Johannes kurkunkastaja 16.02.2009 07:24:00 | |
---|
Irwinillä oli kyllä ansioita. Kolkutteli "taiteen rajoja" ja uskalsi kaverinsa kanssa mennä välillä rajan tuollekin puolelle. Monasti sen biiseissä tuli esille todellisia tuntoja noin yleisestikin. Myönnän etten kuuntele Irwiniä mutta suostun puolustelemaan sitä em. asioiden vuoksi. Lasken Irwinin taiteilijaksi. Taiteen yksi perimmäinen olemus verrattuna yhdentekevyyteen on rajojen kolkuttelu tosiasiat mielessä pitäen. Samaa mieltä Antista eli Irwinistä. Tulipa kerran jos toisenkin säestettyä. Esko Rahkosen pändin poikien kanssa yövytiinkin kerran Antin luona Tampereella 70-luvulla. |
Tankero 16.02.2009 08:27:50 | |
---|
Irwinillä oli kyllä ansioita. Kolkutteli "taiteen rajoja" ja uskalsi kaverinsa kanssa mennä välillä rajan tuollekin puolelle. Monasti sen biiseissä tuli esille todellisia tuntoja noin yleisestikin. Myönnän etten kuuntele Irwiniä mutta suostun puolustelemaan sitä em. asioiden vuoksi. Lasken Irwinin taiteilijaksi. Taiteen yksi perimmäinen olemus verrattuna yhdentekevyyteen on rajojen kolkuttelu tosiasiat mielessä pitäen. Enpä minä hänen ansioitaan kiistä. Junttiturallehan se oli iso sankari ja idoli. Humppajyrä |
Johannes kurkunkastaja 16.02.2009 09:04:44 | |
---|
Enpä minä hänen ansioitaan kiistä. Junttiturallehan se oli iso sankari ja idoli. Uskalsi elää kuten halusi- ja elikin. Toki julkisuus teki sen, minkä se usein tekee eli humalluttaa muutoinkin kuin vain alkoholia juomalla. Erakkovaiheenkin koki kaikessa julkisuusmyllytyksessä. |
Enpä minä hänen ansioitaan kiistä. Junttiturallehan se oli iso sankari ja idoli. Jep, ne ihan samat jotka maksaa sun palkkasi (soittohommissa). |
Epämuusikko 16.02.2009 13:26:51 | |
---|
Uskalsi elää kuten halusi- ja elikin. Toki julkisuus teki sen, minkä se usein tekee eli humalluttaa muutoinkin kuin vain alkoholia juomalla. Erakkovaiheenkin koki kaikessa julkisuusmyllytyksessä. Jotkut onnistuvat siinä ilman julkisuuttakin! Insinööripohjalta. *R.I.P Oksanen* |
Tankero 16.02.2009 15:02:38 | |
---|
Jep, ne ihan samat jotka maksaa sun palkkasi (soittohommissa). Mun palkan maksaa ohjelmatoimisto. Humppajyrä |
sudenmorsian 16.02.2009 15:19:05 (muokattu 16.02.2009 15:20:11) | |
---|
No ei se ole ihme, että tanssiliitereissä on niin kyrpiintyneen oloisia soittajia, koska ammattitaito mitataan Irwinin biisien tuntemuksella. Vahvistit just sen mitä kirjoitin, tietyt asiat paistaa läpi vaikka kuinka koittaisit olla vitsikäs. Kysymys oli siitä että ilmaisit TIETÄMÄTTÖMYYDEN JA OSAAMATTOMUUDEN (lue ammattitaidottomuuden) olevan positiivisia piirteitä. Mielestäni ammatti(tanssi)muusikon todellakin tulisi tietää ja osata soittaa ns.perushutut. Irwinin tuotannossa on jokunen tähän kategoriaan kuuluva ralli. Ymmärsitkö vai haenko lisää rautalankaa jostain? |
EP 16.02.2009 15:33:20 | |
---|
Mun palkan maksaa ohjelmatoimisto. No justiinsa, hienoa! |
mack the knife 16.02.2009 15:37:00 | |
---|
Hahha. Aika lähellä otsikkoa ollaan taas. COVS n:o 1. |
EP 16.02.2009 15:47:20 (muokattu 16.02.2009 15:48:06) | |
---|
Hahha. Aika lähellä otsikkoa ollaan taas. Jep, niin ollaan, eli tunteeko (ja pitäisikö tuntea) suomalainen tanssimuusikko Irwinin tuotantoa ja sitä kautta, että kuka maksaa viimekädessä soittajan palkan! |
sudenmorsian 16.02.2009 15:50:15 | |
---|
