Räbbänä 31.12.2008 16:33:35 | |
---|
|
FanttU 05.01.2009 13:41:26 | |
---|
Tänään kun oltiin koulussa jonkun kuntaliitoksen takia , nii sitte kun oli lipun-nosto ja piti ottaa pipo pois päästä nii takaa kuuluu ''vittu tol jätkäl on hiukset pystyssä''. Olin siis pörröttäny ne aamulla. |
metall1ca 06.01.2009 12:26:12 | |
---|
Miua sanottii likaks ja rasvaletiks. mut sikku ei ollu enää semmotet kohtuu pitkät vaan pitkät. Nii ei kukaa enää haukkunu. Tai jos haukku myö sanoin et haluukko turpiis ja sitte joku haukkuma nimi siihe. Kunno asenne pitää ol. Ymmärrättekö työ? |
Zutto 06.01.2009 18:12:48 | |
---|
"Rasva letti, rasvaletti!" "Millo kävit viimeks suihkus.." yms. -__-' Kellää meijän koulus ei oo mitää käytös tapoja :'D Varsinkaa pojilla, ku ne tollee tuleee tytölle sanomaa 8D.. ja vi*ut Basso on hottis!
Basso on mun mies!! |
Painajaismainen 09.01.2009 15:00:40 | |
---|
"Jätkä on panostanu. Vitun emoletti." Oli siis hiukset kiinni koulussa pitkästä aikaa. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
"Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40 |
Painajaismainen 09.01.2009 15:02:23 | |
---|
Miua sanottii likaks ja rasvaletiks. mut sikku ei ollu enää semmotet kohtuu pitkät vaan pitkät. Nii ei kukaa enää haukkunu. Tai jos haukku myö sanoin et haluukko turpiis ja sitte joku haukkuma nimi siihe. Kunno asenne pitää ol. Ymmärrättekö työ? ONSE KOVA ÄJJÄ! "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
"Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40 |
Moyhiss 09.01.2009 21:34:54 | |
---|
|
TomGoofy 09.01.2009 21:37:04 | |
---|
Itellä on letti vähän tätä tyyliä http://api.ning.com/files/6wcMIWo9Z … iYIhQKImxyI-uB/380motley20cruee.jpg mutta vielä pitää kasvattaa jonkin verran. Elikkä itse asiaan että aluks ku lettiäni tollee aloin laittaa ni sillehän vaan kaverit nauro et jätkä kussu muuntajaan :D nykyää ihmetellään jos letti ei oo tolleee pystyssä laitettuna. Toi Nikki Sixxin tukka oli kyllä aikoinaan aika pähee. Nykyään vissiin vähän hillitympi. |
tepeh 02.02.2009 18:03:08 | |
---|
Mulle ehdotellaan usein parturia. Tässä muutama vähän parempi: -"Mä katoin et tääl ois joku tyttö ollu, mut se olitki sinä." -"Sä et sitten ikinä leikkaa hiuksias!" -"Sulla on ihanat kikkurat" Mulla on luonnonkiharat -"Onks sulla kärpäsiä hiuksissa?" |
El_Jyrkkä 09.02.2009 02:25:05 | |
---|
"Hannukarpomikrofoni" oli aika usein kuultu kuvaus kun tukka vielä oli, nyt 5mm sänki niin tutut ei meinaa tunnistaa :D "Soitaksää kitaraa vai? Mahtaa olla kusta päässä." |
kitaristix 10.02.2009 15:50:37 | |
---|
"Tukkajumala" "HEI KATTOKAA ARI KOIVUNEN" meni pahasti hermot tost ari koivunen jutusta... |
ballfish 10.02.2009 16:29:01 | |
---|
"Tukkajumala" "HEI KATTOKAA ARI KOIVUNEN" meni pahasti hermot tost ari koivunen jutusta... Sietääkin mennä. Käsittämättömän ruma tapaus. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Sietääkin mennä. Käsittämättömän ruma tapaus. samaa mieltä, satuin näkemään ne esikarsinnat joista kaveri pääs jatkoon. ensivaikutelma oli että kylläpä on saatanan ruma pikkutyttö Watch my back sano kyttyräselkä |
JPQ 11.02.2009 02:22:06 | |
---|
Ari Koivusesta: Ei vielä idols aikaan mitään mutta jotenkinbändin aikaiset kuvat olleet miten sen sanoisin. |
DJ Tuska 14.02.2009 12:05:35 | |
---|
Rölliksihän mua on joskus "haukuttu". ;D |
Joulupukkijormala 03.03.2009 23:04:56 | |
---|
"Sun hiukset ois hienot jos ajaisit kaljuks sivulta." En oikein tienny miten suhtautua. Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss." |
Asman 04.03.2009 12:41:08 | |
---|
Koko ajanhan joku idiootti on mua gimmaksi sanomassa, en vaan koskaan tajua et jos takaapäin tulee joku sanomaan et "dude looks like a lady" nii miten ne sit on ensin tajunnu et mä oon kundi ja sit päätelly et gimmahan se siinä, letti on vähän "nuori Blackie Lawless" tyylinen. Some people never go crazy, what a truly boring lives they must live. |
Kraken 04.03.2009 15:14:34 | |
---|
DJ Tuska: Rölliksihän mua on joskus "haukuttu". ;D Kuten myös :D Kyllähän se vähän päähän ottaa, kun joka päivä joku sanoo "Huomenna parturiin" tai jotain muuta vastaavaa. Mutta minähän haluan vain pitemmän letin :D Mulle on ainakin aivan sama mitä ne jätkät päässään pitää, olen nääs kiinnostunut vain vastakkaisesta sukupuolesta. Tyttöystävä on kuitenkin aivan onnes ku mulla sellanen letti on :D Ibanez GRG170DX |
TommyPoison 05.03.2009 15:22:19 | |
---|
karvapää... : D |
Henkka370 06.03.2009 23:32:56 | |
---|
"Oiskoha aika harjata hiukset" KAvereil oli tarkotus kerätä kolehti, meikälle harja. Eise kyl tainnu ikinä toteutua Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |