Nazareth 13.02.2009 23:29:44 | |
---|
No niin.. pikku hiljaa alkaa tapahtua. Festari siis toteutuu, mutta vastoin aiempia uutisia sekä Berliinin että New Yorkin Woodstockit järjestetään samanaikaisesti ja konsertit yhdistetään satelliitilla toisiinsa, kuten Live Aidissa vuonna 1985. Nähtävästi ensimmäiset varmistuneet nimetkin ovat jo selvillä Berliinin Woodstock: The Who Santana Neil Young & Crazy Horse Joe Cocker Country Joe & The Fish Joan Baez Linkki unohtui http://austriantimes.at/index.php?id=11183 Kovaa menoa luvassa jos tohon on luottaminen. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
HaloOfFlies 13.02.2009 23:32:14 (muokattu 13.02.2009 23:53:17) | |
---|
Kovaa menoa luvassa jos tohon on luottaminen. Se olikin Grateful Dead eikä Country Joe Uudelle sivulle lista uusittuna Tempelhof Airport, Berliini, 15.-17.8.2009 The Who Santana Neil Young & Crazy Horse Joe Cocker The Dead Joan Baez Max Yasgur's Farm, Bethel, NY tulossa "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Crazy Horse ei taida oikein olla hapessa ja Grateful Dead on ollut tuolla nimellä kuollut ja kuopattu jo vuosia. Tuossa teille Woodstockin perillistä ja joka vuosi toinen toistaan paremmilla esiintyjillä: www.bonnaroo.com"Short On Long Term Goals" |
juuso a 25.03.2009 10:17:06 | |
---|
Wake up! |
HaloOfFlies 25.03.2009 10:38:57 (muokattu 25.03.2009 11:07:08) | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Carvel 25.03.2009 13:35:48 | |
---|
Keta kiinnostaa vanhat pierut? Uutta verta lavalle! Keta kiinnostaa uudet pierut? Vanhat hyvät lavalle! Keta kiinnostaa uudet/vanhat pierut? Keski-ikäiset lavalle! Mistä näitä rölötyksiä oikein tulee? |
mrk 17.07.2009 13:38:32 | |
---|
Mitäs tälle kuuluu? Tajusin että olen Berliinissä samana viikonloppuna. Alle kuukausi aikaa, joko aikataulut löytyy jostain? ;) "Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 17.07.2009 18:02:21 (muokattu 17.07.2009 18:29:15) | |
---|
mrk: Mitäs tälle kuuluu? Tajusin että olen Berliinissä samana viikonloppuna. Alle kuukausi aikaa, joko aikataulut löytyy jostain? ;) Uusimpien tietojen mukaan järjestettäisiin New Yorkissa syyskuussa ja kyseessä olisi yksipäiväinen tapahtuma. Tosin ei ole vielä ihan varmaa. Sponsorien puute vaikutti siihen että Michael Lang joutui luopumaan tuosta ideasta että Woodstock pidettäisiin elokuussa, ja sponsoreiden löytyminen vaikuttaa aika pitkälle myös tähän syyskuun päivämäärään. Tuosta Berliinin-konsertin toteutumisesta minulla ei ole minkäännäköistä hajua. Ei ainakaan tuolloin elokuussa toteudu, se on selvä. Toteutuuko ollenkaan, mene ja tiedä. Sellaiseenkin huhuun törmäsin, että puuhaisivat myös festaria joka näytettäisiin ainoastaan netissä. Mutta nämä siis ovat toistaiseksi vain huhuja Virallinen kotisivu kuitenkin on jo olemassa ja eiköhän sinne uutisia putkahda kun niitä tulee http://www.woodstock.com "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
mrk 17.07.2009 19:38:05 | |
---|
Jotenkin en ole yllättynyt näistä käänteistä... ;) "Short On Long Term Goals" |
HaloOfFlies 18.07.2009 11:55:41 (muokattu 18.07.2009 11:56:43) | |
---|
mrk: Jotenkin en ole yllättynyt näistä käänteistä... ;) Juu. Sain itseltään Artie Kornfeldilta (yksi alkuperäisen Woodstockin järjestäjistä) Facebookissa viestin, kun kysyin häneltä WP1-konsertista (joka siis on aivan selvää huijausta), jossa hän sanoi näin: They listed me as executive producer. Nice folks but, like Woodstock Ventures you cannot announce concerts for publicity your heart must be dedicated. Hiukka samaa tässäkin on hieman havaittavissa, näissä Woodstockin uusimmissa käänteissä. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 03.08.2009 10:33:30 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |