qak 16.02.2009 12:18:20 | |
---|
Hiton kova keikka oli kyllä Kaapelitehtaalla. Soundit toimi ainakin siellä missä ite seisoskelin (suunnilleen puolivälissä miksauspöydän ja lavan välillä) tulpilla ja ilman ;) Toisaalta se biisien pätkien soittaminen oli melko hauska idea, mutta tappoi hieman tunnelmaa IMO. "The man with the rubber fist." XP Kuulinkohan muuten omiani vai lauloiko Åke Closuressa "Redeption for my ANUS" 'pahtoksen' sijaan? __
Ostetaan romua, myydään antiikkia. |
Ziggy Bubba 16.02.2009 12:25:54 | |
---|
Hyvin toimi tosiaan Opeth myös livenä, soundit oli ihan eri luokkaa kuin Entombedilla. Vanhempien levyjen matsku meni taas vähän ohi, kun ei noita ole tullut paljoa kuulua.... Liikaa niissä on sitä kolmijakoista (oisko 4/6 tahtilajissa?)) tyy-tykyky-tyy -riffittelyä - uus vaihtelevampi matsku putoaa kyllä paremmin. Enska soitteli paljon Wolverine Bluesin biisejä, which was nice. Tuo Kaapeli on kyllä keikkapaikkana aikas ankea, ei voi mitään. |
Lionslicer 16.02.2009 12:44:49 | |
---|
Entombedin rumpalin vasemman käden sormettomuus hämmästytti paljon... :o Tämä. Kova jätkä tuo Olle Dahlstedt. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Perro Stupido 16.02.2009 13:35:12 | |
---|
Liikaa niissä on sitä kolmijakoista (oisko 4/6 tahtilajissa?)) tyy-tykyky-tyy -riffittelyä Kuudesosat kieltämättä on vähän kökköjä.. Enskan rumpalin sormettomuudesta en tiennytkään. Tarviipa tarkkailla tänään. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Olihan tuo Teatrian keikka aivan jumalattoman hyvä. Jos oisin saanu päättää, niin väliin oltais kyllä lyöty vielä Bleak ja Burden, mutta muuten uskomattoman kova setti. Mielestäni tuo keskivaiheilla tullut pieni levähdystauko oli vaan plussaa, oli valmiiksi jo jumalattoman kuuma ja rauhallisimpien juttujen aikana porukkaki vähä asettui taas paikoilleen. Pittiä en oikein ymmärrä näillä opethin keikoilla, aika turhaa hommaa moinen. Toki ymmärrän sen vaikkapa slayerin keikalla tms, mutta opeth.. No, mielipiteitä on monia. Oli muuten hyvät saundit läpi keikan, sai todella hyvin selvää jopa ihan perus korvatulpat korvissa. Kaikenkaikkiaan, yksi sana kuvaa hyvin ko. keikkaa: Ammattitaito. I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity! |
Askorbiinihappo 16.02.2009 15:54:07 | |
---|
Kyllä se pitti pelaa mun mielestä aika hyvin jossain Deliverancessa tai Lotus Eaterissa, mutta se on vaan mun mielipide. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Veco 16.02.2009 16:07:12 | |
---|
Opeth siintyy myös provinssissa, pitääköhän ostaa yhdenpäivänlippu sitten. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Askorbiinihappo 16.02.2009 17:25:56 | |
---|
Opeth siintyy myös provinssissa, pitääköhän ostaa yhdenpäivänlippu sitten. No oho. Ahkeraan tulevat tänne nyt sitten. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Pedroz 16.02.2009 18:04:32 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että soundit oli aivan eri tasoa, kuin mitä pari vuotta takaperin festivaaliolosuhteissa. Biiseistä sai nyt jopa selvää, kun basareiden ja basson takaa kuului muutkin soittimet. Opeth Ruisrockissa 2006 = maailmanhistorian paskimmat keikkasoundit. Nyt toimi onneksi. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Turmis 16.02.2009 19:02:21 (muokattu 16.02.2009 19:06:52) | |
---|
Teatrialla myös itse paikalla, aivan helvetin kova veto, eipä voi muuta sanoa. En olisi uskonut edes teoriatasolla, että teatrian tapaisessa teollisuushallissa voisi olla noinkin selkeät soundit mitä oli, tietty pientä kuminaa oli havaittavissa, mutta se ei häirinnyt musiikkinautintoa. Ainoa, mikä pisti vihaksi (tämä on tullut esille aiemminkin) oli ne S**TANAN KÄSIEN LÄPSYTTELIJÄT JOILLA EI OLE RYTMITAJUA, SIIS VOI V***U!!!!! Olen pikkuhiljaa tottunut ajatukseen, että itse en kykene saavuttamaan himmailukohtien täydellistä tunnelmaa juurikin muun yleisön läpsyttelystä johtuen, ja koetan olla siitä välittämättä, mutta kyllä nyt ihmisillä toivoisi edes rytmitajua olevan. Ei voisi uskoakaan, miten tällainen mitätön asia saa ihmisen mielen kiehumaan, mutta juuri sitä se tekee minulla, aina. Useamminkin kävi mielessä, että jos olisi ollut moottorisaha matkassa, niin olisipa saattanut muutamakin käsi katketa, prkl. Ei, tätä ei tarvise ottaa täysin tosissaan, mutta totta toinen puoli. E: Kristallipallostani näin tulevat rokkipoliisisyytökset. Siispä mainittakoon, että pää heilui, niskat kipeytyi, ääni meni ja Deliverance vietettiin pitissä. NAM! Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
