Aihe: muovipäiset vai puupäiset kapulat
1 2 3 4
fish-eye
09.02.2009 15:50:09
Kävin sitten ostamassa tänään ne Portnoyn kapulat ja uusin samalla myös tomien ja virvelin kalvot. Pelteihin jää jälkiä, mutta Kailiksen mukaan ne saa hinkattua pois, jos niikseen tykkää. Uusiin Emperoihin jää kyllä ihan jäätävät jäljet. Ei voi mitään, ainakin tipit kestää.

Keikoille sitten puupäisillä, niin ei tarvitse saundista kärsiä.
"Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin."
Kailis
09.02.2009 15:54:56

Kävin sitten ostamassa tänään ne Portnoyn kapulat ja uusin samalla myös tomien ja virvelin kalvot. Pelteihin jää jälkiä, mutta Kailiksen mukaan ne saa hinkattua pois, jos niikseen tykkää. Uusiin Emperoihin jää kyllä ihan jäätävät jäljet. Ei voi mitään, ainakin tipit kestää.

Keikoille sitten puupäisillä, niin ei tarvitse saundista kärsiä.

Minkälaiset jäljet jää Emperoreihin? Kuopat? Valkoiset jäljet? En tiedä mikä on "jäätävä" jälki.
Älkää käyttäkö nylontippejä. Mä käytän.
fish-eye
09.02.2009 16:30:00
Minkälaiset jäljet jää Emperoreihin? Kuopat? Valkoiset jäljet? En tiedä mikä on "jäätävä" jälki.
Älkää käyttäkö nylontippejä. Mä käytän.

Ai niin, sori. Siis valkoiset jäljet jää. Ei kuoppia. En kai minä nyt sentään NIIN aloittelija ole, että tuhoisin kalvot samantien kun olen ne saanut istutettua. :)
Vaikka olisinkin Israelin puolella siis.
"Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin."
fish-eye
09.02.2009 16:56:31
Minkä takia sä tartut tohon provoon koko ajan?
Olen pahoillani myös, että hermostut.
Kailis
09.02.2009 17:06:03 (muokattu 09.02.2009 17:11:25)

Minkä takia sä tartut tohon provoon koko ajan?
Olen pahoillani myös, että hermostut.

Eiku muutat sinne opettamaan single- ja doublestrokeja.
fish-eye
09.02.2009 18:43:21
Eiku muutat sinne opettamaan single- ja doublestrokeja.

Periaatteessa voisi, mutta eiköhän siellä jo osata se. Hirveää offtopiccia koko ajan, HYI. Hyvin sä Kailis vedät.
kapulat poikki
13.02.2009 09:40:47
Vastaa hyvin otsikkoa vastaajatkin. Voisin perustaa topicin: Puu- vai Muovipäiset soittajat..:D
Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita...
arse
16.02.2009 11:29:31

Vastaa hyvin otsikkoa vastaajatkin. Voisin perustaa topicin: Puu- vai Muovipäiset soittajat..:D

"Palikat: hajoileeko nuppi?"
http://www.youtube.com/watch?v=FH5cK_qk_TE
Bobana
16.02.2009 11:56:34
"Palikat: hajoileeko nuppi?"

Nuppi hajoo: "palikat tanassa"
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
16.02.2009 13:19:42

Palikat maastossa; 'Nupit kaakkoon!!!'
kimizu
16.02.2009 15:30:46

Kumpikohan kelluu paremmin? Puu- vai muovipää?
Muovipää kestää ainakin vettä paremmin...olisikohan vettynyt puupää sitten "vesipää" tai muuten vaan "nuppi turvoksissa"

Ja kahville.....
Timing stinks but cheerfully winks...
kapulat poikki
16.02.2009 22:36:55 (muokattu 17.02.2009 08:36:45)
Joo keppi taitaa turvota usein ennen kostuttamista... haha. Alkoholin kyllästämänä kapula ei aina turpoa muahahaha. On myytävänä myös jtn työntövarren suojia. oletteko kuulleet vitsin... Maajussit saavat laittaa EU tuki lappuihin myös huoltoasemoilta ostetut kondomit. Kuittiin kirjataan vain "työntövarren suojakumi". IRSTAS!
Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita...
Bobana
17.02.2009 10:34:00
Joo keppi taitaa turvota usein ennen kostuttamista... haha. Alkoholin kyllästämänä kapula ei aina turpoa muahahaha. On myytävänä myös jtn työntövarren suojia. oletteko kuulleet vitsin... Maajussit saavat laittaa EU tuki lappuihin myös huoltoasemoilta ostetut kondomit. Kuittiin kirjataan vain "työntövarren suojakumi". IRSTAS!

