Aihe: Kreator
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Perro Stupido
23.01.2009 13:30:15
Odotan innolla Tampereen keikkaa. Uudet biisit kuulostaa livenä varmaan ihan tajuttoman KOVALTA.

Sama! Ja levy on kyllä kova. Kuulostaa Kreatorilta.
"If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy
CanYouStayStill
23.01.2009 13:44:56

Mitä nyt pari biisiä kuullut uudelta levyltä niin ei mitään huonoa, voisi laittaa hankintaan. Livenä en bändistä niin hirveästi tykkää. Tai oikeastaan Petrozzan vokaalit eivät livenä säväytä. Niissä on omasta mielestäni vähän liikaa yritystä koko ajan. Vähän vaikea sanoa. Ihan kuin yrittäisi laulaa säkeet kertoina tai jotain. Ehkä joku tajuaa mitä haen takaa. Mutta soitto mielestäni kulkee ihan hyvin livenäkin.
Walde
02.02.2009 22:53:53

Ai kele ko alkaa tehä miel Kreatorin keikalle. Ei vaan taida taipua. No pyöritetään levyä soittimessa sitten vaan niin pirun ahkerasti. Parhaimpia 2000-luvun thrash levyjä!
GlaxoSmithKline
03.02.2009 14:22:15
Was was wass, uus levy on kyllä tiukka.
[url=http://www.last.fm/user/GlaxoSmithKline[/url]
Herba
16.02.2009 16:39:10
Jeah kävinpä ostamassa liput ensi viikon keikalle tavastialle ,,/
Arvasin ettei teidän kanssa saa taaskaan järkevää keskustelua aikaiseksi. -heikkijarvinen
Deathrace King
16.02.2009 20:15:08

Jeah kävinpä ostamassa liput ensi viikon keikalle tavastialle ,,/

Perhana, sehän olis jo ens maanantaina! Pitää hommata liput lähipäivinä.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA!
Ben_D
17.02.2009 09:05:02

On kyllä niin anaali keikkapäivä, että jää Kreatorit väliin.
Fierce New EP Streaming@http://www.myspace.com/fiercemetal
Perro Stupido
17.02.2009 11:40:55
On kyllä niin anaali keikkapäivä, että jää Kreatorit väliin.

Tällaisia selityksiä ei hyväksytä ;)
Ben_D
17.02.2009 11:42:11

Tällaisia selityksiä ei hyväksytä ;)

Onhan toi useamman kerran nähty....hyllyssä kaikki levyt vinyylinä ja osa vielä cd muodossakin...eiköhän siinä ole bändille supporttia :) Ens kerralla sitten.
BMF
17.02.2009 14:50:36
Onhan toi useamman kerran nähty....hyllyssä kaikki levyt vinyylinä ja osa vielä cd muodossakin...eiköhän siinä ole bändille supporttia :) Ens kerralla sitten.

Keskellä viikkoa tosiaan varmasti aika suolasta lähteä Helsingistä asti bändiä katsomaan. Ite kyllä joskus inttiaikaan tuli lähettyä kuempaakin Slayeria tsekkaamaan Helsinkiin, oli vielä niin, että leirille lähtö oli seuraavana aamuna ja nukkua kerkesi just sen puolitoista tuntia kassulla, kun piti lisäaikaa saapumisen suhteen anoa, mutta se olikin eka kerta, kun bändiä meni todistamaan ja lippukin oli, niin pakkohan sinne oli mennä. :)
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Ben_D
17.02.2009 15:58:13 (muokattu 17.02.2009 15:58:45)

Keskellä viikkoa tosiaan varmasti aika suolasta lähteä Helsingistä asti bändiä katsomaan.

Tuota noin...asun Hämeenlinnassa...tosin enään kuukauden ennen muuttoa takasin Espooseen. Mun pitäis mennä Helsinkiin, yöllä takasin Hämeenlinnaan ja olla taas aamulla ajokunnossa takasin Helsinkiin. Ei oikein toimi toi yhtälö kun harvemmin tulee keikoilla oltua selvinpäin.
Perro Stupido
17.02.2009 17:28:11
Tuota noin...asun Hämeenlinnassa...tosin enään kuukauden ennen muuttoa takasin Espooseen. Mun pitäis mennä Helsinkiin, yöllä takasin Hämeenlinnaan ja olla taas aamulla ajokunnossa takasin Helsinkiin. Ei oikein toimi toi yhtälö kun harvemmin tulee keikoilla oltua selvinpäin.

OT

Olin eilen selvinpäin Opethin ja Entombedin keikalla. Which was nice.

/OT
Mikklo
17.02.2009 20:18:00
OT

/OT

ite olin kaapelitehtaalla selvin päin kun ei ala ikåsille kaljaa anna
Maailman rikkaimmaksi ihmiseksi pääsee kun ***** **** *** ****** **** ****** ***** reiästä.
Perro Stupido
17.02.2009 21:35:27
ite olin kaapelitehtaalla selvin päin kun ei ala ikåsille kaljaa anna

Nyt kuitenkin näytät olevan päissäsi?
Ben_D
17.02.2009 22:14:38

OT

/OT

Ei kyllä vaan pysty :) Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Ei sitä meteliä jaksa selvinpäin.
Germaniac
18.02.2009 10:04:24 (muokattu 18.02.2009 10:04:59)

Mikäs hevimies se sellainen on joka ei kehtaa fiilistellä selvinpäin. Tai no toki kukin tyylillään, en minä sillä. Mutta näin omalle kohdalleni voin sanoa että parhaat keikat on ollut sellaisia joissa on ollut selvinpäin. Kyllähän pari kaljaa voi ottaa, mutta sillä nyt ei ole niin suurta merkitystä että se vaikuttais jotenkin keikkakäyttäytymiseen. Yhtälailla siellä tulee puitua nyrkkiä ja laulettua mukana, kuin jos olisi kännissä. Ero vaan siinä että selvinpäin muistaa paremmin ja on jälkeenpäin parempi fiilis.
Mikklo
18.02.2009 11:39:47
Meni off topikkiin tuokin osuus. Mutta hordes of chaos on mahtava kipale
Maailman rikkaimmaksi ihmiseksi pääsee kun ***** **** *** ****** **** ****** ***** reiästä.
Ben_D
18.02.2009 11:41:05

Meni off topikkiin tuokin osuus. Mutta hordes of chaos on mahtava kipale

Useamman kuuntelun jälkeen hyvä levy kaikinpuolin.
Perro Stupido
18.02.2009 12:39:43
Useamman kuuntelun jälkeen hyvä levy kaikinpuolin.

Kyllä ja vaatii nimenomaan useamman kuuntelun. Alkuun kuulosti sekavalta mutta nyt toimii hyvin.

Ketjun viralliseen offtopic-keskusteluun lisäisin sen verran, että viime vuoden Tuskassa Carcassin keikalla olin erittäin tukevassa nousussa ja edelleenkin tuntuu, että se keikka oli koko vuoden paras, vaikka nyt en siitä enää mitään muistakaan.. On se sellasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)