämän todistamiseen. Täällä nimenomaan vertauskuvalisella lausumalla Einstein vain argumentoi Heisenbergin kvanttiteorian epämääräisyyden olevan ihmisen kyvyttömyyttä kuvata kvanttimaailmaa. Einstein oli koko aikuisikänsä ateisti ja monissa tunetuissa kirjeissään hän myös sen tuo avoimesti esille. Tämä selviää mm. Lontoossa toukokuusa huutokaupatusta kirjeestä "Sana Jumala on minulle vain ihmisen heikkouden ilmaus ja tuote. Raamaatu on on kokoelma kunnioitettuja mutta primitiivisä legendoja, jotka ovat melko lapsellisia" Saman asian voi tarkastaa Eisteinin teoksesta "Mein Weltbild" En kyllä ihan odottanut löytäväni Muusikoiden.net:in Bassot palstalta "Tapping" -aiheesta syvällistä keskustelua Einsteinista ja ateismista, sarjassamme positiiviset yllätykset. Jatkakaa hyvää työtä. :) Sitten tähän itse tappingistä, yleensä se on tappingiä tappingin vuoksi, eli "Hei kattokaa! Määkin osaan tappingiä!" -tyyliin. Yhden hyvän biisin, jossa on ollu myös bassolla tappingia muistan kuulleeni. Harmittavaa etten muista kuka se kaveri oli, mutta Sinätuubi-videosta oli kyse. Yleisesti ottaen turhaa, mutta pakkohan se on opetella, koska se on numero uno suosituimpien tekniikoiden listalla. Pakko kehua tätä, matkalla tänne neljännelle sivulle koin monia ilon hetkiä. :) Melko legendaarista. En kai |
Wadler 20.02.2009 22:42:51 | |
---|
Olen pahoillani tästä keskustelusta silloin. Asiat muuttuu ja meikälinenkin on muuttunut. Mitä sillä on väliä osaako soittaa tappingiä vai ei. Mieli on muuttunut nytten ja tuon keskustelun aloittamisesta onkin jo aikaa. Ei tarvitse miettiä tappingiä ollenkaan, että osaako vai ei. Otetaan esim: Billy Sheehan on tunnettu tapping soitosta mutta ei osaa soittaa slappia. Joku voi olla silti paljon parempi basisti vaikka ei osaisi noita taitoja ollenkaan esim: Geddy Lee. Geddy Lee on yksi vaikuttavista rock basisteista ja on sanoittanut upeita basso skaaloja. Ei hänkään osannut noita taitoja ollenkaan ja on silti taidokas basisti,laulaja ja sekä myös koskittimen soittaja. Joten olen pahoillani tämän keskustelun aloittamisesta. Wadler Drake ps: Dragon Sword |
leksi-B 20.02.2009 23:01:02 (muokattu 20.02.2009 23:01:53) | |
---|
Billy Sheehan on tunnettu tapping soitosta mutta ei osaa soittaa slappia. Mistä tämä tieto? Minä ainakin näin jossain videossa Billyn släppäilevän ihan hyvin. Ei mulla muuta :) Kamarunkkari. |
jarski-b 20.02.2009 23:43:19 | |
---|
|
Wadler 21.02.2009 00:35:34 (muokattu 21.02.2009 00:49:32) | |
---|
Wadler Drake ps: Dragon Sword |
leksi-B 21.02.2009 13:11:18 (muokattu 21.02.2009 13:12:17) | |
---|
Kamarunkkari. |
Wadler 22.02.2009 13:24:53 | |
---|
En tiennyt tota asiaa ollenkaan. Mut ainahan sitä oppii paljon uutta vaikka olisitkin miten kuuluisa. Noi valot kyllä teki bassosta siistin. Wadler Drake ps: Dragon Sword |
Siderocks 22.02.2009 14:10:41 | |
---|
Wadler: En tiennyt tota asiaa ollenkaan. Mut ainahan sitä oppii paljon uutta vaikka olisitkin miten kuuluisa. Noi valot kyllä teki bassosta siistin. Basso on kyllä hieno mut ainaki meikäläisen mielestä aika hirveen kuulonen yleensä, mikä on sisänsä sääli. http://www.mikseri.net/earthlinger |
Huh, mitä potaskaa suurin osa tätstäkin ketjusta... Mitä pahaa niin hieno soitin kuin basso on tehnyt tullakseen erilaisten urheilusuoritusten temmellyskentäksi??? Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Siderocks 22.02.2009 17:29:38 | |
---|
Jalmus: Huh, mitä potaskaa suurin osa tätstäkin ketjusta... Mitä pahaa niin hieno soitin kuin basso on tehnyt tullakseen erilaisten urheilusuoritusten temmellyskentäksi??? Saa kai sitä ihminen soittaa miten tykkää vaikka muut ei sillee tekiskää. http://www.mikseri.net/earthlinger |
Olli_tormulainen 25.02.2009 23:53:26 | |
---|
It's a f*cking secret and you know it... |
don_D.o.e. 16.02.2010 18:21:50 | |
---|
meil ois yhes piisis mesta basso tappingille. mut en osaa vielä soittaa sitä. |
Heikki L. 16.02.2010 19:07:52 | |
---|
jpkupi: meil ois yhes piisis mesta basso tappingille. mut en osaa vielä soittaa sitä. Ja eikun treenaamaan. Otat kunnon tapping-kuurin, niin teidän biisi on kasassa alta aikayksikön. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |