lehtomies 13.02.2009 23:20:09 | |
---|
Terve! sain viimeinki aikaseks laittaa bassojen kuvia tänne nii piti sit tulla tännekki iha kirjottaa: joskus toissa vuonna valmistu: Jazz Bass ilman pleksiä Schallerin virittimet wilkinson vintage tyylinen jazzbass talla kaula vaahteraa otelauta ruusupuuta body koivua (ja on painavaa:D) vaihoin just seymour duncanin basslines sjb2 n&b ruuvikaula graph tech j-bas satula nauhaton viiskielinen matkittu Avbassesilta warwickin virittimet & talla kaula läpirungon vaahteraa ja body vaahteraa seymour duncanin basslines smb-5d musari mikki seymour duncan stc-3m4 etuaste warwick just-a-nut otelauta eebeniä Precision Vaahtera kaula läpirungon vaahterabody koivuotelauta jotkut sp-elektroniikasta tilatut mikki,talla ja pleksi wilkinsonin virittimet jatsarissa maali on huono keuruun värisilmässä sanoivat että hyvä tulee.. täytyy joskus kun on aikaa maalata uudestaan.. nauhattomassa liberon finishing oil ja black bison vaha. presarissa mastonin spraymaali & lakka bodyssä ja dicco nitroselluloosalakka kaulan "takana".. omalla kohdalla maalien kanssa ollut pientä taistelua kun en pintaan ole ollut tyytyväinen..seuraavaan mahd. projektiin ajattelin pelkkää diccoa ja semmosta '75 jazz bassoo aattelin..kattoo nyt eli saa haukkua vapaasti, antaa vinkkejä ja vaikka rakentavaa palautetta jos siltä tuntuu kuvat omakuvissa!! jaa ettäkämitäkä? |
Nazareth 13.02.2009 23:32:25 (muokattu 13.02.2009 23:33:48) | |
---|
Toi presari on miusta upein, vaikkakin tuo otelaudan väri vähän käy silmään.. nostan hattua kuitenkin! EDIT: eniten mua noissa haittaa se että ei oo otelautamerkintöjä. Ilman niitä oon hukassa. Mutta kukin tyylillään. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
lehtomies 13.02.2009 23:33:30 | |
---|
juuh itekki aluks aattelin ruusupuuta mut jostain hetken mielijohteesta löin siihen koivusen jaa ettäkämitäkä? |
Nazareth 13.02.2009 23:35:45 (muokattu 13.02.2009 23:36:06) | |
---|
juuh itekki aluks aattelin ruusupuuta mut jostain hetken mielijohteesta löin siihen koivusen Joo tuli mieleen ku aikanaan hommasin ekaks bassoks Harley Bentonin, alkoi kyrsimään se sunburst joten hioin lakat ja maalit pois, vähän pelotti että mitä vaneria sieltä tulee. Opettajan mukaan siinä oli vaahterabody. http://muusikoiden.net/dyn/users/53830.jpg EDIT: ei liity asiaan mitenkään mut sanoinpa kuitenkin At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Ihan komeita pelejä, toi presari iski meikäläiseenkin eniten. Tuo 5-kielinenkin kyllä on ihan komea, mutta muotokieli ei vaan jotenkin ihan loppuun saakka sytyttänyt. ED: Ehkä ne "sarvet" on liian kapeat mun makuun, kyllä toisaalta alkaa potkia paremmin kun vähän aikaa makustelee... "Bassolinja on bassolla näppäilemällä soittaen aikaansaatava sarja ääniä, jonka voi soittaa tarvittessa toisenkin kerran samalla tavalla."
-BASISTI JUMALAN ARMOSTA |
Seba 15.02.2009 02:50:34 | |
---|
EDIT: eniten mua noissa haittaa se että ei oo otelautamerkintöjä. Ilman niitä oon hukassa. Mutta kukin tyylillään. Kai noissa sivuilla on merkit? Ei kai kukaan hukassa ole ilman otelautamerkkejä, tai sitten sulla on tulevaisuudessa pahoja niska-/selkävaivoja jos otelaudan kuvioista katselet mistä soitellaan..
|
eskoilola 15.02.2009 03:24:01 (muokattu 15.02.2009 03:26:33) | |
---|
Olen tässä jo jonkin aikaa katsellut kuinka toinen toistaan komiampia bassoja, kitaroita (kanteleita????) ilmaantuu. Mulle noista kelpaisi ihan mikä tahansa. Toi kuva jossa on se basso yksin lattialla pitkällään oli aika vinkeä - se näyttää hiukan siltä kuin se basso olisi keskeltä läpinäkyvä. Milloinkahan joku foliohattu saa päähänsä tehdä tällaisen läpinäkyvästä materiaalista ? Noista otelautamerkinnöistä sen verran että et liene niitä tarvitse - ainakin ne olisivat vähintäänkin hupaisat tuossa nauhattomassa bassossa. Halvalla menee mutta menköön |
fox 15.02.2009 10:40:47 | |
---|
Milloinkahan joku foliohattu saa päähänsä tehdä tällaisen läpinäkyvästä materiaalista ? Ei mitään uutta auringon alla.. ;) Dan Armstrong plexiglassit jo 60-luvun puoleen menee, sitte Renaissancen värillisestä akryylista tehdyt.. onhan noita.. Ja ihan "tyhjää" jotku Hondon, Cortin ja tietty Westonen rail-bassot.. =) |
lehtomies 15.02.2009 13:46:07 | |
---|
joo on siel sivuissa otelautamerkit mut jostain kumman syystä en sit tullu tohon päälle laittaneeks.. ite tykkään että näyttää ihan kivalta ilmanki jaa ettäkämitäkä? |
Little Savage 15.02.2009 19:57:33 | |
---|
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. |
Nazareth 16.02.2009 20:48:35 | |
---|
Legendaarista ! Kyllä tolla kehtaa... Joo, mä huvikseni purin ton osiin, kasasin uudestaan ni jostai syystä se parani kaikin puolin. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |