Tavoitteena perinteisen tyylinen wanhan ajan häävalssi. Hääpäivän kellot meille soi Halki kirkon käytävän vie Alttarilla sua suutelen, Sormuksen , rakkauden merkiksi Laitan sormeesi Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun Silmissäsi kuvani nään Kun tanssiin lattialle sut vien Me keinuen ja leijuen Valssin sen,tanssimme kahden Muut pois jäädä saa Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun Kun vuodet nuo vierien kulkevat Ja tulevan kanssasi jaan Vielä vanhana syliin sut sulkevan Unelmissain nähdä saan Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun Kaiken antaen kaiken saan Päivät kauneimmat kanssasi jaan Aamusta iltaan, illasta aamuun Öisin sun silmistäs löydän sen vastauksen Aina uudelleen Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun Kun vuodet nuo vierien kulkevat Ja tulevan kanssasi jaan Vielä vanhana syliin sut sulkevan Unelmissain nähdä saan Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun Rakkahain, armahain Rakas vaimoni mun |
Kiitoksia kommentista,kyllä sitä tarvii vielä työpöydälle laittaa. Tää on ollut oikeastaan jo melkein tässä muodossa v. 2002 lähtien, aina välillä tullut kaivettua esiin ja mietittyä millä sen saisi mielikuvansa suuntaan liikaa muuttamatta.Kunnes taas jäänyt uusien alle :) Tarkoituksellisena poikkeamana muihin a-osiin olen miettinyt pitkään tuota "Öisin sun silmistäs,.. kohtaa,mutta muuten pitäisi saada kuosiin Katotaan jos tuosta saisi tehtyä uutta versiota kommentoitavaksi vähän lyhyemmällä aikavälillä |