loituma 17.02.2009 09:58:01 (muokattu 17.02.2009 09:58:49) | |
---|
Onko kukaan tilannut kitaraa kyseisestä kaupasta? Itse olen ostamassa Schecterin Hellraiser seiskaa ja tuolla on se aika hyvään hintaan. Onko luotettava? www.drumcityguitarland.com |
Terry Pantheras 17.02.2009 10:14:16 | |
---|
Onko kukaan tilannut kitaraa kyseisestä kaupasta? Itse olen ostamassa Schecterin Hellraiser seiskaa ja tuolla on se aika hyvään hintaan. Onko luotettava? www.drumcityguitarland.com Kaverin kanssa oltiin tilaamassa tuolta Schectereitä viime syksynä ja asiat sujuivatkin myyjäpään kanssa jouhevasti meilitse. Mutta vaikka sekterit ovat kovin edullisia tuolla, niin perusteellisten ynnäilyjen (pankkisiirrot, verot, kuljetuskustannukset) jälkeen tulokseksi jäi suurin piirtein sama loppusumma kuin Euroopasta hankittuna. Tilaus siis jäi tekemättä, varsinkin kun silloin oli se pankkikriisikin ameriikoissa, ettei viittinyt ottaa riskiä. Mutta kuitenkin luotettavalta ja yhteistyöhalukkaalta lafkalta vaikutti. Höpsis töppöseen! |
TPL 17.02.2009 12:22:21 | |
---|
Vipusteltiin Terryn kanssa kauppaa tuonne syksyllä. Hinnoista jäi sitten kiinni. Eli eipä juuri kannata. Riski on kuitenkin kohtuullinen, sieltä voi tulla mitä vaan. Ja takuut on sitten hankalempi juttu. Tosin itse vasuri kun olen, niin mikä tahansa paikka, mikä vasureita myy on mahdollisuus... Mutta jos pokkaa on, ja haluaa tilata, niin ei minulla ainakaan jäänyt heiltä hämärää kuvaa. Aina vastattiin ja asiallisesti. |
loituma 17.02.2009 14:14:17 | |
---|
Ok, no koitan metsästää käytettynä sitten. |
fox 17.02.2009 14:16:51 | |
---|
Tosin itse vasuri kun olen, niin mikä tahansa paikka, mikä vasureita myy on mahdollisuus... MNetin kimppatilauksissahan on noita vasureitten kitaroita tullu monen laista.. |
Räbbänä 17.02.2009 14:20:39 | |
---|
Ok, no koitan metsästää käytettynä sitten. Oisit korjannut sen meikäläisen kepin pois. : |
Meni melkein liiankin halvalla, jos kattoo tuota mitä olisit valmis maksamaan. : D "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
Räbbänä 17.02.2009 14:20:39 (muokattu 17.02.2009 14:20:55) | |
---|
Edit: Speed=emotion "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
Oisit korjannut sen meikäläisen kepin pois. : | Meni melkein liiankin halvalla, jos kattoo tuota mitä olisit valmis maksamaan. : D Aivan, huomasin kyllä mutta eilen vasta sain päähänpiston laittaa molemmat myyntiin. Ja se todellakin oli halpa. Kaduttaa :| |