FensonGibder 18.01.2009 21:57:18 | |
---|
Itselle tulee Guitar World. GWssä lähinnä vanhat karvaset kepittäjät pönöttävät tuimissa asennoissa ja katse kameraan. GT ja GP ovat hjuvia asialehtiä! OT on OK |
Henkka370 06.02.2009 18:11:33 (muokattu 06.02.2009 18:12:29) | |
---|
Suositelkaahan jotaan lehteä meikälle. Alkanu tympiä toi guitar fan kun se tulee 6kertaa vuodessa ja sisällöltää mielestäni kuraa. Haluan enemminkin lehden tyyliin "kitaristin tekniikan maailma." Jos siellä nyt metalli jätkiä pyöris, olis uusien kamojen arvioita, kaikenlaisia soittokikkoja ja lickejä metalliin ja mielenkiintoisia haastatteluja. Mikä olis hyvä? E: nuo kama arviot enemminkin vahvistin ja pedaalipainotteisia, kun ei oikeankätisistä kitaroista jaksa mitää lukea... |
Satiainen 06.02.2009 18:14:08 | |
---|
Alkanu tympiä toi guitar fan Kyllä muaki vähän kyrsii kun saa vieläkin marraskuun numeroa ootella... "Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne |
Apricot 06.02.2009 23:35:43 | |
---|
Jos siellä nyt metalli jätkiä pyöris, olis uusien kamojen arvioita, kaikenlaisia soittokikkoja ja lickejä metalliin ja mielenkiintoisia haastatteluja. Mikä olis hyvä? Eikös Guitar World ole periaatteessa eniten hevimetalliin kallellaan...? |
Eikös Guitar World ole periaatteessa eniten hevimetalliin kallellaan...? Kaikkeista eniten GW on kallellaan mainoksiin... Mut joo, rokki/metalli-painotteista on. Löytyy just niitä haettuja kitaristihaastatteluita, bändi/kitaristi-juttuja (viime lehdessä tais olla parinkymmenen sivun juttu Zeppelinistä; aimmin ollut Hendrix, Metallica, Dan Donegan). Yleensä on aina joku tekniikka-artikkeli (tapping, 50 must-know licks jne) ja päälle reilu puolen tusinaa sivun mittaista opetuskolumnia. Kolumneissa on akustisen, bluesin ja jazzin juttujakin sekä teoriaa, mutta muuten noita ei GW:stä juurikaan löydä. Kama-arvosteluissa on about aina parit kitarat, parit vahvarit, joku basso ja joku stompbox. E: selvennetty. |
npk 24.05.2009 13:11:07 | |
---|
darrell: Vinkkinä Guitaristin vakilukijoille, että punnan sukelluksen johdosta Guitarist kannattaa tilata suoraan Englannista. Säästö alkaa olla huomattava verrattuna kotimaan lehtihyllyihin. Esim. http://www.myfavouritemagazines.co. … mp;custid=11@01@200964968@147249109 Itsekin innostuin tilaamaan Guitarist-lehden reilu kuukausi sitten nimenomaan tuon linkin kautta. Onko muille tilaajille lehti tullut aina ajoissa, vai kuinka paljon myöhässä? Mulle ei ole vielä ensimmäinenkään lehti tullut ja sen pitäisi olla julkaistu 12.5. "Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash." |
Kuha 24.05.2009 16:21:58 | |
---|
npk: Itsekin innostuin tilaamaan Guitarist-lehden reilu kuukausi sitten nimenomaan tuon linkin kautta. Onko muille tilaajille lehti tullut aina ajoissa, vai kuinka paljon myöhässä? Mulle ei ole vielä ensimmäinenkään lehti tullut ja sen pitäisi olla julkaistu 12.5. Joskus tuo tulee jopa pari viikkoa ennen kuin se näkyy kaupan hyllyssä - toisinaan taas viikon, pari myöhemmin kuin mitä kaupoissa on. |
npk 24.05.2009 16:46:05 | |
---|
