Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tuottaminen ja sovittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teosto..
1
gu
28.01.2009 20:52:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko oikeassa paikassa muttta kumminkin..
Jos tahtoo liittyä teostoon maksaako tuo mitään onko mitään maksuja jotai pitäisi maksaa ? En itse saanut selville..
 
Timo JM
28.01.2009 20:54:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En itse saanut selville..
 
Et vaikka soitit/meilasit teostoon?
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
kivi
28.01.2009 23:54:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.teosto.fi
 
Tuolta se selviää.
 
Ja Musabisnes-alueelta selviää kannattaako sun ylipäätään liittyä. Melkein luulen, että se ei vielä ole ajankohtaista.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
joopu
19.02.2009 10:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko oikeassa paikassa muttta kumminkin..
Jos tahtoo liittyä teostoon maksaako tuo mitään onko mitään maksuja jotai pitäisi maksaa ? En itse saanut selville..

 
Teostoon liittyminen oli ainakin vielä vuosi sitten 100 €.
 
Timo JM
19.02.2009 11:28:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teostoon liittyminen oli ainakin vielä vuosi sitten 100 €.
 
Taitaa olla nykyään 122 €.
 
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Kapane
22.02.2009 12:02:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli teostosta saatavia, joten liityin. Mitään en saanut, oli ilmeisesti niin marginaalista, tai joku on minua kusettanut.
 
No se on sama se.
 
Näinä nettiaikoina teostosta on ollut mulle vain haittaa. Leffoihin ja muualle ei voi tehdä musaa, koska jos pätkä päätyy nettiin pitää siitä maksaa.
 
Skenehuora jo 6 vuotta.
Torniojaws
22.02.2009 12:51:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinä nettiaikoina teostosta on ollut mulle vain haittaa. Leffoihin ja muualle ei voi tehdä musaa, koska jos pätkä päätyy nettiin pitää siitä maksaa.
 
Eikö sopimusta voi purkaa?
 
Vortech | Relativity | Relativity + Bloody Phoenix (USA) + Forensic @ Ykän Pub, Oulu, 18.3.2009 | Osta levyjä
loosah
22.02.2009 13:36:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinä nettiaikoina teostosta on ollut mulle vain haittaa. Leffoihin ja muualle ei voi tehdä musaa, koska jos pätkä päätyy nettiin pitää siitä maksaa.
 
Ei se nyt ihan noin mene. Jotkut kokemattomat tuottajat nillittää, mutta eipä ole yhtään keikkaa mennyt ohi teostoon kuulumiseen takia.
 
GIGO
kivi
22.02.2009 20:50:09 (muokattu 22.02.2009 20:52:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slipoilfan: Mulla oli teostosta saatavia, joten liityin. Mitään en saanut, oli ilmeisesti niin marginaalista, tai joku on minua kusettanut.
 
No se on sama se.
 
Näinä nettiaikoina teostosta on ollut mulle vain haittaa. Leffoihin ja muualle ei voi tehdä musaa, koska jos pätkä päätyy nettiin pitää siitä maksaa.

 
Veikkaan ettet vaan osaa hakea niitä rahoja. Pitää olla biisi-ilmoitukset tehtynä etukäteen, keikoista esitysraportit, ja radio- ym. esityksistä kanavan ja ohjelman nimi ja päivämäärä.
 
Mikäs se nettiin päätyvän musan maksu oli? Oliko 12 euroa? No jo on paha kynnys, varsinkin kun se on rahaa joka tulee sitten sulle... eli käytännössä teostovapaan musan pyytäjä vaatii slta ettet ota edes minimikorvausta teoksesi käytöstä, mikä ei oo kauhean reilua.
 
Ne ei todellakaan ole suuria summia, mutta siitähän ei kukaan puhu, kun on niin kiva mustamaalata TO-järjestöjä.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
JoKo
23.02.2009 11:15:31 (muokattu 23.02.2009 11:19:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinä nettiaikoina teostosta on ollut mulle vain haittaa. Leffoihin ja muualle ei voi tehdä musaa, koska jos pätkä päätyy nettiin pitää siitä maksaa.
 
Ei kaikista biiseistä ole pakko tehdä teosilmoitusta jos ei tahdo.
 
ja radio- ym. esityksistä kanavan ja ohjelman nimi ja päivämäärä.
 
Radion ihmisten pitäisi kyllä hoitaa nämä ilmoitukset...
 
kivi
23.02.2009 11:51:20 (muokattu 23.02.2009 11:52:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radion ihmisten pitäisi kyllä hoitaa nämä ilmoitukset...
 
Niin pitäis ja niin tapahtuukin, mutta takautuvasti haettaessa (josta nyt oli kyse) se ei toimi yhtä sujuvasti vaan takautuva haku helpottuu olennaisesti jos tiedät edes joitakin esimerkkejä, mitä biisejäsi on soinut koska ja missä.
 
Edit: jos sulla on tarkat tiedot miten musaasi on käytetty, voit Teoston asiakkaaksi liittyessäsi karhuta takautuvia maksuja jopa viimeiseltä 5-10 vuodelta.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
varakeef
26.03.2009 11:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JoKo: Ei kaikista biiseistä ole pakko tehdä teosilmoitusta jos ei tahdo...
 
Asiakassopimuksessa asiakas kyllä sitoutuu tekemään teosilmoitukset kaikista julkaistuista kappaleistaan.
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
koponen
10.02.2010 22:44:54 (muokattu 10.02.2010 22:45:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teostollahan oli vasta liity ilmaiseksi -kampania. Lieköhän enää voimassa.
 
EDIT: On se http://www.teosto.fi/Teosto/websivut.nsf/liity_index.html
 
I'm endorsed by Marshall
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «