HTMono 18.02.2009 12:54:50 | |
---|
Missä Opethin levyssä oli se että oli ollu toinen master-kanava miksausta levylle ajettaessa rikki ja se sitten "pumppaa" jonkin aikaa parissa biisissä? Oisko ollu Still Life? Ite tuon joskus bongasin kanssa mutta en kyllä jaksa alkaa selata kaikkia levyjä läpi vaan tuon takia... If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves. |
Herba 18.02.2009 16:59:21 | |
---|
Helloweenin "I want out"-kappaleessa on aina huvittanut sellainen pieni "blipp" saundi ensimmäisessä bridgessä tässä kohtaa: "So they keep talking and they never stop-BLIPP-and at a certain point...jne". Kun sen kerran kuulee niin odottaa joka kerta sitä kohtaa. Voi perk*le. Biisi on soinut monet kerrat soittimessa eikä tuota ole huomannut, nyt mikään ei ole enää ennallaan. Arvasin ettei teidän kanssa saa taaskaan järkevää keskustelua aikaiseksi. -heikkijarvinen |
Voi perk*le. Biisi on soinut monet kerrat soittimessa eikä tuota ole huomannut, nyt mikään ei ole enää ennallaan. Allekirjoitan :D Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Nazareth 18.02.2009 18:23:22 | |
---|
Horslips - Sword of Light. Joku taustalaulajista laulaa yhden kohdan epävireisesti joka kertosäkeessä. Walking hand in hand with silver, Close as gold to kiss Tuo "kiss" menee pieleen. http://www.youtube.com/watch?v=nRKV8UjzNQAAt one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
juici 18.02.2009 23:37:41 | |
---|
Leevi And The Leavingsin "Rikas, rakas ja yksinäinen" -kappaleen rumpuintrossa kaksi ensimmäistä iskua virveliin ovat kolahtavampia ja "metallisempia" kuin seuraavat. (Olipas melkolailla nihilististä kuuntelua.) "Kyllikki" -biisin toisessa kertosäkeessä kuuluu bassosta selkeä nauha-narahdus, mutta siitä on toisaalta tullut ajansaatossa tunnistettava osa biisiä. "Penis." "HURRAA!!!" |
FA1LED 18.02.2009 23:59:04 | |
---|
Mokoman Ärräpää-kipaleen lopussa on muutama sekunti jäänyt kohinaa jostain efektilaitteesta ymsyms. Itse Saikkonen muistaakseni Laulukunnaiden julkaisun tiimoilla mainitsi tuon Soundin haastattelussa, kun kysyttiin jäikö levylle mitään, mikä jäi kaivertamaan mieltä, jne. |
aalataur 19.02.2009 00:09:20 (muokattu 19.02.2009 00:10:19) | |
---|
Horslips - Sword of Light. Joku taustalaulajista laulaa yhden kohdan epävireisesti joka kertosäkeessä. En tiedä voiko tän laskea miksausmokaksi, mutta Racer X:n Second Heat -levyllä joka ikinen laulustemma on laulettu päin hevonvittua. Käsittämätön moka koska lead vokaalit on puhtaasti laulettu ja levy on todella teknisten ja kovien muusikoiden soittama. Harmittaa ihan älyttömästi, koska levy olisi muuten yksi suosikeistani ja Racer X:n paras. Nyt sitä kestää nippa nappa kuunnella. |
Pedroz 19.02.2009 06:44:09 | |
---|
Missä Opethin levyssä oli se että oli ollu toinen master-kanava miksausta levylle ajettaessa rikki ja se sitten "pumppaa" jonkin aikaa parissa biisissä? Oisko ollu Still Life? Ite tuon joskus bongasin kanssa mutta en kyllä jaksa alkaa selata kaikkia levyjä läpi vaan tuon takia... Still Life, biisi The Moor ainakin kärsii tuosta. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
sub zero 09.04.2009 17:35:51 | |
---|
Son Housen jossain 1940-luvulla Mississippin maaseudulla nauhoitetussa biisissä höyryjuna puuskuttaa ohi niin kovaa, et melu peittää melkein musiikin Kumpi on parempi, Iron Maiden vai Metallica?
