Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 593 94 95 96 97121 122 123 124 125
McNulty
09.02.2009 23:39:30
^^Tarkistahan poitsu faktat ennenkuin rupeat opettamaan vanhemmillesi tapoja =).

Fyysinen ikä ei aina korvaa henkistä ikää, kuten olemme tälläkin palstalla monesti huomanneet. *kuuluuko tähän nyt laittaa se hymiö*

Mutta hyvä niin jos kysyit pluvan. Tässä tapauksessa myyjän käytös oli törkeän röyhkeää. Asiasta kannattaisi mainita vaikkapa myymäläpäällikölle tai lähimmälle esimiehelle.
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
mansipoika
10.02.2009 15:42:31
Juuri näin. Sinä ainakin todistit omasi selvästi.
jonn
21.02.2009 16:40:07
Tänään hesassa testailin Gibson Joan Jett Melody Makeria. Se ei millään pysynyt vireessä, kun parin riffin jälkeen piti aina virittää. Sitten kysyin myyjältä "Mikä tässä on vialla kun tää ei oikeen pysy vireessä?" Se vastasi "Se on Gibson. Voit kyllä ostaa siihen uuden tallan ja uuden virityskoneiston." OK :)
McNulty
21.02.2009 16:41:30
jonn: Tänään hesassa testailin Gibson Joan Jett Melody Makeria. Se ei millään pysynyt vireessä, kun parin riffin jälkeen piti aina virittää. Sitten kysyin myyjältä "Mikä tässä on vialla kun tää ei oikeen pysy vireessä?" Se vastasi "Se on Gibson. Voit kyllä ostaa siihen uuden tallan ja uuden virityskoneiston." OK :)

Itse veikkaisin ennemmin säätämättömyyttä ja huonoja kieliä. Sitä kun ei tiedä yhtään kuinka moni sitä on jo ronannut sinua ennen ja onko myymälä edes yrittänyt laittaa "soittokuntoon".
giddyup!
jonn
21.02.2009 17:14:30
bonecrusher: Itse veikkaisin ennemmin säätämättömyyttä ja huonoja kieliä. Sitä kun ei tiedä yhtään kuinka moni sitä on jo ronannut sinua ennen ja onko myymälä edes yrittänyt laittaa "soittokuntoon".

joo totta. Se oli sitäpaitsi siellä korjaamohuoneessa kun siinä oli ainakin mikki rikki, mutta hämmästytti silti tuo vastaus.
petrin1
21.02.2009 20:11:59 (muokattu 21.02.2009 20:25:47)
eräässä liikkeessä luvataan että maksan kitaran ja saan kokeilla yhden päivän ja saan rahat takasin jos en ole tyytyväinen. nyt kuitenkin palautus ei onnistu..myyjä väittää että olen luvannut ostaa samalla rahalla jonkun toisen kitaran..perkele että vihaksi pistää.sinäänsä oma vika kun ei tehty kirjallista sopimusta..jätin kitaran liikkeeseen jä lähdin pois ja sovimme että palataan asiaan maantaina.myyjä ottaa yhteyttä juristiinsa ja minä kuluttajansuojaan. varmaan mittää tässä voi tehdä kun helppo niiden on muutella sanomisiaan kun asia ei lue paperilla..
Henkka370
21.02.2009 20:20:48
petrin1: vertikaali turku.luvataan että maksan kitaran ja saan kokeilla yhden päivän ja saan rahat takasin jos en ole tyytyväinen. nyt kuitenkin palautus ei onnistu..myyjä väittää että olen luvannut ostaa samalla rahalla jonkun toisen kitaran..perkele että vihaksi pistää.sinäänsä oma vika kun ei tehty kirjallista sopimusta..jätin kitaran liikkeeseen jä lähdin pois ja sovimme että palataan asiaan maantaina.myyjä ottaa yhteyttä juristiinsa ja minä kuluttajansuojaan. varmaan mittää tässä voi tehdä kun helppo niiden on muutella sanomisiaan kun asia ei lue paperilla..

