Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 532 33 34 35 36122 123 124 125 126
BigPapa
21.02.2009 19:42:56

Korggari: Millos se uus rootsskaba starttaa,,,

Paanko uuden pyörimään
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
MadMatt
21.02.2009 19:44:52

BigPapa: Paanko uuden pyörimään

Laita uutta kehiin vaan....
Nothin' but the blues
MadMatt
21.02.2009 20:32:58

Kivaa trio musaa uuessa skabassa. Näist mie tykkään ku on pelkkä rumpali ja pasisti kehissä.
Nothin' but the blues
Tigerstedt
21.02.2009 21:14:41

BigPapa: Hienoo Tikru että tulit mukaan....eikä mitään tarvii selitellä....

No joo, kato pitää aina vähän selitellä ku ei jaksa rueta hieromaan. Eka otot on kyllä yleensäkin ne onnistuneimmat, mutta eihän se aina niin mee :)
You have to be trusted by the people that you lie to.
blaekie
21.02.2009 21:21:16

Tigerstedt: No joo, kato pitää aina vähän selitellä ku ei jaksa rueta hieromaan. Eka otot on kyllä yleensäkin ne onnistuneimmat, mutta eihän se aina niin mee :)

Soiton puolustukseksi pitää sanoa, että olen nauttinut useita alkoholipitoisia juomia ;D

Tuosta vedosta päätellen , pitäisköhän itsekin kokeilla jälkimmäistä ?
Tuntuu olevan hyvä vaikutus tuohon meininkiin vedossa :-)

Helkatin hyvä tausta muuten, pakko tuohon ehkä on jotain yrittää rynkyttää
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Tigerstedt
21.02.2009 21:29:31

blaekie: Tuosta vedosta päätellen , pitäisköhän itsekin kokeilla jälkimmäistä ?
Tuntuu olevan hyvä vaikutus tuohon meininkiin vedossa :-)

Helkatin hyvä tausta muuten, pakko tuohon ehkä on jotain yrittää rynkyttää

Kyllähän semmosen räyhän saa päälle pikku tumussa ihan kivasti :) Tosi hyvä tausta on, itelläkin toi sama on koneella ja aika ajoin tulee räimittyä sen päälle. Mukavan menevä ralli.
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
Anselmi83
22.02.2009 15:14:25
BigPapa: Mihnäs nää hemmot aina katoo, kun pitäis alkaa uutta skabaa rakenteleen...Anselmi...huhuu!!!!

Tsori, olin ryyppyreissulla eilen, palauduin kotio vasta äsken. Hyvä toi uusi tausta.
latuska90
24.02.2009 17:13:53

Voi ny pperkeleen kuustoista... nyt koneessa on uus äänikortti ja Audacityllä nauhottaessa tulee vastaan veemäinen latenssiongelma. Vaikka kuinka rytmilleen soittas, niin aina raidan edetessä ollaan jo epärytmissä... nyt loppu sit skabailu mun osaltani, ellei joku huippu tietokonenero osais tämmöisen ongelman korjata... :P
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
Illu
24.02.2009 18:31:19
latuska90: Voi ny pperkeleen kuustoista... nyt koneessa on uus äänikortti ja Audacityllä nauhottaessa tulee vastaan veemäinen latenssiongelma. Vaikka kuinka rytmilleen soittas, niin aina raidan edetessä ollaan jo epärytmissä... nyt loppu sit skabailu mun osaltani, ellei joku huippu tietokonenero osais tämmöisen ongelman korjata... :P

Mikä kortti on kyseessä? Kyllähän täältä sulle varmaan apu löydetään, että pääset skabaamaan. Tuolta tietokone ja musiikkiohjelma palstalta voisi löytyä lääkkeet asiaintilan korjaamiseksi.
Borlag
24.02.2009 19:14:45

latuska90: Voi ny pperkeleen kuustoista... nyt koneessa on uus äänikortti ja Audacityllä nauhottaessa tulee vastaan veemäinen latenssiongelma. Vaikka kuinka rytmilleen soittas, niin aina raidan edetessä ollaan jo epärytmissä... nyt loppu sit skabailu mun osaltani, ellei joku huippu tietokonenero osais tämmöisen ongelman korjata... :P

Luulisin että ongelmana on näytteenottotaajuus, vaihda se 44.1:een niin pitäisi toimia.
MadMatt
26.02.2009 19:49:23 (muokattu 26.02.2009 19:50:49)

Laitas BigPapa se mun eka viritelmä vaan takaisin skabaan. En jaksa nyt uuttakaan vääntää. Ei tuo tänään enää niin pahalta kuulostanut....

E: Linkki lisätty vanhaan paikkaan
Nothin' but the blues
BigPapa
26.02.2009 20:04:49

MadMatt: Laitas BigPapa se mun eka viritelmä vaan takaisin skabaan. En jaksa nyt uuttakaan vääntää. Ei tuo tänään enää niin pahalta kuulostanut....

E: Linkki lisätty vanhaan paikkaan

Joo laitoin takas.....
Would you hold my hand If I saw you in heaven Would you help me stand If I saw you in heaven I'll find my way, through night and day Cause I know I just can't stay Here in heaven
BigPapa
26.02.2009 20:05:42

Nyt sit sellanen homma että mää oon nyt katkeemassa erään raportin takia, oisko ketään joka vois hoitaa ton äänestyksen.
BigPapa
26.02.2009 20:45:55

Kiitti vitukseen jos näin ei oo
Borlag
26.02.2009 20:57:16

BigPapa: Nyt sit sellanen homma että mää oon nyt katkeemassa erään raportin takia, oisko ketään joka vois hoitaa ton äänestyksen.

Jos siinä ei muuta tartte kun toi ketjun aloitus ja pointsien laskeminen, niin voin sen väsätä copy/pasko viritelmällä edellisen perusteella. Ei tässä muutakaan tekemistä just nyt ole.
BigPapa
26.02.2009 20:59:56 (muokattu 26.02.2009 21:00:23)

Borlag: Jos siinä ei muuta tartte kun toi ketjun aloitus ja pointsien laskeminen, niin voin sen väsätä copy/pasko viritelmällä edellisen perusteella. Ei tässä muutakaan tekemistä just nyt ole.

Oisin kovin kiitollinen tästä, nyt on voimat meneet tän päivän myötä....
Borlag
26.02.2009 21:01:31

BigPapa: Oisin kovin kiitollinen tästä, nyt on voimat meneet tän päivän myötä....

Kuinka pitkään nämä äänestykset pyörii yleensä? Edellinen näyttäisi olevan 2 päiväinen.
BigPapa
26.02.2009 21:09:17 (muokattu 26.02.2009 21:11:15)

Borlag: Kuinka pitkään nämä äänestykset pyörii yleensä? Edellinen näyttäisi olevan 2 päiväinen.

Täst kai sunnuntaihin tai jotain..
Borlag
26.02.2009 21:10:18

BigPapa: Täst kai sunnuntaihin tai jotain...

Ok, vaihdan ton sunnuntaiksi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)