Aihe: Helppoja Biisejä Pianolle?
1 2 3
Mismatch error
14.02.2009 15:07:28
Kannattaa alottaa siitä Monkista mikä sennimi nyt oli joka niitä tekniikkaharjoutksia teki, ja sit kun osaa ne niin osaa kaiken?

Blue Monk! ;D
"I'll rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits
baron
14.02.2009 15:28:50

Monkista

Blue Monk! ;D

Jess!! (lyhyt kirjoitus)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Charge
18.02.2009 18:33:18

Joku Pieni sydän on aika helppo, samoin kaksi lensi yli käenpesä...joo, ja Nightwishin kuolema tekee taitelijan on myöskin. Tsemppiä reenaukseen, ite olen myös aika aloittelija vielä, soitellut apouttiarallaa vuoden verran ny...:)
"I have a...I have a...dvarf? I have the dvarf and I'm not afraid to use him! I need some questions!" "Answers, I think you need answers".
AnimeCrazy
27.02.2009 16:28:54
Kuoliko aihe?
Kiinnostais saada lisää opeteltavaa listalle :D

Suurin piirtein kaikki teiän ehdotukset on jo lisätty ;)
Kristian.9.
28.02.2009 17:01:43
"Rock On" ellei ole liian helppo?
AnimeCrazy
28.02.2009 21:34:31
Kristian.9.: "Rock On" ellei ole liian helppo?

Mikä on artistin nimi? :O
Kristian.9.
02.03.2009 20:11:30 (muokattu 02.03.2009 20:12:38)
Artistia tai säveltäjää en nyt tähän hätään muista. Mut voin kyllä yrittää etsiskellä jos vihkonen sattuisi löytymään vielä jostain.
AnimeCrazy
07.03.2009 23:06:12
Kristian.9.: Artistia tai säveltäjää en nyt tähän hätään muista. Mut voin kyllä yrittää etsiskellä jos vihkonen sattuisi löytymään vielä jostain.

Kiitos, olis suuri apu :)
naumtu-2
13.03.2009 14:28:16
Aikoinaan Ranisen Arska neuvoi minua,kelaa Karl Zernyn pianokoulut+etydit. Ovat melodisia,sekä tekniikan hyviä harjoituksia. Oli hyvä neuvo!
baron
13.03.2009 14:32:07

naumtu-2: Aikoinaan Ranisen Arska neuvoi minua,kelaa Karl Zernyn pianokoulut+etydit. Ovat melodisia,sekä tekniikan hyviä harjoituksia. Oli hyvä neuvo!

Carl Czerny!