HaloOfFlies 09.02.2009 18:36:09 (muokattu 09.02.2009 18:37:26) | |
---|
Hieman jälkijunassa täytyy todeta, että tässä bändissä on sitä jotain. Jannut näyttää tosiaan vuoden 1992 ja hippien sekoitukselta, mikä on jännä, koska vuosi -92 on musiikista kaukana ja hippeyden bändin jantterit kieltävät. Musiikki kuulostaa todella hyvältä ja raikkaalta vaikka ainekset on vanhoja. Tää on sitä sävellystaitoa tämä. Tämä levyhän on Brit Awardseissa ehdokkaana vuoden ulkomaiseksi albumiksi ja bändi on ehdolla vuoden parhaaksi ulkomaiseksi yhtyeeksi. Levyttävät ainakin vielä Sub Popille, mutta lienee ajan kysymys, että milloin joku iso levyfirma nappaa bändin talliinsa. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
ataxia 10.02.2009 12:46:16 | |
---|
|
Pitäisiköhän se Sun Giantkin hankkia. Tää debyytti on kyllä niin perkeleen loistava että en ihmettelis vaikka tuleva legenda olisi kyseessä. Ois muuten aika kiva vuosien päästä aatella, että mä ostin tuon bändin ekan levyn aikoinaan, kun se oli ihan uus juttu! |
jannu 11.02.2009 23:37:15 | |
---|
Ihan pätevää poppia, kyllä. En kuitenkaan aivan ylettömästi innostunut. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
kingdom 17.02.2009 06:10:20 (muokattu 17.02.2009 06:45:11) | |
---|
Ihan pätevää poppia, kyllä. En kuitenkaan aivan ylettömästi innostunut. Indeed. Tosi kovasti tulee mieleen Beach Boys tai ehkä enemmänkin Brian Wilsonin Smile. Kai ton vois toistekin kuunnella jos sais enemmän irti. En kyl ihan ymmärrä tota legenda-hypeä. Hyvinhän pojat laulaa yhteen mutta ei mulle jääny yhteen melodiaa mieleen. Mitäs Seattlesta on muuten grungen jälkeen tullut? |
professori 17.02.2009 08:33:41 | |
---|
Ihan pätevää poppia, kyllä. En kuitenkaan aivan ylettömästi innostunut. Mulle toi albumi toimii joka kerta paremmin. Ehdottomasti parhaita levyjä aikoihin. Ei sillä, että tuntisin nykyskenejä mitenkään.. En kyl ihan ymmärrä tota legenda-hypeä. Niin, minun korvaan Fleet Foxes kuulostaa hyvinkin tuoreelta, toisaalta mainitsemasi Beach boysit eivät juuri ole tuttuja, joten voi johtua musiikillisen yleistiedon puutteestakin. Hyvinhän pojat laulaa yhteen mutta ei mulle jääny yhteen melodiaa mieleen. Meikälle jää, ja mitä enemmän levy avautuu, sitä enemmän sieltä löytyy kivoja juttuja. Näinhän se on tietysti aina, mutta juuri Fleet Foxesissa niitä kivoja lauluharmonioita ja muita melodioita tarjotaan kultatarjottimella. |
HaloOfFlies 17.02.2009 10:14:28 | |
---|
Mitäs Seattlesta on muuten grungen jälkeen tullut? Ainakin Presidents Of The United States ja Death Cab For Cutie. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
rybk 17.02.2009 10:38:06 | |
---|
Indeed. Tosi kovasti tulee mieleen Beach Boys tai ehkä enemmänkin Brian Wilsonin Smile. Kai ton vois toistekin kuunnella jos sais enemmän irti. En kyl ihan ymmärrä tota legenda-hypeä. Hyvinhän pojat laulaa yhteen mutta ei mulle jääny yhteen melodiaa mieleen. Mitäs Seattlesta on muuten grungen jälkeen tullut? Band of Horses nyt ainakin, jonka joku ex-jäsen kai on Fleet Foxesissa. Hevot kyllä voittaa ketut munsta. "When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen |
Carvel 17.02.2009 10:58:21 | |
---|
Hevot kyllä voittaa ketut munsta. Molempia on tullut nyt kuunneltua ja tällä hetkellä en osaa päättää :/ |
ydinaukio 17.02.2009 12:38:23 | |
---|
Hyvinhän pojat laulaa yhteen mutta ei mulle jääny yhteen melodiaa mieleen. Jos ei esimerkiksi White winter hymnalin melodia(t) jää mieleen niin suosittelen korvalääkärillä käyntiä. |
Gleb91 18.02.2009 15:52:58 (muokattu 18.02.2009 15:53:24) | |
---|
Tuleeko muilla Mykonosista mieleen RHCP? En tiiä miks, mut mulla tulee. Siis jostain tietyistä kohdista. |
MrHands 18.02.2009 17:40:42 | |
---|
Beach boysit eivät juuri ole tuttuja kannattaisko kuunnella? tää bändi: ihan kiva parhaat biisit: white winter ja blue joku |
timus 18.02.2009 20:25:33 | |
---|
Tuleeko muilla Mykonosista mieleen RHCP? En tiiä miks, mut mulla tulee. Siis jostain tietyistä kohdista. Kyllä tuossa biisissä tiettyä Fruciantea löytyy tosiaan. Beach Boyshan tuon bändin (kuten paikoin myös RHCP:n nykytyylissä) musassa vahvasti kuuluu ja tätä en sano negatiivisessa mielessä. Kaikkiaan erittäin piristävä ja mielenkiintonen uusi tuttavuus. "no sound, no sound problems"
-Henry Rollins |
IPPPP 15.03.2009 20:18:12 | |
---|
Oon spotifysta kuunnellut ja onhan hemmetin siisti levy. Viime vuoden top-3 ehdottomasti. Ragged Wood ja White Winter Hymnal on törkeän kovia kipaleita. |
professori 15.03.2009 20:33:23 | |
---|
Ragged Wood ja White Winter Hymnal on törkeän kovia kipaleita. Entä He Doesn't Know Why? THERE'S NOTHING I CAN DO THERE'S NOTHING I CAN SAY |
e.c 21.03.2009 17:32:34 | |
---|
Levy on ihan loistava, vaikka jo kaks kaveria on sanonut että kuulostaa ihan kirkkomusiikilta, mitä en yhtään ihmettele.. Ja paras biisi tällä hetkellä on ylivoimaisesti Tiger Mountain Peasant Song! "Olen käyttänyt kolme miljoonaa juomiseen ja vielä enemmän uhkapeleihin. Loput olen tuhlannut." - John Daly |
konnamatti 24.03.2009 22:40:14 | |
---|
Kiitos tästä ketjusta, iskee salakavalasti itelle ja lähipiiriin! |
HaloOfFlies 19.09.2010 11:32:16 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
professori 19.09.2010 13:21:56 | |
---|
Nostanpa tämän ketjun, sillä bändi on ollut studiossa työstämässä toista levyä ja kohtapuoliin pitäisi olla maistiaisia saatavilla. Eka levy oli niin hienoa materiaalia, että eihän tässä malta odottaa! Uu beibi. On tätä keretty jo odotella. Sun Giant ja s/t on tullu popiteltua puhki. "Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa) |
-Cale 19.09.2010 14:19:08 | |
---|
e.c: Ja paras biisi tällä hetkellä on ylivoimaisesti Tiger Mountain Peasant Song! Tuo on kyllä hyvä, mutta siihen se anti sitten ainakin meikäläisen kohdalla melkein jääkin, valitettavasti. |