Misse 13.02.2009 22:12:35 | |
---|
Isäni arpajaisista voittama ja minulle lahjoittama kuorolaululevy, jota en ole koskaan kuunnellut enkä nimeäkään muista. (Olisko ollut joku "aisakellot helkkää" tms, en käy tarkistamassa). Itse ostamistani ehkä Venomin Possessed Allekirjoitus ja nimen selvennys |
karateadonis 14.02.2009 22:57:16 | |
---|
**tun Leijonakuningas soundtrack!! Mitähän aikoinaan mietin... "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain.... |
Ottoko 14.02.2009 23:50:06 | |
---|
Sonata Arctican For the Sake of Revenge tuli saatua joskus joululahjaksi... Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Swan 15.02.2009 01:12:36 | |
---|
**tun Leijonakuningas soundtrack!! Mitähän aikoinaan mietin... Hei! Haluutko myydä mulle? Ostan, oikeasti. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
zekeode 15.02.2009 01:25:47 | |
---|
Varmaan kaikki 700+. En muista koska olisin viimeksi ottanut levyn hyllystä... |
kojones 15.02.2009 03:52:05 | |
---|
Radioheadin OK Computer. Kai se yleissivistyksen vuoksi pitää olla. Toimii kuulemma myös ulosheitossa! |
karateadonis 15.02.2009 07:58:23 | |
---|
**tun Leijonakuningas soundtrack!! Mitähän aikoinaan mietin... Hei! Haluutko myydä mulle? Ostan, oikeasti. Et oo tosissas... tai sitte oot ja se pelottaa mua! "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain.... |
HaloOfFlies 15.02.2009 10:53:04 | |
---|
Velcran Consequences of Disobedience. Jotenkin vaan tämä kotimainen elektrometalli ei iske enää. Mitähän mahdoin miettiä kun tämän levyn hankin... "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
aalataur 15.02.2009 11:13:08 (muokattu 15.02.2009 11:15:25) | |
---|
Thelonious Monk - The Story of Jazz. Oli yhden muijan kanssa juttua, ja se suositteli levyä. Sitten meni sukset sen kanssa ristiin pahemman kerran, niin ei ole huvittanut kuunnella koko levyä kertaakaan. |
baron 15.02.2009 11:22:34 | |
---|
Thelonious Monk - The Story of Jazz. Oli yhden muijan kanssa juttua, ja se suositteli levyä. Sitten meni sukset sen kanssa ristiin pahemman kerran, niin ei ole huvittanut kuunnella koko levyä kertaakaan. Ämmistä viis, levy on hieno! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Swan 15.02.2009 13:08:00 | |
---|
Et oo tosissas... tai sitte oot ja se pelottaa mua! Olen äärimmäisen tosissani. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Räbbänä 15.02.2009 13:15:53 | |
---|
Velcran Consequences of Disobedience. Jotenkin vaan tämä kotimainen elektrometalli ei iske enää. Mitähän mahdoin miettiä kun tämän levyn hankin... Tämä voisi kiinnostaa minua. : D "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
masterhat 15.02.2009 13:37:29 | |
---|
kyl jotkuu cyberwaren julkasut ihan varmasti. joskus vuostuhannenvaihteen aikoihin piti hommata kaikkea paskaa industrialia, päällimmäisenä tulee mieleen varmaan covenatin ep. Siis sen covenantin, jonka takia the Kovenant on the Kovenant. samoin shade factoryt ja muut pienen budjetin yyberpaskasti toteutetut indubändit. tai kai niissä jotain sellasta vibaaa vois löytää jos oikee yrittäis hakee viboi... ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Cimble 16.02.2009 07:52:03 (muokattu 16.02.2009 13:20:28) | |
---|