Jep, niin ollaan, eli tunteeko (ja pitäisikö tuntea) suomalainen tanssimuusikko Irwinin tuotantoa No mitä mieltä olet? |
EP 16.02.2009 15:58:06 | |
---|
No mitä mieltä olet? Useimmat varmaan tuntee, nuoremmista ei varmaan ihan kaikki. Siihen että pitäisikö tuntea, niin ei kai se ihan välttämättömyys ole. |
leprechaun 17.02.2009 04:03:45 | |
---|
|
Meisseli 17.02.2009 12:35:25 | |
---|
Nuoret ei tunne vanhoja biisejä. ja vanhat ei uusia. Poikkeuksia on. Ite olen aina tehnyt töitä sen eteen että tuntisin musiikkia mahdollisimman laajasti. Ihan kuuntelemalla kuunnellut että millainen bändi on esim: Blind faith tai Cheap trick tai Brothers Johnson tai Outkast tai Freukkarit.. Fakta on kuitenkin että kaikkea ei voi tietää. Siinä vaiheessa kun joku Las Palmas tai So what pitää vetää, otetaan se sitten haltuun. Ja ketjun aloitukseen liittyen en kato ko. ohjelmaa koska siinä on ärsyttävän ylipirteä meininki. Maata kiertävä soittopaska |
KoskPaavo 17.02.2009 13:37:05 | |
---|
"Ja ketjun aloitukseen liittyen en kato ko. ohjelmaa koska siinä on ärsyttävän ylipirteä meininki." Sullon mun luanto. Eikä kaikkea voi kukaan tietää ja osata. " Studiosus perpetuus" |
sepisti 18.02.2009 00:05:30 | |
---|
Vahvistit just sen mitä kirjoitin, tietyt asiat paistaa läpi vaikka kuinka koittaisit olla vitsikäs. Kysymys oli siitä että ilmaisit TIETÄMÄTTÖMYYDEN JA OSAAMATTOMUUDEN (lue ammattitaidottomuuden) olevan positiivisia piirteitä. Kyllä SULLA leikkaa, mutta sakset on vaan kovin tylsät:) Mielestäni ammatti(tanssi)muusikon todellakin tulisi tietää ja osata soittaa ns.perushutut. Irwinin tuotannossa on jokunen tähän kategoriaan kuuluva ralli. Ymmärsitkö vai haenko lisää rautalankaa jostain? PITÄÄKÖ sulle RAUTALANGASTA vääntää, että mä en yhtään tykkää Irwinin musiikista. Ihan hattuilu mielessä postasin koko jutun. Joo, olihan se tosi huono läppä, mutta sä tartuit siihen. Sikäli siis onnistunut provo. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Tankero 18.02.2009 00:50:45 | |
---|
Kyllä SULLA leikkaa, mutta sakset on vaan kovin tylsät:)
PITÄÄKÖ sulle RAUTALANGASTA vääntää, että mä en yhtään tykkää Irwinin musiikista. Ihan hattuilu mielessä postasin koko jutun. Joo, olihan se tosi huono läppä, mutta sä tartuit siihen. Sikäli siis onnistunut provo. Et tykkää Irwinin musiikista? Outoa, kovin outoa. Humppajyrä |
sudenmorsian 18.02.2009 05:05:36 (muokattu 18.02.2009 05:07:34) | |
---|
Joo, olihan se tosi huono läppä, mutta sä tartuit siihen. Meisseli tossa vähän ylempänä puki sanoiks sen mitä ajoin takaa: Ite olen aina tehnyt töitä sen eteen että tuntisin musiikkia mahdollisimman laajasti... Fakta on kuitenkin että kaikkea ei voi tietää. Siinä vaiheessa kun joku Las Palmas tai So what pitää vetää, otetaan se sitten haltuun. |
sepisti 18.02.2009 12:29:05 | |
---|
Meisseli tossa vähän ylempänä puki sanoiks sen mitä ajoin takaa: Samat ajatukset on mulla itsellänikin. Kyllä multa rentunruusut ja poingpoingit irtoaa juurikin siitä syystä, että joskus niitäkin on tarvinnut soittaa ja ne on siksi opeteltu. Kysehän oli alunperin kuitenkin Joren ja kumppaneiden ammattitaidosta, jota ei voi väheksyä, vaikka Las Palmas olisikin outo biisi. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
KoskPaavo 18.02.2009 12:32:08 | |
---|
Las Palmasin osaaminen onkin eräs muusikkouden peruspilareista, sen varaan on turvallista rakentaa ura. " Studiosus perpetuus" |