NitroJeesus 09.02.2009 01:26:37 | |
---|
Semmosia. Eli uutta kehiin, kun tuo pari päivää on jo kulunut. Aloitetaan vaikka tällä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=296820 Eli Behkun TO100 -overdrive 50€, Thomannilla 9,7€. PS. Ylläpidon käskystä, ei dirtyy- jne. aiheisia puimisia.. Yleisen sakinhivutuksen uhalla. Unless you take pride in what you're doing, it won't last / Craftsmanship is a quality that some lack / You got to give people a reason for them to come back |
Evergrey 09.02.2009 01:52:07 (muokattu 09.02.2009 01:54:40) | |
---|
Noh jos ei teillä muuta tekemistä ole. Itse sain sen käsityksen rivien välistä että näitä ei tarvitsisi enää jatkaa ollenkaan. Jos on niin hölmö ettei osaa tarkistaa uuden hintaa niin omapa on asiansa. Olkoon sitten myyjä tai ostaja. |
HeavyMachinery 09.02.2009 02:03:05 | |
---|
Noh jos ei teillä muuta tekemistä ole. Itse sain sen käsityksen rivien välistä että näitä ei tarvitsisi enää jatkaa ollenkaan. Jos on niin hölmö ettei osaa tarkistaa uuden hintaa niin omapa on asiansa. Olkoon sitten myyjä tai ostaja. Miksi ylihintaisista pyynneiistä ei saataisi puhua ? Onko joku ylläpidosta itse tori trokareita : ) Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
NitroJeesus 09.02.2009 02:08:24 | |
---|
Noh jos ei teillä muuta tekemistä ole. Noh, ei mulla ainakaan ihmeempiä tähän kellonaikaan. Miksi ylihintaisista pyynneiistä ei saataisi puhua ? Onko joku ylläpidosta itse tori trokareita : ) Niinpä niin. Eiköhän siinä moderaattorin viestissä kuitenkin niitä dirtyn uhkailuja ja haukkumisia tarkoitettu, ei koko ideaa päättömistä pyynneistä. :) Unless you take pride in what you're doing, it won't last / Craftsmanship is a quality that some lack / You got to give people a reason for them to come back |
Murgo 09.02.2009 06:08:44 | |
---|
Eli Behkun TO100 -overdrive 50€, Thomannilla 9,7€.
No tuo on jo oikeasti älytön pyyntö, etenkin kun siitä on "kansi irronnut" mitä sitten tarkoittaakin? Jos siitä on se patterikotelon kansi/poljin poissa/rikki niin varmasti haittaa käyttöä kun ei pysty polkemaan päälle/pois. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
J.RA 09.02.2009 08:54:57 | |
---|
Aika rouhee hintapyyntö partscasterilla. Pari satasta halvemmalla saa uuden Relicin, Closet Classicin tai NOS:in, missä on COA yms. mukana. Jos tuosta ottaisi ykkösen pois edestä, oltaisiin lähempänä partscaster-kitaran oikeaa arvoa näillä komponenteilla. Vähän on trokaamisen makua.. No en nyt juuri tuosta oikeen osaa sanoa, mutta noissa partcastareissa on kyl veemäistä että niihin pistää loppujenlopuksi perkeleesti rahaa kiinni mutta jälleenmyyntiarvoa pidetään aivan olemattomana. Hyviä työkaluja noi, sellaisiksi ne on hyvä kasatakin.. :) www.circusnecropolis.com
Katsasta uusi demo! ^^ |
duc 09.02.2009 08:57:56 | |
---|
No en nyt juuri tuosta oikeen osaa sanoa, mutta noissa partcastareissa on kyl veemäistä että niihin pistää loppujenlopuksi perkeleesti rahaa kiinni mutta jälleenmyyntiarvoa pidetään aivan olemattomana. Hyviä työkaluja noi, sellaisiksi ne on hyvä kasatakin.. :) Tuo taitaa olla ns. jämäosista koottu, paremmat laitettu toiseen kitaraan :) |
Satu ja Tuija 09.02.2009 09:01:12 | |
---|
No juu...niin simppelistä kepistä ku strato en maksais edes uutena tollasta hintaa. Saati sitten bylsitystä. ;) |
Simo78 09.02.2009 09:46:01 | |
---|
Niinpä niin. Eiköhän siinä moderaattorin viestissä kuitenkin niitä dirtyn uhkailuja ja haukkumisia tarkoitettu, ei koko ideaa päättömistä pyynneistä. :) Näin mäkin asian näkisin!! Noh jos ei teillä muuta tekemistä ole. Itse sain sen käsityksen rivien välistä että näitä ei tarvitsisi enää jatkaa ollenkaan. Jos on niin hölmö ettei osaa tarkistaa uuden hintaa niin omapa on asiansa. Olkoon sitten myyjä tai ostaja. Ainakaan mä en jaksa tarkastaa hintaa muualta, jos ja kun täältä saa parempaa ja luotettavampaa tietoa, kuin mitä googlesta löytäisin!! Ja kusetuskitarat(lue. kiina gibsonit yms.) jää aika hyvin kiinni pelkkien kuvien perusteella. Täällä kun on noita "sherlockeja", jotka tietää musakamoista aika paljon enemmän ku mä. Miksipä en käyttäisi tätä hyväkseni? Tämän mainitsinkin jo edellisessä ketjussa. |
Dunga 09.02.2009 09:47:38 | |
---|
En myöskään ymmärrä tuon partscasterin hintaa. Pikaisella nettihaulla löytyi kokonaisia CS closet classic stratoja rapian 1500e hintaan uutena. Ehkä sen tonnin voisin tuosta pulittaa, jos pystyisin tuon väristä runkoa sietämään ;) "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
