Aihe: Eden Nemesis bassovermeet
1
Pirkka
14.02.2009 15:38:25
Onkos kellään mitään tuntumaa tuohon Nemesis -sarjaan? Vaikuttais aika houkuttelevalta vaihtoehdolta kun oon kelaillut 2x12 kaappia pienemmille keikoille.

http://www.soitinlaine.fi/index.php … ;option=com_virtuemart&Itemid=1

Ai sä muka maksat siitä noin paljon? Ensin sun pitää kaivaa jostain tollanen 120€:lla....
Jagetze
14.02.2009 17:45:30
Hommasin vähän aikaa sitten sen 400W nupin, nemesis-sarjalaisen siis. on ainakin toistaseks pelannu hyvin ja saundimaailma tuntuu olevan hyvinkin monipuolinen. nemesishän on edenin ensimmäinen sarja joka on tehty aasiassa. eli siksi halvempi. mut sen perusteella ei kannata ruveta valikoimaan koska järjestäen lähes kaikki valmistajat tekee nuppinsa tai vähintäänkin tilaa osansa kiinasta tms. mun mielestä siis ainakin hyvä ja nuorekas sarja tällä pienellä kokemuksella. ja ainiin kaappina mulla on 412 marsu.
jars
14.02.2009 18:04:50

Ai sä muka maksat siitä noin paljon? Ensin sun pitää kaivaa jostain tollanen 120€:lla....

No siis tuohan on vaan suuntaa antava hinta...
Ruumis päättyy kenkiin. - Anders 5v.
Einherjar
15.02.2009 13:08:04
Kokemusta on Edenin Nemesis-sarjan isommasta nupista ja 2x10-kaapista.

Aluksi tuntuivat hyvältä ja helpolta säätää, mutta koko ajan tuntui tökkivän eq:n kanssa ongelmaan tuhota joku tietty taajuus livenä eroittelevuuden löytämiseksi. Lisäksi muhjuisuus pakotti tempomaan ala- ja yläkeskialuetta melko rajusti uuteen uskoon välillä.
Sittemmin testattiin rinnakkain Edenin WP1000-etuasteen (erillisen pa-päätteen kera) kanssa D210XLT-kaapin läpi. Tuli huomattua, että tuo Nemesiksen nuppi ja kaappi on todella epäselvä ja epätarkka soundiltaan. Esim 16-osia sormilla soitettaessa Nemesis-sarjalainen antoi ulos tasaista pöhinää, kun taas WP-D-yhdistelmä eroitteli jokaisen nuotin selkeästi.

Kyllä silti tuo Nemesis-sarjakin varmasti ihan asiansa ajaa, jos jotakin "löysempää" rokkihommaa vetelee. Tiukkaa soundia siitä ei kuitenkaan saa. Halpa hinta tavallaan kuuluu siellä tarkkuudessa. Hintaisekseen toki ihan ok tavaraa.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)