Aika paska myyjä...
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus?
PuNkKi
21.02.2009 20:22:34
Tuo tapaus kuulosti ihan erään Helsinkiläisen liikkeen toiminnalta.
Ei ihan noin kuitenkaan ole tapahtunut, mutta hiukan vastavaa kuitenkin.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
petrin1
21.02.2009 20:27:53
joo aika uskomatonta touhua.vein kitaran vielä samana päivänä takaisin.
mun mielestä tulee halvemmaksi firmalle antaa vaan sovitusti ne rahat takaisin kuin se että menettää viimisetkin asiakkaat jonkun muutaman kympin takia mitä voittoa mahdollisesti tulisi...
FensonGibder
21.02.2009 20:29:53
petrin1: eräässä liikkeessä luvataan että maksan kitaran ja saan kokeilla yhden päivän ja saan rahat takasin jos en ole tyytyväinen. nyt kuitenkin palautus ei onnistu..myyjä väittää että olen luvannut ostaa samalla rahalla jonkun toisen kitaran..perkele että vihaksi pistää.sinäänsä oma vika kun ei tehty kirjallista sopimusta..jätin kitaran liikkeeseen jä lähdin pois ja sovimme että palataan asiaan maantaina.myyjä ottaa yhteyttä juristiinsa ja minä kuluttajansuojaan. varmaan mittää tässä voi tehdä kun helppo niiden on muutella sanomisiaan kun asia ei lue paperilla..

Eikös tommosten liikkeiden ikkunat oo lasista?
OT on OK
petrin1
21.02.2009 20:33:08
FensonGibder: Eikös tommosten liikkeiden ikkunat oo lasista?

kyllähän ne on.
petrin1
21.02.2009 20:35:34
meni muuten aika vaikeeks se myyjä kun aloin selvittämään asiaa johtajan kanssa.kyllä siinä vaiheessa alkoi juttu muuttumaan kovasti sen myyjän kohdalla ketä mulle kaupat teki..
Vladi
21.02.2009 20:40:16
petrin1: meni muuten aika vaikeeks se myyjä kun aloin selvittämään asiaa johtajan kanssa.kyllä siinä vaiheessa alkoi juttu muuttumaan kovasti sen myyjän kohdalla ketä mulle kaupat teki..

Enpä usko että liikettä kiinnostaa jotain oikeusjuttua tehä koko asiasta plus se on niiden maineelle todella suuri miinus. Toivottavasti saat rahas takaisin :)
Kyllä se siitä.
LerZZi
22.02.2009 00:58:08 (muokattu 22.02.2009 01:16:45)
Ostamani Yamaha särisi (jokin nauha liian korkealla, satulassa liian syvä ura kielelle, kaula elänyt/taipunut taaksepäin tms. jne.). Huomautin asiasta myyjälle, jolta olin ostanut kepin viikkoa aiemmin. Toivoin säätöä, toista vastaavaa kitaraa tms.

myyjä vastasi: opettele soittamaan niin lakkaa särinät kuulumasta
TAMPEREEN MUSIIKKI

...
Kysyin myyjältä olisiko heillä myynnissä sopivia kieliä pienikokoiseen requinto kitaraani, jonka viritys on normaalia korkeampi http://www.oscarschmidt.com/products/acoustics/oh30s.asp

myyjä1: siis mikä kuinto?
mä: requinto, ÄR EE KUU UU... jne.
myyjä1 työtoverilleen: hei ootsä kuullu jostain rekuntoista?
myyjä2: öö... en
myyjä1 minulle: mitäs jos otat vaan tavalliset ja katkaiset sopivasta kohdasta?
F-MUSIIKKI Helsinki

...
Testailin vintage-Ariaa, jonka otelautaa oli säädetty lähemmäs kieliä omituisen näköisellä muovipleksin palalla. Sanoin myyjälle, että aika hurjan näköinen tuunaus.

myyjän vastaus: joo mut nää on kaikki tän ikäset korjattu näin
SOITIN-HUTTUNEN

...
Menin kokeilemaan 1400 euroa maksavaa Duesenbergia, jonka myöhemmin ostinkin (palvelusta huolimatta). Pyysin kokeilun ajaksi plektraa lainaksi.

myyjä: eik sul oo omaa?
MUSIIKKI-HELLAS
You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Jounae
22.02.2009 01:19:20
Jousipolvi: Tuosta Turun Vertikaalista on pakko sanoa, että palvelu siellä on ollut näin amatöörisoittajan näkökulmasta paria poikkeustapausta lukuunottamatta vähintäänkin luotaantyöntävää. no, onneksi siinä naapurissa on sitten tilanne täysin toinen...

