Aihe: Esp-ltd mmv:eet laadukkaita?
1
kamikazee
16.02.2009 21:19:53
Eli onkos nuo mmv laadukkaita pelejä? Itseä vähän arveluttaa, jos uutena maksaa -07 vuoden kitara 650e ja -9(?) kitara 730e, joten miten sitten -06 käytettynä voi lähtä 250-300e? Ovatko ne siis kuraa, että pitää niin halvalla pistää?
Olen itse tässä vähän katsellut noita ibanezejä ja mmv kitaroita, joten kumman puolelle kääntyisi MNet?
Mitähän tähänkin pitäis ilmoittaa?!
Alphie
16.02.2009 21:34:39 (muokattu 16.02.2009 21:36:55)
Ihan hyviä kitaroita ne on. Halpa hinta vaan johtuu siitä, että niille on tarjontaa todella paljon, mutta kysyntää ei niinkään. Edullisesti sikäli noita onkin liikkeellä.

E: Noita nimenomaan kannattaa ostaa kiinteällä tallalla, koska nuo tinafloikat ei oo mitenkään erityisen kestäviä pitemmällä aikavälillä.
Estranged
16.02.2009 21:46:53
Itselläni on tuommonen kiinteätallainen malli, ja se on kyllä ns. ihan hyvä kitara. Liekö hyvä yksilö sattunut, mutta tuon perusteella sanoisin että turhaan näitä haukutaan.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
kumis
16.02.2009 22:51:35
Mulla on semmonen tinafloikallinen, jo varmaan vuoden 2005 jouluna ostettu MMV. Se pitää kyllä virettä, mutta epäilen näiden uudempien mallien laatua, niistä en oo kuullu ystäviltä mitään positiivista. Saattoi osua mullekin vaan hyvä yksilö ku vieläkin pelaa.

Kannattaa siis perinteisesti vaan testata huolella.
santa
17.02.2009 08:28:42
itselläkin kiinteämallinen. mikinvaihdolla sain enemmän omaa soundia esille. pitää vireen ja minusta on hyvä soittaa.
Traditional
17.02.2009 08:33:32
Tänne pitäisi tehdä varmaan yksi Faq-ltd mmv ketju joka olisi pysyvä.
"kuinka Painajaismainen kääntyy lontooks?" "Nightmarish?" "kuulostaapa homolta"
tommium
17.02.2009 09:17:33
Itse hommasin viime viikolla 07 mallin floikalla ja on todella mukavan tuntuinen kitara. Tuota ennen oli LTD EC-400 kitara ja pidän noista LTD mallien kaulasta, omaan käteen juuri sopiva. Vaihtoehtona oli Ibanezin pari mallia (RGA42 tai RGR08LTD) mutta päädyin tuohon RR malliin koska Ibanezeja mulla on jo aiemmin ollut ja RR on mukava soittaa sohvalla sylissä, varsinkin tuossa omassa versiossa piuhan paikka on yläsarvessa. Floikka ilmeisestikin on noiden LTD MMV mallien heikoin lenkki mutta toisaalta en sitä koko ajan riuhdokaan, joten varmaan kestää ihan hyvin. Muuten laadussa ei ole mitään valittamista.
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)