Aihe: 4gt mp3-soitin
1
Up the Irons
19.02.2009 16:48:05 (muokattu 19.02.2009 16:54:59)
Hei!

Tarkoitus olisi hommata uusi mp3-soitin, koska vanha (creative zen stone plus) hajosi. Ja haluaisinkin kuulla arvoisan juryn ehdotuksia omien kokemuksien perusteella.

Tässä vähän kriteereitä:

- tilaa 4gt
- näyttö joka näyttää ainakin artistin nimen, levyn ja biisilistan
- toistaa tavallisimpia formaatteja (WMA, MP3,.. ja mitä niitä nyt onkaan)
- Mielellään sisäinen akku --> enemmän toisto aikaa

Plussaa:
soittolistojen luonti mahdollisuun
fm-radio

Ehdotelkaa!

ps. pyydän jo nyt anteeksi koska olen laiska paska enkä jaksa ottaa itse selvää..

E: toki olisi myös positiivista jos rahaa jäisi tämän hankinnan jälkeen käteen mahdollisinmman paljon käytettäväksi viinaan ja naisiin.
»Woe to you, oh Earth and Sea, for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short.. Let him who hath understanding reckon the number of the beast. For it is a human number. It's number is six hundred and sixty-six.»
Ali
19.02.2009 17:28:31

"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
marke-
19.02.2009 17:35:29 (muokattu 19.02.2009 17:36:23)
Osta iPod (joojoo itunes sitä ja tätä, formaatit jne). Vaikka tossa linkki keskusteluun olikin, ja halusit wawwia ja mp3sta, niin iPod on yksinkertaisin tapa kuunnella musiikkia, ihan oikeasti.

Jos haluat käyttää laitetta johonkin muuhun kun musiikin kuunteluun, niin sitten ehkä voi katsoa tuon keskustelun.
Drink the Devil's Blood
Calliope
19.02.2009 20:56:44
Sony NWZ-E436F:ssä on radio, soittolistojen luomismahdollisuus, 4 GT
Joulun alla maksoi Mustassa Pörssissä 99 euroa.
"Your mind makes a promise that your body can't fill"
er92
19.02.2009 22:29:05
Osta iPod (joojoo itunes sitä ja tätä, formaatit jne)...

Mä en oo ikinä tarvinnu iTunesia koska synkkaan aina foobarin iPod plug-inin avulla.
Muutenkin ehdottomasti helpompi ja kätevämpi soitin käytettävyydeltään (kosketuslevy) kuin esim. Creativen vastaavat.
Mark Knopfler on tunnettu pussikaljan ystävä. - Wikipedia.fi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)