Aihe: Disentertainment Clubit @ Heavy Corner, hki
1
Vekkuli1981
19.02.2009 08:31:35
Kohtahan se on lauantai! Kaikilta pumpuilta uutta materiaaliakin tulossa, lisäksi Noumenalla vierailee uusi naislaulaja. Vähän herkkyyttäkin örinön joukkoon, hehhee. Spesiaalisettiä ylipäätänsäkkin tiedossa, tulkaahan jammailemaan kanssamme.

BOOGIE!
Vekkuli1981
21.02.2009 09:43:43
Tänään siis! Ole paikalla, tai...et ole!
Väinämöinen
21.02.2009 12:59:21
This happens only twice in a lifetime!
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner
Caught In The Between Cause of Death Frozen Semen
Vekkuli1981
22.02.2009 10:43:25
LOPPUUNMYYTY! Kiitoksia helvetisti järjestäjän ja soittajan ominaisuudessa, te ihanat ihmiset.

Caught in the Between soitti tällä kertaa seuraavat "akustiset gringit":

Jeeves and Wooster Theme (metal arrangement), Children of the Birth Machine, Emotionally Dead, Equilibrium, Little Black Riding Hood, Mary MagdaleneMana Mana/Place in the Sun(Grave in the Shadow), You SufferNapalm Death x 2, Sleep Is the Picture of Death, Imperial Horse Cult Armageddon, Christmas Day(outro)

Kiitokset keikan tiimoilta kovalle yleisölle, kaimalle tekniikasta, E-J:lle videokuvauksesta ja tietysti ainoalle oikealle kullibassoteknikolleni! Kova keikka. Itse olin hiton raato, mutta onneksi lievää tokenemista tapahtui ja hikoilin keikan aikana kuumeen pois, ilmeisesti yleisöllekkin jäi hyvä maku, tuntemattomillekkin ;) Laskinkin kyllä sen varaan, että Noumenasta pitävät ovat meillekkin potentiaalista kuulijakuntaa.

Yksi kauneuspilkku silti, jota joudun pyytämään anteeksi: Oluen hinta oli normilukemissa. Eihän tuokaan kallis ole, mutta tarjous jonka lupasin ei siis ollut voimassa. TÄSTÄ NÖYRIMMÄT ANTEEKSIPYYNTÖNI!!! Asia myös ansaitsee selityksen: Me järjestämme klubimme Heavy Cornerissa pääosin keskiviikkoisin, mutta toisinaan otamme myös lauantaipäiviä joukkoon. Aloitimme lauantaiden osalta kahdella keikalla, joista tämä oli jälkimmäinen. Edellä mainitut tarjoukset oltiin sovittu jo näistä ensimmäiseen, ja oma tulkintani oli, että ne olisivat voimassa myös tässä. Myös keskiviikkoklubeilla meillä on vakiohintatarjoukset. Ilmeisesti omistaja ei nähnyt asiaa samoin, vaan kyseessä oli väärinkäsitys. Minulla ei paljoa muuta ole kuin maineeni, joten lähden siitä että sanaani voi luottaa aina hamaan loppuun saakka, siksi tämä on todennäköisesti isompi juttu minulle kuin kenellekkään muulle.

Tähdennettäköön vielä, että olen jo muille meidän kaveriporukasta ilmoittanut, että en suostu julkaisemaan yhtään uutta lauantaikeikkaa ennenkuin kyseisen illan juomanhinnat on sovittu selväsanaisesti omistajan kanssa. Olivat hinnat sitten normaalit tai alennetut niin selvyys täytyy olla.

Kiitokset vielä kerran kaikille saapuneille, soittaneille ja sammuneille!

-Vesa
Caught in the Between
Vekkuli1981
09.03.2009 13:39:36
Keskiviikkona mennään taas! Tällä kertaa vuorossa vähän
mielenkiintoisempia tyylisuuntia, Sáwolin soitellessa hitaanpaa
tunnelmointia ja Cause for Effectin laittaessa eturivin
käsientaputtelijat sekaisin fuusio grindinsä tahtilajein!

Heavy Cornerissa, Hietaniemenkatu 2, Kamppi Helsinki, keskiviikkona
11.3.2009 klo 19-03:

DISENTERTAINMENT CLUB:

CAUSE FOR EFFECT
SÁWOL

Soittoajat:
21.15 Sáwol
22.15 Cause For Effect

Liput 5EUR (sis. narikan).

Juomatarjouksia:
0,4l olut 2e
Valkovenäläinen 2,90e

http://www.myspace.com/causeforeffect
http://www.myspace.com/sawolmusic
Vekkuli1981
11.03.2009 16:28:07
Tänään!

Molemmilla bändeillä roinaa myynnissä, tiemmä.

Saatavilla myös Blaze Bayley-kiertueen Helsingin ja Tampereen keikkojen lippuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)