JA PERUSTELKAA!!!111! |
arppah8 09.04.2009 18:32:19 | |
---|
Soilworkin As we speak-biisin vikassa (vai olikse tokassa?) kertsissä menee audio vähäksi aikaa melkoisesti ruvelle. Ei kuitenkaan ihan pahimmalta digisäröltä kuulosta, mitä lie. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Burn 10.04.2009 00:02:52 (muokattu 10.04.2009 00:03:41) | |
---|
arppah8: Soilworkin As we speak-biisin vikassa (vai olikse tokassa?) kertsissä menee audio vähäksi aikaa melkoisesti ruvelle. Ei kuitenkaan ihan pahimmalta digisäröltä kuulosta, mitä lie. No minä oon aina miettiny että mitä siinä kohtaa tapahtuu. Vikassa kertsissä tosiaan tämä. Uuniin sen laitoin, Mieleni avasin. |
er92 10.04.2009 14:26:04 | |
---|
Mä oon ihmetelly useasti Eric Johnsonin Manhattanin kohdas 1.58 on joku ihme vihellyksen kuuloinen ääni. Mark Knopfler on tunnettu pussikaljan ystävä. - Wikipedia.fi |
Sam Hotman 11.04.2009 00:23:43 | |
---|
Closure: Allekirjoitan :D Minä myös! :D Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
janik 11.04.2009 00:32:54 | |
---|
er92: Mä oon ihmetelly useasti Eric Johnsonin Manhattanin kohdas 1.58 on joku ihme vihellyksen kuuloinen ääni. Olipas aika outo, luulin aluks et se tuli jostain muualta :) |
maple 11.04.2009 20:37:55 | |
---|
GNR:n Chinese Democracyn nimikkobiisissä on sellainen ihme ujellus tai hmmm-ääni ajassa 1:37 (don't really matterin" jälkeen). Jos sitä levyä 15 vuotta tehtiin ni tuskin se vahingossa sinne jäi, mut mua se on häirinny siitä yöstä lähtien ku sen levyn abc:ltä hain... "The light was yellow, sir."
-Elwood Blues |
Jokapaikanapina 12.04.2009 10:51:40 (muokattu 12.04.2009 10:56:06) | |
---|
maple: GNR:n Chinese Democracyn nimikkobiisissä on sellainen ihme ujellus tai hmmm-ääni ajassa 1:37 (don't really matterin" jälkeen). Jos sitä levyä 15 vuotta tehtiin ni tuskin se vahingossa sinne jäi, mut mua se on häirinny siitä yöstä lähtien ku sen levyn abc:ltä hain... Onhan siinä Scraped-piisissä kanssa jossain noin minuutin kohdalla sellanen tosi häiritsevän kuulunen kiljahdussa, siinä säkeistössä. EDIT: Kohdassa 1:19 |
Hannu H. 13.04.2009 01:27:21 | |
---|
Ray Charlesin Georgia On My Mindissä kuulee selkeästi ennen "the whole day trough" lainia kuulee selkeästi leikkauksen. Ääni pätkäsee hetkeksi ihan kokonaan. Ei niitä vissiin sit vedeltykään ykkösellä purkkiin kuten siinä leffassa.. ;) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
maple 13.04.2009 06:31:30 | |
---|
Jokapaikanapina: Onhan siinä Scraped-piisissä kanssa jossain noin minuutin kohdalla sellanen tosi häiritsevän kuulunen kiljahdussa, siinä säkeistössä. EDIT: Kohdassa 1:19 Axlilla on varmaan ollut hikka. "The light was yellow, sir."
-Elwood Blues |
Hannu H. 13.04.2009 12:18:18 | |
---|
maple: Axlilla on varmaan ollut hikka. Lähinnä kuulostais siltä että autotune on out of control.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
slash12 16.06.2009 22:30:05 | |
---|
No Laulaja Ei Osaa Lausua Pitää Tehä Samalla Tavalla Kun Remulle:D dä dä dä dä dä dä dä dä dää dä dää dä dää |