Laitan kolme, koska sen verran tulee heti mieleen. En aio kuunnella enää ikinä näitä. Kunpa huolisivat divariin... 1. Steve Lukather, Lukather. Erittäin kova muusikko ja kitaristi, mutta ei auta jos levyn biisit, tyyli ja tulkinta ovat mitään sanomatonta ja superkuollutta amerikkalaista AOR-kasarituubaa. 2. Northern Kings, Reborn. Mukaan on saatu 1-2 todella kovaa metallilaulajaa, mutta koko saatanan rahastusta varten hutaistu sekundaversioita sisältävä lätty tekee karhunpalveluksen liian monelle asialle. Kaikkein eniten metallimusiikille, joka muutenkin on tuhoamassa itsensä massiivisten ja tyylitajuttomasti liian nopeiden koppoti-koppoti-riffien ja metalliversioiden tunkemisesta joka paikkaan. Musiikkiteollisuus rahastaa aikansa urpoja, kun metalli on vielä kuumaa. Eivät sentään ole vielä ottaneet Ari Koivusta Northern Kingseihin. Se kyllä kruunaisi tämän kakun. Onneksi sentään niin kovia karismaeroja ei tälle levylle ole rakennettu, koska mukana on sentään niinkin vahva ja loistava artisti kuin Marco Hietala. Tosin eihän sillä olisi väliäkään, koska lätyn sisältö on näin onnettomia liukuhihnalta syydettyjä metallipikaversioita jopa kovistakin kasarihiteistä. 3. Kingston Wall Freakout Remixes. Ei kovin tasokkaita trancekonejumputus-versioita yhden kaikkien aikojen oivallisimman rocktrion biiseistä. Halvan ja tyylittömän kuuloinen ja aika turha äänite. Kyllä vaikuttavan trancen vääntökin on taitolaji. Voin myydä nämä hintaan 5 €/kpl + kirjepostimaksu. Huomaatteko miten lahjakasta myyyntipuhetta ja suosittelua tuossa ylempänä... ;) Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Ellen Foley - Nightout on oma turhin levyni. Se on hyvin huono, tai pikemminkin mitäänsanomaton, jonka ostin huutonetistä vuosia sitten maksaen siitä 30e, koska kyseessä piti olla harvinaisuus. No, harvinaisen huono levy olikin ja kun levyn kannessa oli vielä nice price -tarra, kruunasi se koko ostoksen. Juuh, joskus on tullut oltua tyhmä. Well... Finnish Boy... What else you wanna to hear? |
Mange 16.02.2009 11:43:55 | |
---|
Blue notes on julkaissut levy jossa uusia versioita Sting-biiseistä. Iso pettymys. Marcus Millerin "The sun don't lie" on toinen levy jonka kadun että olen ostanut. |
zille 16.02.2009 12:29:36 | |
---|
On tullu myytyä turhat levyt aina pois, mutta tässä yksi mainitsemisen arvoinen, jota en edes kehdannut myydä pois, vaan annoin ilmatteeksi. Eli katoin levykaupassa, että hienon näköinen kansi. Kyllä, ostan aina välillä pelkästään kansien perusteella levyjä, ja aika harvoin itteasiassa olen pettynyt. No tämmösenä kantrifanina katoin että siinähän on kunnon suomalainen outlaw kantristara, en siis ollut todellakaan kuullut koko hemmosta ennen. Jarno Sarjanen - Keskikalja-Cowboy - Kootut levytykset 1977-2008, OSA 2 http://www.rocket-records.com/kuvat/ROK020.jpgTommonen levyn kansi. No menin kotiin ja pistin soittimeen ja... Se mitä sieltä tuli oli ihan kamalaa... Se oli niin stereotypistä tanssi-iskelmää, se oli ihan kamalaa. Kaikki tulevaisuuden unelmat sortu samalla hetkellä ja mikään ei tuntunu enää miltään. Mistään kantrista nyt ei ollut tietoakaan. Mitä häirittevämpää, sitä parempaa. |
HaloOfFlies 16.02.2009 13:10:52 (muokattu 16.02.2009 13:47:26) | |
---|
Tämä voisi kiinnostaa minua. : D Levy löytyy tällä hetkellä hyllystä poltettuna cd:nä. En tiedä viitsinkö mitään maksua ottaa tästä sen vuoksi. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Milkop 16.02.2009 13:21:14 | |
---|
Kyllä se varmaankin on Ressu Redfordin Taas Aurinko Nousee älppäri. Oli mukamas niin hauskaa löytää tuo eurolla että tuli ostettua. Vaikka Kuusi Kuuta ja Saturnuksen Renkaat onkin kaikessa kökköydessään kohtalaisen huvittava biisi, niin onhan tuo levy kyllä ihan kamalaa jätettä. Kaikkea sitä pitääkin haalia... "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Bongowing 16.02.2009 15:37:23 | |
---|
Varmasti Pink Floyd niminen tribuuttialbumi, vaikka siinä hyviä muusikoita onkin Squire, White ja Levin ainakin tais olla, tai ehkä juuri tämän takia se oli pettymys vaikka n. eurolla ostin. There is no ought from is. |