Aihe: Rumpukamaa UK:sta
1 2 3
Bacchus
21.02.2009 15:34:32
Kailis: No jos tota osastoa haet, niin ainakin Sotaturistit näytelmässä Markku Maalismaa, Kristo Salminen ja Jussi Lehtonen vilauttaa.

Hohoo, kyllä mulle kelpaa ihan peniksetönkin näytelmä. Mitä suosittelet?
Legenda
21.02.2009 18:03:27
Kailis: Ahaa! Tätä voi säätää! (Veikko Honkanen Sotaturistit näytelmässä)

Josta tulikin mieleen että valituille ihmisille voisin tyrkkiä vapareita Kansallisteatteriin. Tai joutuu niistä jonkun nimellisen 5 euroa maksamaan.

En jaksa täältä asti lähteä mutta vie serkkutytölle terveisiä, on siellä töissä.
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 18:45:02

Legenda: En jaksa täältä asti lähteä mutta vie serkkutytölle terveisiä, on siellä töissä.

Piäni on mualima. Minkä niminen ja mitä tekee?
Kailis
21.02.2009 18:46:21 (muokattu 21.02.2009 18:48:19)

Bacchus: Hohoo, kyllä mulle kelpaa ihan peniksetönkin näytelmä. Mitä suosittelet?

Tieteski Tuntematon sotilas ja Kaukana paha maailma ja Poltto sekä Tohtori Glas vois olla kans ehkä.

http://www.kansallisteatteri.fi/ohjelmisto/index.php
Legenda
21.02.2009 19:06:02
Kailis: Piäni on mualima. Minkä niminen ja mitä tekee?

En viitsi tässä mainita nimeä mutta tässa pari vihjettä; tumma, jumalaisen kaunis (tullut sukuunsa) näyttelijätär, elämänkummppani on suomen eturivin rumpaleita joko riittää?
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 19:12:41

Legenda: En viitsi tässä mainita nimeä mutta tässa pari vihjettä; tumma, jumalaisen kaunis (tullut sukuunsa) näyttelijätär, elämänkummppani on suomen eturivin rumpaleita joko riittää?

Jouh. Vierailee täällä. Katsotaan uskallanko viedä terveisiä, semminkin kun kuulostaisi hassulta viedä LEGENDALTA terkkuja =D
Anna samasta suvusta on myös oikein nätti nainen. Miehensä soitti joskus silloisessa bändissä skebaa.
Kailis
21.02.2009 19:20:41

Legenda: Väärä, mutta kaunis nainen hänkin! Esiintyy siinä Tauno Palon näytelmässä, en muista nimeä.

Nyt kilahti. Miehensähän tuli mun tekemän rundin jälkeen tän tunnetun kirjailija/muusikon bändiin =D
Legenda
21.02.2009 19:30:07
Kailis: Nyt kilahti. Miehensähän tuli mun tekemän rundin jälkeen tän tunnetun kirjailija/muusikon bändiin =D

Aivan, luulin sinun tarkoittavan tätä kuoppiksen exää..mutta älä sano legendalta terkkuja luultavasti ei tunnista!!!
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 19:59:17

Legenda: Aivan, luulin sinun tarkoittavan tätä kuoppiksen exää..mutta älä sano legendalta terkkuja luultavasti ei tunnista!!!

Sitä tarkoitin ensin. Täällä on näköjään enemmänkin rumpaleiden muusia duunissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)