J.Hollström 09.02.2009 09:48:35 | |
---|
Kandee olla sitten varovainen tänne ihmetellessään hintoja, ettei saa herjaussyytteitä ja käräjillä uhkailua, kuten esim. minä edellisestä ketjusta kysellessäni hinnoittelupolitiikan perusteita eräältä kauppiaalta. |
Simo78 09.02.2009 09:51:59 | |
---|
Kandee olla sitten varovainen tänne ihmetellessään hintoja, ettei saa herjaussyytteitä ja käräjillä uhkailua, kuten esim. minä edellisestä ketjusta kysellessäni hinnoittelupolitiikan perusteita eräältä kauppiaalta. Totuus satuttaa eniten, vai mitä? ;-). Mutta joo vähän kiertelemällä ja sanansa oikein valitsemalle(sillein politiikkotyyliin) tääkin on vältettävissä, eli ei sano liian suoraan asiaa:-). Toi käräjille joka vtun asian vieminen on yksi nykypäivän persereikäisimmistä asioista... |
JohnnyLee 09.02.2009 09:58:28 | |
---|
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
pekurides 09.02.2009 10:06:11 (muokattu 09.02.2009 10:06:54) | |
---|
Kandee olla sitten varovainen tänne ihmetellessään hintoja, ettei saa herjaussyytteitä ja käräjillä uhkailua, kuten esim. minä edellisestä ketjusta kysellessäni hinnoittelupolitiikan perusteita eräältä kauppiaalta. Ei kai sitä nyt voi ihan toisiaan nimimerkillä arvostelleita voi epävirallisella keskustelupalstalla linnaan laittaa :=) Jos nimet ja muut yhteystiedot käytössä niin sitten varmaan mennään yli rajan? Kai sitä pitäisi arvostelut kestää jos itse toisia yrittää vedättää tai sitten pysyä poissa! Tämä vain henk.koht,mielipide ja kai se sananvapaus jotain vielä painaa? Tunteella päin vittua. |
Mr. Speed 09.02.2009 10:13:53 | |
---|
Ei kai sitä nyt voi ihan toisiaan nimimerkillä arvostelleita voi epävirallisella keskustelupalstalla linnaan laittaa :=) Jos nimet ja muut yhteystiedot käytössä niin sitten varmaan mennään yli rajan? Kai sitä pitäisi arvostelut kestää jos itse toisia yrittää vedättää tai sitten pysyä poissa! Tämä vain henk.koht,mielipide ja kai se sananvapaus jotain vielä painaa? Moottoripyörä.orgissa joutui eräs käyttäjä maksamaan tunhansien eurojen korvaukset moottoripyöräliikkeelle, jonka hän oli maininnut. Kuulemma haittasi liiketoimintaa, kun oli tämä henkilö kertonut omia kokemuksiaan. Eikös kuitenkin noita Torilla käytettäviä nimimerkkejä voi periaatteessa yrityksen niminä pitää? Ainakin tietyissä tapauksissa =) Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
rheinone 09.02.2009 10:14:19 | |
---|
Kandee olla sitten varovainen tänne ihmetellessään hintoja, ettei saa herjaussyytteitä ja käräjillä uhkailua, kuten esim. minä edellisestä ketjusta kysellessäni hinnoittelupolitiikan perusteita eräältä kauppiaalta. *ttu sen takiahan tää ketju on että nostetaan kissa pöydälle. Se on ihan sama paskan haju mitä trokarit ja ylläpidon herrat ovat mieltä. |
pekurides 09.02.2009 10:29:40 | |
---|
Moottoripyörä.orgissa joutui eräs käyttäjä maksamaan tunhansien eurojen korvaukset moottoripyöräliikkeelle, jonka hän oli maininnut. Kuulemma haittasi liiketoimintaa, kun oli tämä henkilö kertonut omia kokemuksiaan. Eikös kuitenkin noita Torilla käytettäviä nimimerkkejä voi periaatteessa yrityksen niminä pitää? Ainakin tietyissä tapauksissa =) ei näköjään ole sitten "asiakas on aina oikeassa" . No jos perättömiä lausumia ja tarkoituksenmukaista mustamaalausta niin sitten ymmärrän. Tunteella päin vittua. |
duc 09.02.2009 10:32:37 (muokattu 09.02.2009 10:32:50) | |
---|
Moottoripyörä.orgissa joutui eräs käyttäjä maksamaan tunhansien eurojen korvaukset moottoripyöräliikkeelle, jonka hän oli maininnut. Kuulemma haittasi liiketoimintaa, kun oli tämä henkilö kertonut omia kokemuksiaan. Eikös kuitenkin noita Torilla käytettäviä nimimerkkejä voi periaatteessa yrityksen niminä pitää? Ainakin tietyissä tapauksissa =) Tuskin maksavat veroja nämä trokarit ja muut runkkarit. |
rainmaker 09.02.2009 11:32:00 (muokattu 09.02.2009 11:33:28) | |
---|
Nyt jos haluaa nähdä ison määrän oikeasti päättömiä hintapyyntejä, niin menee huuto.nettiin kattomaan Madonnan keikkalippujen pyyntejä. Siinä trokari jos toinenkin tuplaa pääomansa noilla lipuilla. E: eihän nää mitään laitteita ole, mut olkoon nyt. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
Nyt jos haluaa nähdä ison määrän oikeasti päättömiä hintapyyntejä, niin menee huuto.nettiin kattomaan Madonnan keikkalippujen pyyntejä. Siinä trokari jos toinenkin tuplaa pääomansa noilla lipuilla. E: eihän nää mitään laitteita ole, mut olkoon nyt. Näkisin, että kankeaa kabbala-mummoa voisi kutsua jo laitteeksi... Höpsis töppöseen! |