Jepjep, menin kysymään erästä tuotetta heiltä ja sanottiin, että sitä ei ole koko Suomessa pariin viikkoon ja, että voin tilata sen heiltä. Noh, mentiin sitten naapuri-kauppaan (olisiko ollut F-Musiikki?) ja kyseistä tuotetta oli varastossa. =)
"Let children grab guitars instead of guns."- Cesar Huesca
pekurides
22.02.2009 01:32:18

pakko varmaan tämäkin sisuksista poistaa..

joku aika sitten rupesin oikeasti kiinnostumaan bognerin ubershallista ja olisi ollut mahdollisuus taloudellisestikin se hommata ja menin paikalliseen isompaan(pk.seutu) maahantujan liikkeeseen sitä testimään niin about. 5min jälkeen paukkasi eräs myyjä testihuoneseen "että täs olis yks tyyppi tulossa kitara koittaan, että laitetaanko pakettiin?".

kun laitteella on ovh.se 2800€ niin ei ihan 5min ainakaan mulle riitä... no toivottavasti saivat sen halpis tokain kaupaksi, mua ei ole huvittanu enää uudestaan sen jälkeen astua sisään siihen paikaan.
Tunteella päin vittua.
juikkipuikki
22.02.2009 09:56:22

Ei niinkään tyhmä kommentti, mutta hauska.

Ostin tossa reilu 1 kuukautta sitten banjon. No sain heti ensimmäisen puolentuntisen sisällä e-kielen poikki. Sattumoisin oli koulun reissu samana päivänä Hesaan, joten päätin ottaa mukaan banjon, jos sitä vaikka F-Musiikissa kävis.
No sitten mentiin kaverin kanssa siihen ekan kerroksen kitaraosastolle ja sanoin: Täs ois tämmönen banjonriekale, tarvis saada siihen yks n. 10 paksuinen e-kieli.
Sitte ne sanoo: Öö, meet tonne kakkoskerrokseen, siel on akustisten soittimien osasto, ei täällä oo sulle kieliä.
Kerrosta ylempänä ollessani menin pitkän PITKÄN odotusajan jälkeen myyjän puheille. Hän ihmetteli, että onko banjoonkin omia kieliä. No hänpä sitten lähti etsimään jostain, mutta ei löytänyt. Sitten vielä kysyi et onks banjoon jotain omiakin kieliä, no mä sanoin, et emt eiks sun pitäis tietää. Sitten se sano, et mees tonna alakertaan, sieltä saat kyl kieliä. Siinä vaihees kyl repes :D

Alakertaan piti sitten taas mennä. Samat kaks häiskää katto jo valmiiks siin tiskil ihan ku apinaa. Sanoin sitte niille: niin saisko niitä kieliä. Se eka häiskä sano sit: Mitä ihmettä, eiks sun pitäny mennä ostaa niit kielii kakkoskerroksesta.
Sanoin sitte: joo joo, mutta kakkoskerroksessa käskettiin tulla tänne, byrokratian huippu teillä!
Sitten se vähän jotain mutisi ja alko kaivaa kieliä laatikoista. Ja sainhan mä sen kielen sitte sillä 1€ hinnal.
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
LerZZi
22.02.2009 14:25:37
Sitten se vähän jotain mutisi ja alko kaivaa kieliä laatikoista. Ja sainhan mä sen kielen sitte sillä 1€ hinnal.

...ja varmaan oli banjon kieli?
You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Izer
22.02.2009 14:37:24
pekurides: pakko varmaan tämäkin sisuksista poistaa..

joku aika sitten rupesin oikeasti kiinnostumaan bognerin ubershallista ja olisi ollut mahdollisuus taloudellisestikin se hommata ja menin paikalliseen isompaan(pk.seutu) maahantujan liikkeeseen sitä testimään niin about. 5min jälkeen paukkasi eräs myyjä testihuoneseen "että täs olis yks tyyppi tulossa kitara koittaan, että laitetaanko pakettiin?".

kun laitteella on ovh.se 2800€ niin ei ihan 5min ainakaan mulle riitä... no toivottavasti saivat sen halpis tokain kaupaksi, mua ei ole huvittanu enää uudestaan sen jälkeen astua sisään siihen paikaan.

Hoho, tuttu tilanne, Bogneria olin itsekin testaamassa. Varmasti sama liike. Muutenkin ärsyttävä aina tuolla tuo "joko pistetään pakettiin", "kotonahan voit sitte jatkaa testailua".
Ridin' with the wind!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)