migreeni 10.02.2009 14:01:00 | |
---|
:D :D :D Pitääkö olla kultalusikka suussa syntynyt että pystyy hommaamaan kyseiset välineet? Meikäl on tuo kaikki!!!!!!!111111!!!!! JEESSS! Jäbä on ihan yliselkee snobi :) |
Meadow 10.02.2009 14:09:08 | |
---|
The Winsténit vaikuttaa kunnon kermaperse-kultalusikka -perheeltä. "Kännykkä, tietokone, pleikkari, televisio..hmm...voi hitsi.." Meilläpä on tuon lisäks vielä radio! |
John Titor 10.02.2009 14:10:11 | |
---|
Meilläpä on tuon lisäks vielä radio! Mä oon kuullu että joillain on semmonen ihmevekotin kuin auto vielä lisäks. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Räkkipeli 10.02.2009 14:12:29 | |
---|
Meilläpä on tuon lisäks vielä radio! Ja mulla vielä leivän paahdin ja mikro. Haa! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Räbbänä 10.02.2009 14:16:06 | |
---|
Ja mulla vielä leivän paahdin ja mikro. Haa! Nokitan moccamasterilla. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube" |
Meadow 10.02.2009 14:17:26 | |
---|
Ja mulla vielä leivän paahdin ja mikro. Haa! Anna se paahdin heti leivälle takaisin. |
mongoloidi 10.02.2009 14:22:53 | |
---|
Tää oli ehdottomasti sun nimimerkkille sopiva kommentti. Jos NASA ryssii sukkulan ja joku saa siitä lokaa niskaan niin siinä ei auta mitkään "tee ite paremmin"-kommentit. E: Vielä selvennykseksi: Sitä jätkää syytetään vain ja ainoastaan siksi koska tää koko fiasko on sen syy. Ja sen pitää myös kantaa vastuu siitä. Se ei ansaitse mitään päähän taputtelua eikä multa ainakaan irtoa mitään sympatioita sellasta ihmistä kohtaan, joka omaa laiskuuttaan, ylimielisyyttään ja typeryyttään kieltäytyy kaikesta ammattiavusta ja neuvoista. !!!!!! JACKPOT !!!!!! Internet-sarkasmi on aina mitä on, mut tää on siistiä kun KAIKKI provot menee täysillä läpi muusikoiden.netissä. Aleksi on ansainnu ihan kaiken mitä se on festareiden jälkeen saanu niskaansa. Jos ei oikeesti onnistu keikan järkkääminen kasisalillekaan ni miks vitussa lähet buukkaamaan jotain MESSUKESKUSTA? Morjens. |
Räkkipeli 10.02.2009 14:25:56 | |
---|
Anna se paahdin heti leivälle takaisin. Miksi ihmeessä? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
!!!!!! JACKPOT !!!!!! Internet-sarkasmi on aina mitä on, mut tää on siistiä kun KAIKKI provot menee täysillä läpi muusikoiden.netissä. Aleksi on ansainnu ihan kaiken mitä se on festareiden jälkeen saanu niskaansa. Jos ei oikeesti onnistu keikan järkkääminen kasisalillekaan ni miks vitussa lähet buukkaamaan jotain MESSUKESKUSTA? Morjens. Juurikin näin. E: Niin ja tosissaan onhan se helppo jälkeenpäin kuitata provoksi kun vastaan tulee nousee hyvin perusteltu väite. |
Deathrace King 10.02.2009 14:33:50 | |
---|
Vittu jäbät jos oikeest kelaa, niin helvetin hyvin menee! On leivänpaahtimet, vedenkeittimet, mikrot ja kaikki!!11! Radio ei toimi, mut se onkin saatanasta. ELÄMÄ ON IHANAA JA MEIL ON VITTU KUNNO OMAISUUS! HALEJA! M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Räkkipeli 10.02.2009 14:39:21 | |
---|
Vielä jos vahvistimen sais kuntoon.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Väinämöinen 10.02.2009 14:39:28 (muokattu 10.02.2009 14:49:44) | |
---|
Vittu jäbät jos oikeest kelaa, niin helvetin hyvin menee! On leivänpaahtimet, vedenkeittimet, mikrot ja kaikki!!11! Radio ei toimi, mut se onkin saatanasta. ELÄMÄ ON IHANAA JA MEIL ON VITTU KUNNO OMAISUUS! HALEJA! "On meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja videonauhuri..." Olkoot tää meikän panos Frostbite-keskusteluun. En ollut paikalla, jolloin etenkin mun on tätä aika turha jälkikäteen ruotia. Voi kuitenkin olla, että nimi Winstén painuu korvan taakse. e: kiroitus vihre |
Nuages 10.02.2009 14:45:21 (muokattu 10.02.2009 14:45:41) | |
---|
Mä oon kuullu että joillain on semmonen ihmevekotin kuin auto vielä lisäks. Mulla on SEKÄ auto ETTÄ vedenkeitin. HAHAA! "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Peltsi88 10.02.2009 15:02:19 | |
---|
!!!!!! JACKPOT !!!!!! Internet-sarkasmi on aina mitä on, mut tää on siistiä kun KAIKKI provot menee täysillä läpi muusikoiden.netissä. Aleksi on ansainnu ihan kaiken mitä se on festareiden jälkeen saanu niskaansa. Jos ei oikeesti onnistu keikan järkkääminen kasisalillekaan ni miks vitussa lähet buukkaamaan jotain MESSUKESKUSTA? Morjens. Heh, toi oli jo aika hyvä. Sori, mutta ei mee läpi. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. |
migreeni 10.02.2009 15:04:45 | |
---|
Heh, toi oli jo aika hyvä. Sori, mutta ei mee läpi. *komppaa* virherölölöö |
John Titor 10.02.2009 15:08:44 (muokattu 10.02.2009 15:08:55) | |
---|
Mulla on SEKÄ auto ETTÄ vedenkeitin. HAHAA! Vitun porvari!!!! Nokitan Moccamasterilla ja tallentavalla digiboksilla! Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Räkkipeli 10.02.2009 15:20:13 | |
---|
Jee vihdoinki tää rölötetää lukkoon! HÖHÖHÖ Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
fidZi 10.02.2009 15:34:39 (muokattu 10.02.2009 15:34:59) | |
---|
Voihan järjestäjäpoikaa yrittää lohduttaa, mutta ottaen huomioon tappiot ynnä luultavasti järjestysmääräysten rikkomiset, voipi olla että velkavankeus on edessä - tai takaajien muutto köyhäintaloon. Kukakohan on ollut edes niin hölmö että on lähtenyt takaamaan? Méfiez-vous, demoiselles! |
Röntgen-Jeesus 10.02.2009 15:40:47 | |
---|
Kysymykseen vastaten en ole todellakaan lähössä Frostbiteille. "Lets black some metal, shall we?" |
John Titor 10.02.2009 15:55:35 (muokattu 10.02.2009 15:55:45) | |
---|
Voihan järjestäjäpoikaa yrittää lohduttaa, mutta ottaen huomioon tappiot ynnä luultavasti järjestysmääräysten rikkomiset, voipi olla että velkavankeus on edessä - tai takaajien muutto köyhäintaloon. Kukakohan on ollut edes niin hölmö että on lähtenyt takaamaan? Voi että, nyt hävettää tunnustaa. Sinne meni ne Moccamasterit, autot sun muut. Mut Frostbite 2010, silloin sitten uudemman kerran! Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |