Aihe: Madonna -konsertin liput: helpolla sai
1 2 3
MV
11.02.2009 16:52:58
Olen naureskellut asialle pitkin viikkoa. Jotenkin tosiaan tuntuu, että ihmiset himoavat lippuja just sillä "Madonna on suurimpia tähtiä ja nyt Suomi maailmankartalle!"-asenteella. Vai kiinnostaako tuo oikeasti suomalaisiakin noin paljon?
Are you madferit?
Ziggy Bubba
11.02.2009 17:08:54

En usko että jengi Madonnan musiikista tommosia hintoja maksaa, eiköhän sinne mennä pitkälti kattomaan ehkä maailman kovinta julkkista.

Ymmärtäisin nuo hinnat ehkä jotenkin, jos kyseessä oli joku klubikeikka, jolla tosissaan pääsee syntymään kontaktia artistin ja yleisön välille... Tai ehkä ihmiset vaan tykkäävät kovasti noista massiivisista ulkoilmakonserteista, joissa artistin näkee (ehkä) skriiniltä silloin tällöin.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Rotuvaari
11.02.2009 17:14:10
Olen naureskellut asialle pitkin viikkoa. Jotenkin tosiaan tuntuu, että ihmiset himoavat lippuja just sillä "Madonna on suurimpia tähtiä ja nyt Suomi maailmankartalle!"-asenteella. Vai kiinnostaako tuo oikeasti suomalaisiakin noin paljon?

No hei! Se on Madonna! Like a virgin...uh...seen for the very first time...uh. Onhan sillä ainakin yksi hyvä biisi, nimittäin Frozen. Ei se raukka sitäkään osaa laulaa livenä joten jätän monen tonnin liput tällä kertaa ostamati. Onhan Madonna erilainen, ihailtava persoona. Kyllä miekin halua sätkiä viisikymppisenä tiukka jumppapuku ylläni valtakunnan televisiossa huonon musiikin tahdissa.
Well... Finnish Boy... What else you wanna to hear?
kimurantti1
11.02.2009 17:26:41 (muokattu 11.02.2009 17:31:10)
Jos verrataan Madonnan uraa muihin poppistaroihin, niin se on kuitenkin onnistunut pysymään pinnalla 80-luvulta lähtien ilman pahempia kompurointeja, toisin kuin eräät nuoremmat starat, jotka ovat ties millä tempuilla yrittäneet saada pärstäänsä julkisuuteen.

Parin katsomani dokkarin perusteella Madonna on myös tosi fiksu nainen, jolta bisnesvainua löytyy. Koko se sen konseptihan on showta, ja sen se on hiffannut hyvin. Musiikistaan en pidä, mutta Madonna on kyllä itse uransa rakentanut ja musta ansainnut asemansa show-alalla.

E: Tästäkin huolimatta, kyllähän tuo lippujen hinta oli suht. absurdi.
Käykää kuuntelemassa Piecemakerin uutta EP:tä: http://www.piecemakerband.com
Super-Jari
11.02.2009 17:30:18 (muokattu 11.02.2009 17:31:09)
Mun mielestä Madonna on kyllä vitun kova ja ymmärrän sen suosion täysin. Olisi ollut melko kumma jos ei olisi liput menny noin nopeasti.

e. kimurantti tuossa jo näymmä kerkesikin.
Teijo K.
11.02.2009 18:05:27

Jos verrataan Madonnan uraa muihin poppistaroihin, niin se on kuitenkin onnistunut pysymään pinnalla 80-luvulta lähtien ilman pahempia kompurointeja, toisin kuin eräät nuoremmat starat, jotka ovat ties millä tempuilla yrittäneet saada pärstäänsä julkisuuteen.

Parin katsomani dokkarin perusteella Madonna on myös tosi fiksu nainen, jolta bisnesvainua löytyy. Koko se sen konseptihan on showta, ja sen se on hiffannut hyvin. Musiikistaan en pidä, mutta Madonna on kyllä itse uransa rakentanut ja musta ansainnut asemansa show-alalla.

E: Tästäkin huolimatta, kyllähän tuo lippujen hinta oli suht. absurdi.

Niin noi huutonetin liput on vähän överiä, mut ne perusliputhan oli liian halvat kun ne noin nopsaan katos.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
kimurantti1
11.02.2009 18:29:57
Niin noi huutonetin liput on vähän överiä, mut ne perusliputhan oli liian halvat kun ne noin nopsaan katos.

Tätä meinasin.
Käykää kuuntelemassa Piecemakerin uutta EP:tä: http://www.piecemakerband.com
Sävis
11.02.2009 18:38:47

Kyllä. Itsekin olisin ihan mielelläni maksanut sen 119 euroa niistä parhaista paikoista. No, enpä päässyt maksamaan mitään, kun lipunmyynti toimi niinkuin toimi.

Jos artisti on myynyt maailmanlaajuisesti noin 180 miljoonaa levyä, onko se automaattisesti paska?
Kikolaa
11.02.2009 18:40:52 (muokattu 11.02.2009 18:42:06)
Jos artisti on myynyt maailmanlaajuisesti noin 180 miljoonaa levyä, onko se automaattisesti paska?
Onko se automaattisesti maailman paras, täten n. 120e-1300e lippujen arvoinen?
One O'Clock Jump
Sävis
11.02.2009 18:44:00
Onko se automaattisesti maailman paras, täten n. 120e-1300e lippujen arvoinen?

Ei, mutta kai se jo tuli todistettua, että 80 0000 ihmistä oli valmis maksamaan 99-119 euroa.
Karlsson
11.02.2009 19:25:25
Ei, mutta kai se jo tuli todistettua, että 80 0000 ihmistä oli valmis maksamaan 99-119 euroa.

No mut kakka on hyvää, biljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

T:Kärpäne
No, otappa kuule selkoa.
Sinap
11.02.2009 19:40:29
Madonnahan on keränny ihailijoita usean vuosikymmenen ajan..ei ihme että kiinnostaa..uskoisin että on myös "saadaan tupa täyteen" asenne mukana myös. Jotenkin parin viime vuoden aikana ollu hirvee hypetys, että maailman starbat tulee tänne..ja jengi innoissaan myös tukee tätä ajatusta.

Veikkaan että keikan jälkeen tulee hirveä haloo ku puolet ihmisistä ei kuullu mitään ja näki vaan vilahduksen screeniltä..ei siihe tarvita ku pienehkö tuuli.
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
jassi
11.02.2009 20:07:12
Cooliota lainatakseni, "Mimmihän näyttää nykyään ihan v...un sipsipussilta!"
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Johnny Buzz
11.02.2009 20:22:56 (muokattu 11.02.2009 20:23:33)

Eiköhän tässä ollut tukeva annos sarkasmia Leikarin puolelta. Ennakkoon myytyjen VIP-lippujen, huuto.netin ja Lippupisteen tökkivän myyntijärjestelmän triumviraatti johtaa esimerkiksi tällaisiin kauppoihin: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98012899

Tuskinpa tota summaa on oikeesti kukaan maksanu. Jengihän on alkanu kiusaamaan trokareita pistämällä älyttömiä tarjouksia lipuista, jotta kukaan ei ostais niitä. Itsekin tuli harrastettua, kun luulin, että AC/DC:n liput meni ohi suun ja ärsytti niin suunnattomasti. Jotenkinhan se piti purkaa. :)
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Super-Jari
11.02.2009 21:35:58 (muokattu 11.02.2009 21:36:58)
Cooliota lainatakseni, "Mimmihän näyttää nykyään ihan v...un sipsipussilta!"

No hei halloota halloo, rouva on viiskymppinen. Missä kunnossa sun äitis oli siinä iässä?

lapsellista - oletko nyt onnellinen?

Itse olisin ainakin. Mulla ei vaan ole kanttia.
Sinap
11.02.2009 21:40:19
Huuto.net 10 vuotta!
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
Mika Kangas
11.02.2009 22:04:22 (muokattu 11.02.2009 22:16:46)
Like A Prayer,Frozen ja tää Abba-lämmittely on ainoat biisit mistä olen tykännyt.Jos nyt Madonna olisi aivan pakko nähdä niin voisin kyllä maksaa enemmänkin eturivin paikasta mutta en edes normihintaa tosta c-paikasta.Pieni piste jostain kilometrin päästä?Ei kiitos.

Mutta ymmärrän toki Madonnan faneja jotka on valmiita maksamaan isonkin summan tosta keikasta oli se seisomapaikka missä tahansa.Oonhan itekin monien artistien ja bändien fani.

e:On sillä vielä lisäksi ainakin yksi hyvä biisi,aika uusi mutta nimeä en kyllä kirveelläkään nyt muista.Siinä videolla se on muutaman muijan kanssa pakussa ja ne kaappailee äijiä kadulta.
Kailis
11.02.2009 23:11:48 (muokattu 11.02.2009 23:12:23)

No mut kyllähän esim. "Like a Virgin" biisi on tehny siis hirveen hyvää naisasialle. Ja "Vogue". Ja koko "Erotica" albumi. Et jos olsin nainen ni maksaisin kyl.
Karlsson
12.02.2009 08:13:22
Kyllä tässä jokaisen pitäisi tehdä johtopäätöksensä vasta pohdittuaan hiljaa sisimmässään sitä perimmäistä kysymystä: "Panisitko?"
No, otappa kuule selkoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)