Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 592 93 94 95 96121 122 123 124 125
Valdemart
05.02.2009 14:02:11

hihnoista yks kysymys, ettei tartte alottaa uutta aihetta. Mistäköhän löytyis semmosia ihan ohuita (nahka)hihnoja jossa on sitten semmonen paksumpi selkätuki? siis ohut remmi jossa selkätuki. :)

Itse tilasin sen yhteen musaliikeeseen, kun en mistään meinannut löytää kunnollista. Maksoin 37 € Fenderin hihnasta. Ihan jees kyllä. Sitten myöhemmin tilasin Levy'siltä vastaavan blondina ja maksoi 15€. Oli laadukkaampi kyllä.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Nurmituomas
05.02.2009 14:05:59
itse olen käyttänyt hihnaa joka on tehty kahdesta nahkavyöstä. haet pari sopivaa nahkavyötä ja teen sen hihnan siitä. solki jää esim selkäpuolelle.
McNulty
05.02.2009 14:12:45
itse olen käyttänyt hihnaa joka on tehty kahdesta nahkavyöstä. haet pari sopivaa nahkavyötä ja teen sen hihnan siitä. solki jää esim selkäpuolelle.

On todella miellyttävä kun solki hinkkaa selkään hivenen painavemman kitaran kanssa. Miksei samalla vaivalla osta valmista nahkaremmiä?
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
PuNkKi
05.02.2009 14:14:39

Itse taas rakentelen turvavyöstä hihnoja.
Saapahan ainakin just niin pitkän kuin huvittaa, ja varmasti kestävänkin.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Grugi
05.02.2009 14:22:20
Eiköhän tuolta saa 20€ ihan kelvollisia nahkahihnoja.
SDMF
Rootteri
08.02.2009 12:08:58
-Onkos teillä plekuja?
-On.
-No minkäs paksusia?
-Lukeeko niissä semmostaki..

Rovaniemen Musiikkimestarit
aslave
08.02.2009 12:56:14

-Löytyykö teiltä Bossin metalcore-pedaalia?
-Ei
-No voitteko tilata tänne sellasen?
-Ei
-Moi

Savon Musiikki, Mikkeli

Ei tarvitse tuohon liikkeeseen enää mennä.
care und love
mansipoika
09.02.2009 18:45:08 (muokattu 09.02.2009 18:54:55)
Tänään Helsingin keskustan Hellasmusiikissa. Testasin Carl Martin chorus- ja compressoripedaaleja. Myyjä tulee sanomatta mitään ja vetäisee piuhat irti vahvistimesta "paremmille" asiakkaille. Toivottavasti kannatti. Olin näet aikeissa kävellä kassalle molempien pedaalien kanssa 5 minuutin sisään.
McNulty
09.02.2009 19:14:34
Tänään Helsingin keskustan Hellasmusiikissa. Testasin Carl Martin chorus- ja compressoripedaaleja. Myyjä tulee sanomatta mitään ja vetäisee piuhat irti vahvistimesta "paremmille" asiakkaille. Toivottavasti kannatti. Olin näet aikeissa kävellä kassalle molempien pedaalien kanssa 5 minuutin sisään.

Kuulostaa törkeältä kyllä, mutta olithan ennen kokeilua kysynyt kohteliaasti luvan?
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
arppah8
09.02.2009 19:15:08

-Onkos teillä plekuja?
-On.
-No minkäs paksusia?
-Lukeeko niissä semmostaki..

Rovaniemen Musiikkimestarit

Juuri kun ajattelin että koskahan mie pääsen tänne. Tätä en kuitenkaan tunnusta :-)
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
mansipoika
09.02.2009 19:24:20
^^ Tottakai. Hyvinkin kohteliaasti.
mansipoika
09.02.2009 19:26:09
ps. mun nimimerkki taitaa antaa vähän väärän kuvan mun iästä. ;)
Grugi
09.02.2009 19:32:48

Ohan toi nyt hemmetin törkeetä toimintaa jumalauta en mene siihen lafkaan ikinä. Ei tainnut olla asiakaspalvelun ammattilainen se kaveri.
SDMF
Satu ja Tuija
09.02.2009 20:05:01

Fidu mitä pahvihousuja, oikeen palvelualan ammattilaisia. Olisit pieraissut äänekkäästi sille.
Valdemart
09.02.2009 20:56:15

Juuri tänään sain ite hellaksessa aivan loistavaa palvelua testaillessani carl martinin ac-tone ja plexitone pedaaleita. Myyjän kanssa juteltiin varmaan 15 minuuttia kyseisistä pedaaleista testattuani niitä aluksi hyvin rauhassa straton ja telen kanssa. Alkaessani ihmetellä diego kitaroiden hyvää laatua juteltiin niistä toiset 15 minuuttia. Meni kolme varttia tosi mukavasti vaikka en vielä tehnyt kauppoja.

Itse saanut siellä välillä tosi hyvää palvelua, mutta kaveri sitten saanut huonompaa. En sitten tiedä, mistä johtuu.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
FensonGibder
09.02.2009 20:58:15
Itse saanut siellä välillä tosi hyvää palvelua, mutta kaveri sitten saanut huonompaa. En sitten tiedä, mistä johtuu.

Sama homma. Välillä vituttaa ja välillä ei.

Riippuu varmaan nappien väreistä - kumpaa.
OT on OK
McNulty
09.02.2009 22:01:44 (muokattu 09.02.2009 22:04:17)
ps. mun nimimerkki taitaa antaa vähän väärän kuvan mun iästä. ;)

Ei vaan baphomet ja pentagrammi. Eikös nuo jää yleensä yläasteiän jälkeen vähän vähemmälle? :)

Ohan toi nyt hemmetin törkeetä toimintaa jumalauta en mene siihen lafkaan ikinä. Ei tainnut olla asiakaspalvelun ammattilainen se kaveri.

Onhan se, mutta jos sinä tulet minun kämppään ja alat kysymättä pelaan salibandya olohuoneessa ja syömän jääkaapista kysymättä ensin lupaa, voit olla 100% varma että lennät alta aikayksikön niskaperseotteella pokat kaulassa hankeen ja perään saat vielä pesäpallomailasta. Ei ne kivijalkastoret ole mitään Puuhamaa-nimisiä paikkoja jonne vain kävellään sisään ja ruvetaan niittivyöt niskassa veivaan kaikki tarjolla olevat soittimet lävitse. Hyviin tapoihin kuuluu kysyä lupa ensin.
Rhapa
09.02.2009 22:32:07
Hyviin tapoihin kuuluu kysyä lupa ensin.

Eikös se näin mennytkin? Muutoin hyvä tarina. Tuli ihan tippa linssiin.
Toivoton tapaus.
mansipoika
09.02.2009 22:47:52 (muokattu 09.02.2009 23:04:13)
^^Tarkistahan poitsu faktat ennenkuin rupeat opettamaan vanhemmillesi tapoja =).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)