Nonni. Nyt sää pilasit tän.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Wildster
11.01.2010 16:43:17
Nailonit on parhaat mun mielest.

Syy on just se soundi ja se että lähtee myös kovempi ääni kuin puu kapuloista
http://maihinnousu.net/s/?song_id=5831
OPJ1974
11.01.2010 18:05:14

-vaate-: Nailonit on parhaat mun mielest.

Syy on just se soundi ja se että lähtee myös kovempi ääni kuin puu kapuloista

Nylonit on parhaat jumalaisen hyvännäköisen, hyväkroppaisen ja unelmasäärisen naisen jalassa. Mielellään Stay up-mallisina ja korsetin kera kiitos, maaten kalja/siiderikorin päällä ja rumpukapulat kädessä.
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Epämuusikko
11.01.2010 18:37:18
OPJ1974: Nylonit on parhaat jumalaisen hyvännäköisen, hyväkroppaisen ja unelmasäärisen naisen jalassa. Mielellään Stay up-mallisina ja korsetin kera kiitos, maaten kalja/siiderikorin päällä ja rumpukapulat kädessä.

Tähän kuva siitä AKG d112-mainoksesta, missä oli farkut ihan hyvässä telineessä.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
marchangel Miquel
11.01.2010 20:22:06
Itelläni oli taman nailontippiset 7a:t, jotka kestivät noin neljä kuukautta aktiivisen soiton alaisena. Hyvät kapulat, kiva tatsi, tammea. Ei ne pellit NIIN kauheilta kuulostanu.

Vertailukohtana Kuoppis-signature Balbexit, valkopyökkiä. Kahden viikon jälkeen tipit soittokelvottomassa kunnossa. Tatsiltaan paremmat kuin Tamat.

Balbexin 5a kapulat, monipaketista. Raskaat, väärin painotetut, huonot tipit. Vitutti soittaa niiillä. Kestä kuitenkin iha hyvää luokkaa, materiaalina käsittääkseni siis hikkori.

Vater Manhattan 7a. Paras kapula hinta-laatu-kesto -suhteiltaan. Oikean kokoinen, oikea painotus, oikeanlainen tippi, väärä hinta. Kestävät kuukaudesta kolmeen.

Siinä kokemuksia kapuloista, joita olen käyttänyt kaikenlaiseen kivaan.

Suosittelen lämpimästi Vatereita.
Distant future. Year two thousand. Humans are dead.
Nolte
11.01.2010 21:22:36 (muokattu 11.01.2010 21:23:04)
Vedetäänpäs vähän tässäkin ketjussa sanottuja sanoja takaisin. Kokeilin pitkästä aikaa nylonkärkisiä Steve Gaddeja, kun ei muita ehjiä enää löytynyt kapulapussista. Ei ollutkaan kokemus läheskään niin paha, kuin ajattelin. Liekö nykyisen soittopaikan akustiikka niin erilainen sitten, mutta ihanhan noita voisi kuvitella käyttävänsä. Ainakin harkitsen vakavasti. Säästöäkin tulisi...
Tätä en allekirjoita!
Alpha
12.01.2010 15:54:28
Pitää antaa oma panos tähänkin ketjuun, elikkäs puuta sen olla pitää...

Nylonpäisiin keppeihin en ole koskemut vuosiin, koska pehmeämpää saundia varten on olemassa "riisitikut"...terävää saundia esim juuri ridestä hakiessa ja snaren kestävyyttä etsiessä olen päätynyt noihin Vic Firthin 5B American Classic kapuloihin. Valuvanteet kestää lujemmankin lyönnin.

Silloin tällöin käytössä on myös Taman 215B Oak kapulat.

Hissutteluun on sitten vielä "vispilät"...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)