Jamz 13.02.2009 23:47:29 | |
---|
Itse olen aina tykännyt tanssimusiikista. Siis ihan perinteisestä tanssilavamusasta. Nuorempana tavallaan pakosta ajautui hevihommiin, kun ei sellainen "eläkeläismusiikki" kiinnostanut ketään oman ikäistä. Nykyään soitan tanssibändissä ja tykkään kovasti. En kuitenkaan ole mielestäni ihan kehäraakki, kun ikää on 31, mutta hevi jäi kaappiin kuitenkin. Kuunneltua tulee silloin tällöin. Sen soittaminen ei nappaa kyllä yhtään. Raja se on raittiudellakin. |
Askorbiinihappo 14.02.2009 00:20:41 | |
---|
Tykkään Rushin kasarilevyistä. Vähän homosteluahan ne on joo :) Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Vihaan Manowaria. Ja Spinal Tapia. One O'Clock Jump |
johnsmith1 14.02.2009 13:30:32 (muokattu 14.02.2009 13:52:57) | |
---|
Tykkään kuunnella freejazzia ja klassisen musiikin avantgardea. Sellaisia tekijöitä jotka omana aikanaan ei kuvia kumarrelleet, tai yhtä hyvin uutta, laatu pitää olla kyllä. Siinä on lisäksi se etu että epätoivotut vieraat lähtee jos laittaa soimaan. Aika harvoin tosin kuuntelen. En ole dissaillut niitä musiikinlajeina enkä salaillut asiaa erityisemmin. |
oltsi 15.02.2009 11:37:36 | |
---|
Joku mainitsi aiemmin A-Ha:n, Take on me on hyvä biisi. Se iski jo ilmestyessään ku olin yläasteella. Myös Duran Duran on bändi, josta oon tykänny. Ei nää mitään luurankoja ole. Nuoruudessa kuunneltuja. Tällä hetkellä enimmäkseen Satyriconia, Opethia etc tulee kuunneltua. Tästä syystä jotkut ihmiset ei oikein ymmärrä, jos sanon pitäväni noista ensin mainituista. Aika kapeakatsantoista... |
Horatius-87 18.02.2009 00:07:12 | |
---|
Siedän Manowaria. Ja Spinal Tapia. :') Ja kasaripoppi on lähellä sydäntä, mutta se ei vissiin mikään salaisuus taida enää olla. Ja huoh. Kuuntelin viikonloppuna o-zonen, sen despertine -systeemin ja pakko sanoa että on siinä sitä jotain. Liekkö muistot mutta melkein kyyneleille vetää. Olen herkkä. Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
vpjarvi 18.02.2009 09:43:43 | |
---|
Take On Mehan on varmaan parhaita biisejä ikinä millä tahansa mittarilla ja no eihän ne A-Han kasarilevyt muutenkaan mitään paskaa ole, muistaakseni aika vankkaa meininkiä kautta linjan albumeilla Hunting High and Low ja Scoundrel days. Kasaripopissa ei muutenkaan mielestäni ole mitään vikaa. Sellainen musiikillinen mieltymykseni, jota monet ihmettelevät, on suomalaisten euroviisubiisien fanitukseni. Lapponia on oikeasti helkkarin komea biisi ja siinä tapahtuu kaikkea jännää. Ja Kari Kuivalaisen Päivä kahden ihmisen on mun mielestä hienoimpia "perusballadeja" mitä tiedän. Huilumiestäkin pystyy dikkailemaan kun siinä on niin siistiä bassottelua. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
pkangas 20.02.2009 08:59:36 | |
---|
Boney M ja Abba ja muu seiskari disco kolisee lujaa. En tiedä miksi. Groove kai sen teettää.. Täytyy lähteä, että voi palata. |
Askorbiinihappo 20.02.2009 15:34:30 | |
---|
Kuuntelin viikonloppuna o-zonen, sen despertine -systeemin ja pakko sanoa että on siinä sitä jotain. Liekkö muistot mutta melkein kyyneleille vetää. Huh, toi on kyllä jo aika paha. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
blaekie 20.02.2009 17:34:24 | |
---|
Vihaan Manowaria. Ja Spinal Tapia. Haista hanskaa :-) Tänään silleen oikeen kuuntelin Sentenced nimistä suomalaista hevibändiä juutuupista (jonka kitaristi , kaikki tietänee, kuoli eilen). Ei hassumpaa kamaa, vaikka tän uudemman hevin diggariksi en itseäni luokittelisi. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
jawalami 20.02.2009 21:39:14 (muokattu 20.02.2009 21:41:29) | |
---|
Tätä ei joka seurassa uskalla tunnustaa: tykkään Mikko Alatalosta. Mun mielestäni Alatalo on tehnyt monia hyviä kipaleita: Kiiminkijoki, Ajolähtö, Viivy vielä hetki, Hasardi, Ihmisen ikävä toisen luo. Useasti mies tosin nostaa myötähäpeän hehkun poskille; turhan rohkealla pohjanmaalaisen itsevarmuudella ei aina kestävää jälkeä saavuteta. Mutta varsinkin varhaisemmissa äänityksissä studio-orkesterit yltävät huimiin suorituksiin - kuunnelkaapa vaikka kitarasoolo tuossa viimeksi mainitussa. |
Icy-Sun 20.02.2009 21:56:57 | |
---|
Hauska ketju. Tunnustan, että Bonnie Tyler on aika mahti. |
ten 21.02.2009 01:51:10 | |
---|
Pidän salaa monestakin Neon2-yhtyeen kappaleesta. Noin! Tulin. Ulos kaapista.... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Morris on acid 21.02.2009 07:18:47 | |
---|
Pitkän linjan metallimiehiä kun tässä ollaan, niin takavuosina Spice Girls sai pasmani sekaisin. Heillä oli helvetin hyviä kappaleita, jotka pyörivät yhä mielessäni. Noloa...? Ei minun mielestä. Onnistunut pop toimii aina. |
Morris on acid 21.02.2009 07:18:47 (muokattu 21.02.2009 07:20:01) | |
---|
Ja vittu tuplana toki tämäkin... |
Nigelson 21.02.2009 10:10:47 | |
---|
Joo, minäkin kuuntelin tossa Spice Girlsiä pitkästä aikaa, ja tahtiahan se jalka alkoi mukana polkea. |
msalama 21.02.2009 20:05:21 (muokattu 21.02.2009 20:07:15) | |
---|
|
Shemhamforash 21.02.2009 20:10:22 | |
---|
Minä voin rehellisesti myöntää tykkääväni Jipun musiikista. - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
Bongowing 21.02.2009 20:32:04 | |
---|
Kuuntelen salaa sekä Edu Kettusta että Edu Kehäkettusta. Välillä vähemmän salaakin. But where the heck is magenta? |
Trendkeel 21.02.2009 21:18:30 | |
---|
Jotkut kasari-glamkappaleet toimii oikeassa mielentilassa, samoin Michael Jackson vaikka tuon kehtaankin ihan ääneen myöntää. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |