Aihe: Kunnon pääteastevertailu testi! olisko jengillä kiinnostusta?
1
pekurides
12.02.2009 13:11:05

Tuommonen ajatus kytenyt kun kaikki lähinnä hehkuttaa oma vehkeitään ja tämän kamarunkkauksen vallassa kun kaikkea pitäisi päästä konkreettisesti itse myös kokeilemaan niin jos haalisi muutamat suosituimmat päättärit saman katon alle ja tekisi ihan kunnon a/b testit ja sitten mehustelisi plussia ja miinuksia:=)

Jonkunnäköiset kohtuulliset äänitykset myös varmaan muitakin harrastajia kiinnostaisi?

Lähinnä pk.seudulta itse olisin kiinnostunut osallistumaan ja pystyisin tilan keskustasta asiallisilla kaapeilla järjestämään sekä jokunen laatuetunenkin löytyisi !

mm. Mesa vs. VHT sekä marsun vastineet ainakin kuumottavat ja löytyyhän ainakin ENGLiltä ja ranndallita myös varteenotettavia vaihtoehtoja.

Itellä löytyy VHT2150 ja Ehkä Randallin RT2/50.

Olisko ennakkoluulottomilla m.nettiläisillä kiinnostusta?

-pekka-
Tunteella päin vittua.
oiva tumpeloinen
12.02.2009 13:44:30
Jos aikataulut osuu kohdilleen, niin tottakai. Mun pitäis saada omaani kyllä vaihdettua putket ensin.
pekurides
12.02.2009 13:50:28

Mun pitäis saada omaani kyllä vaihdettua putket ensin.

Sama vika... ja pajalla pitäs tarkistaa vähän muutakin...

Ei kai sitä nyt jäniksen selässä olla :)
Tunteella päin vittua.
Satu ja Tuija
12.02.2009 19:15:32 (muokattu 12.02.2009 21:46:52)
Maksatte aineski miljuuna euroa niin tuon teille Mad Professorin mihin saatte työntää mitä tykkäätte. Hoidan biasoinnin kunkin sonnin maun mukaan. Korvat pitää olla omasta takaa. Listitään ne dieselit ynnä muut mansikan makuiset kondomit saman tien.
;D
Katotaan mistä kana pissii. svilokin voi tulla mopoineen. ;D

Edit:
Öh, sori tää olikin putkitesti, eiku pääte, mutta Mad Professor on aina valmis...siinäkin on pääte. Pysäkki. Öitä. ;D
pekurides
12.02.2009 21:01:44

vitun hiljanen thread.

juu, tähän jos osallistuu niin vaarana on että joutuu poistumaan näppäimistön äärestä:=)
Tunteella päin vittua.
McNulty
12.02.2009 21:06:54
Harmi etten harrasta mitään räkkirimpuloita, niin ei ole päätettäkään tarjota moiseen. Sen vain sanon, että testiin kannattaa ottaa referenssiksi mukaan myös joku perinteinen Rocktron Velo250 ja vaikka Alesis/Behringer/Samson-osastolta edukas, suht tehokas "PA-pääte". Sais nääs tietoa siitäkin sitten miten hyvä putkipääte oikeasti on, verrattuna halpaan Servoon tms. Moni kun kuitenkin kasaa sen ensiräkkinsä halvemmalla kivellä.

Itse tosin olen sitä mieltä, että ainoa oikea kitaravahvistimen muoto on joko nuppi+kaappi tahi combo. Räkkikamoissa jää aina epäselväksi päätteen ja etuasteen yhteys ja ominaissoundi, josko sellaista on ollenkaan. Niin sanotusti kasvottomia ja jokseenkin munattomia ovat moiset. *Tähän hymiö ettei räkkipetterit vedä hernepusseja nasaalikanaviin*
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
Riku Rotten
12.02.2009 21:20:46
juu, tähän jos osallistuu niin vaarana on että joutuu poistumaan näppäimistön äärestä:=)

Joo, voi joutuu kohtaamaan oikeeta elämää. Vaarallista. hymiö
tommiot
12.02.2009 21:29:28
Mulla olis Marsun pääte ja kunnon äänityskamat, mut aikaa ei oikein :/
nikander
12.02.2009 21:50:40
Pääteasteesta haaveilevana tämä kiinnostaisi kyllä. Tätähän voisi laajentaa jonkinlaiseksi Ampfestiksi, jossa olisi muitakin vehkeitä.
pekurides
12.02.2009 21:58:51

Mulla olis ................................ mut aikaa ei oikein :/

Tämä nykyajan vitsaus.

Viikolla ei jaksa ja viikonloppuna keksii parempaakin tekemistä....
tarvis varmaan jotkut pitkät pyhäpäivät olla että tulisi aika pitkäksi ja silloinkin varmaan krapula vaivaisi niin ettei saa persettä irti sohvalta.

no, saahan sitä edes leikitellä ajatuksella.

periaatteessa nyt olis jo Mesa,vht ja marsu kaikki taitaa olla järeämpää kalustoa (2x100w) vai mikähän se oivan leka oli?

...kaverin randalli myös mulla lainassa 2x50W

Näin VHT miehenä kiinnostaa myös vanhemman 2150 ja uudemman 2/90/2 mahdolliset saundierot....

no, kattellaan....
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)