Sälski 16.02.2009 19:25:20 | |
---|
Ainoa, mikä pisti vihaksi (tämä on tullut esille aiemminkin) oli ne S**TANAN KÄSIEN LÄPSYTTELIJÄT JOILLA EI OLE RYTMITAJUA, SIIS VOI V***U!!!!! Olen pikkuhiljaa tottunut ajatukseen, että itse en kykene saavuttamaan himmailukohtien täydellistä tunnelmaa juurikin muun yleisön läpsyttelystä johtuen, ja koetan olla siitä välittämättä, mutta kyllä nyt ihmisillä toivoisi edes rytmitajua olevan. Tämä, Tämä, Tämä, Tämä ja TÄMÄ. Ei stiisus, että pisti viduddamaan tou taas, se osaa sitten pilata tunnelman aika totaalisesti hiljaisissa kohdissa. Varsinkin kun sitä alettiin oikein huutamaa deliverancen lopussa, hyvä ettei bändi tipu tahdista noitten takia. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Deino 16.02.2009 19:58:20 | |
---|
Ainoa, mikä pisti vihaksi (tämä on tullut esille aiemminkin) oli ne S**TANAN KÄSIEN LÄPSYTTELIJÄT JOILLA EI OLE RYTMITAJUA, SIIS VOI V***U!!!!! Allekirjoitan. Ovatko ihmiset kuuroja, vitun tyhmiä vai mikä siinä on niin helvetin vaikeaa taputtaa rytmissä? |
Decadetroll 16.02.2009 20:16:27 | |
---|
Ainoa, mikä pisti vihaksi (tämä on tullut esille aiemminkin) oli ne S**TANAN KÄSIEN LÄPSYTTELIJÄT JOILLA EI OLE RYTMITAJUA, SIIS VOI V***U!!!!! Aamen. :D liian lyhkänen kirjotus ja niin edespäin. I'm a shooting star leaping through the skies,Like a tiger defying the laws of gravity! |
Jööhannes 16.02.2009 20:35:07 | |
---|
Allekirjoitan. Ovatko ihmiset kuuroja, vitun tyhmiä vai mikä siinä on niin helvetin vaikeaa taputtaa rytmissä? Ettei vain olisi alkomahoolilla vaikutusta asiaan? :) |
Sälski 16.02.2009 20:35:48 | |
---|
Allekirjoitan. Ovatko ihmiset kuuroja, vitun tyhmiä vai mikä siinä on niin helvetin vaikeaa taputtaa rytmissä? Ja miksi joka samperin kohdassa sitä sitten pitää taputtaa ylipäätään? Joissain todella harvoissa ja valituissa kohdissa tuo oikeasti toimii. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Meadow 16.02.2009 20:38:51 | |
---|
No, eivätpä nuo taputtelut ainakaan minun keikkakokemustani pilanneet. |
Torniojaws 16.02.2009 20:47:15 | |
---|
hyvä ettei bändi tipu tahdista noitten takia. Eiköhän in-eareistä tule vähän kovempaa komppiryhmää :) Vortech | Relativity | Relativity + Bloody Phoenix (USA) + Forensic @ Ykän Pub, Oulu, 18.3.2009 |
bedlam 16.02.2009 20:56:53 (muokattu 16.02.2009 20:58:43) | |
---|
En itse käsien läpsyttelyä kuullut kun kalja-alueella olin, mutta huvitti esim. Ghost of Perditionissa se, että osa porukasta hurrasi jo biisille vaikka luvassa olikin vain hiljaisempi kohta viisua. Opethillakin on sen verran pitkiä kipaleita, että jotkut varmaan kuulivat setissä kolminkertaisen biisimäärän todelliseen lukemaan verrattuna. |
Torniojaws 16.02.2009 21:47:47 | |
---|
En itse käsien läpsyttelyä kuullut kun kalja-alueella olin, mutta huvitti esim. Ghost of Perditionissa se, että osa porukasta hurrasi jo biisille vaikka luvassa olikin vain hiljaisempi kohta viisua. Opethillakin on sen verran pitkiä kipaleita, että jotkut varmaan kuulivat setissä kolminkertaisen biisimäärän todelliseen lukemaan verrattuna. Yleensähän se on tapana taputella aina "movementtien" välissä (tjeu: klassisen musiikin esitykset). Vortech | Relativity | Relativity + Bloody Phoenix (USA) + Forensic @ Ykän Pub, Oulu, 18.3.2009 |
Boltsa 16.02.2009 21:59:40 | |
---|
Seinäjoella mahtava keikka. Opethiin tuli tutustuttua viime syksynä ja nyt siis ekaa kertaa tuli todistettua livenä. Soundit toimi, settilista oli mahtavat, fiilis yleisesti todella hyvä. Ei tuosta oikein voi enää parantaa! Boltsa |