Aihe: Lord Vicar
1
Nick Bone
08.02.2009 18:06:40
En löytänyt varsinaista Lord Vicarille omistettua ketjua, oikaiskaa jos sellanen löytyy.

Eli mitäs mieltä foorumin doomailijat ovat Reverendin Peter Vicarin uudesta bändistä ja ekasta kokopitkästä?
Mulle ainakin uppoaa kovasti. Mukavan traditionaalista rytkettä ja kyllähän tuo Chrituksen vaikerointi sopii hyviin tuohon kokonaispalettiin (eikös mies laula/ole laulanut Count Ravenissa? Muistaakseni hän oli Ravenin keulilla 2005 Karjaan Pub Norriksessa, jossa Ravenin lisäksi veisteli eräs Reverend Bizarre ja joku mulle tuntemattomaksi jäänyt kolmas kopla. Oikaiskaa taas, jos puhun paskaa).

The Last Of The Templars on tällä hetkellä mun tehokuuntelubiisini "Fear No Painilta", johtuen kai sen erittäin maukkaasta riffistä!

Mielipiteitä!
All work and no play makes Nick a dull boy
Dropped C
08.02.2009 18:18:03 (muokattu 08.02.2009 18:18:47)
Tykkään kyllä, levy on huippu. Ja en vähiten laulajan eli Lord Chrituksen vuoksi. Vähänhän tämä kuulostaa Reverend Bizarrelta eli laulajalla, mutta ei se ole huono juttu ollenkaan.

Chrituksen vokalisointia pääsee myös kuulemaan Saint Vituksen albumilla "C.O.D" ja jo edesmenneessä bändissä nimeltään Terra Firma.

Terra Firma on huomattavasti enemmän stoner kuin doom meininkiä, mutta itseäni se ei haittaa. On meinaan sairaan hyvää meininkiä kanssa.
thaav
08.02.2009 20:14:24
Levy edelleen hankinnassa. Ts. en ole kerennyt / jaksanut tutustua, on tullut niin vitusti hyvää matskua niin monelta bändiltä viime aikoina, ja doom -levyihin uppoaminen vie mukanaan aina niin, ettei muille mielenkiintoisille lätysköille / bändeille riitä aikaa!

Mutta ehdottomasti aion hankkia, pelkkää hyvää kuullut ko. yhtyeestä ja tuosta levystä.
Doom what thou wilt shall be the whole of the law
mongoloidi
08.02.2009 21:41:11
Eli mitäs mieltä foorumin doomailijat ovat Reverendin Peter Vicarin uudesta bändistä ja ekasta kokopitkästä?
Mulle ainakin uppoaa kovasti. Mukavan traditionaalista rytkettä ja kyllähän tuo Chrituksen vaikerointi sopii hyviin tuohon kokonaispalettiin (eikös mies laula/ole laulanut Count Ravenissa?

Chritus oli Count Ravenin ekalla levyllä vokaaleissa. Sen jälkeen tais saada kenkää.

Itelleni ei syystä tai toisesta oo ihan täysillä uponnu Lord Vicar, vaikken suoranaisesti keksi mitään asiaa mikä tässä bändissä olis ihan täysin vituillaan. Keikkakin oli ihan mainio viime joulukuussa YO-talolla, mutta siitä suurimman kiitoksen antaisin Chritukselle, joka tekee jo itsessään puolet koko showsta. Taitava esiintyjä, eikä äänestäkään keksi pahaa sanottavaa. Ehkä tossa Fear No Painissa on se, että se vaatii enempi aikaa ja kuuntelua, ennen kuin biiseistä saa kunnolla kiinni. Ainakin muutaman ekan kerran jälkeen tuntu ettei levystä jääny hirveesti käteen.

Täytynee antaa levylle aikaa ja kirjotella kommenttia uudestaan kun levy on sisäistetty paremmin.
Voorhees
12.02.2009 18:18:48

Myspace-näytteet vakuutti, levy on pakkohankinta. Ehkäpä jo Nosturin keikalta.

http://www.myspace.com/psycaravan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)