Vitsi, mää ku oon ollut ymmärtävinäni, että herra Robe oli aikanaan 1/2omistaja Movitecista.. Voi olla että oon kyllä käsittäny väärinkin.. Tosta mulla varsinaisesti mitään tietoa ole, mut esim. eräässä Auralaisessa liiterissä on Movitecin lamppuja, jotka eivät pelkästään näytä Robe Spot 250XT -heittimiltä, vaan ovat niitä samoja - eri nimellä vaan. Ehkä syy Movitecin katoamiseen markkinoilta onkin se, että Robe alkoi valmistaa tuotteita omalla nimellään ja vähensi OEM-tuotannon ihan minimiin (liekö jo lopettanut kokonaan?). Roben omistuspohjasta mulle ei ole yhtään mitään hajua. turkulainen |
Robe Spot 250XT -heittimiltä, vaan ovat niitä samoja - eri nimellä vaan. Ehkä syy Movitecin katoamiseen markkinoilta onkin se, että Robe alkoi valmistaa tuotteita omalla nimellään ja vähensi OEM-tuotannon ihan minimiin (liekö jo lopettanut kokonaan?). Jotain tällaista siinä kai oli ilmoilla, toinen puolisko siirtyi 5star -tms OEM -kamaan, mutta vaihtoi senkin nimen joksikin muuksi melko äkkiä.. katellaan... |