Kuha: Joskus tuo tulee jopa pari viikkoa ennen kuin se näkyy kaupan hyllyssä - toisinaan taas viikon, pari myöhemmin kuin mitä kaupoissa on. Ok, kiitoksia vastauksesta. Pitänee odotella kärsivällisesti :) "Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash." |
Satiainen 24.05.2009 17:46:52 | |
---|
Voisitteko kertoa, millä tavalla Guitarist ja Guitar Playeri eroavat? Olis tarvetta lehdelle, jossa on niitä soittojuttuja ja soittajia ihan jazzista heviin ja sitte sitä kamarunkkausta, ja plussaa olis cd/dvd. En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erillainen. |
FensonGibder 24.05.2009 20:53:16 | |
---|
Satiainen: Olis tarvetta lehdelle, jossa on niitä soittojuttuja ja soittajia ihan jazzista heviin... 1-2 lehden hinnalla saa tilattua Amazonista kunnon nuottikirjan. Ite ostan lehden vain jos siinä on joku juuri tarpeellinen biisi, eli 1-2 vuodessa. riffi, nyt |
Satiainen 24.05.2009 22:57:15 | |
---|
FensonGibder: Ite ostan lehden ettei tarvitse kaikkea tietokoneen näytöltä katsoa. En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erillainen. |
darrell 25.05.2009 09:44:54 (muokattu 25.05.2009 09:48:08) | |
---|
Satiainen: Voisitteko kertoa, millä tavalla Guitarist ja Guitar Playeri eroavat? Olis tarvetta lehdelle, jossa on niitä soittojuttuja ja soittajia ihan jazzista heviin ja sitte sitä kamarunkkausta, ja plussaa olis cd/dvd. Guitarist on sun lehti. Joka lehdessä kymmeniä sivuja kitara, basso, akustiset, vahvistimet, pedaalit, äänittäminen yms. kitarakama- ja laitearviointeja, joista monet myös ääninäytteinä DVD:llä. Siinä on juttuja myös soittamisesta (nuotit ja taustaraitoja DVD:llä). Viimeaikoina muistuu mieleen soittityylijutut Gilmourista, Bonamassasta, Metallicasta, ... sitten on ollut esim. funk ja jazz beginners stylefile juttuja. Heviä on (perustellustikin) aika vähän, koska se on musatyyli muiden joukossa. Mun mielestä Guitaristin menestyksen yksi perusjuttuja on, että kitarismi tulee ensin ja musatyyli on sivuseikka. Huom. Jos Guitarist kiinnostaa, niin kannattaa tilata suoraan UK:sta. Tulee puolet halvemmaksi, kuin ostaa irtonumeroina Suomesta. Viime aikoina olen jättänyt Guitar Playerin hyllyyn, että en voi sitä kommentoida. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Hanok 05.11.2013 19:43:26 | |
---|
Terve Ajatuksena olisi tilata joku näistä tunnetuista englanninkielisistä lehdistä. Hinnoissa näyttää olevan jonkin verran eroja. Esim. Guitar Playerin vuosihinta suoraan jenkeistä tilattuna näyttäisi olevan 55 USD, eli noin 41 euroa. Lehtiapajan ( www.lehtiapaja.fi) kautta hintaa tulisi 73 euroa. Samoin vaikkapa Guitarist tulee selvästi halvemmaksi suoraan briteistä tilattuna. Brittein saaret kuuluvat EU:hun, joten sen osalta asia on sinänsä selvä. Mutta tuleeko EU:n ulkopuolelta tilatuille lehdille jotain lisämaksuja? Entä onko muuten kokemusta esim GP:n tilaamisesta lähdemaasta? |
Don Felder 05.11.2013 20:09:12 (muokattu 05.11.2013 20:10:18) | |
---|
Köyhien kitarakerho tilaa engelsmannien kitaralehdet back issues- versioina hintaan 5,5 puntaa. En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
Hanok 05.11.2013 20:16:42 | |
---|
Don Felder: Köyhien kitarakerho tilaa engelsmannien kitaralehdet back issues- versioina hintaan 5,5 puntaa. Kelpo vinkki, vaikkei tuo säästö nyt ihan valtava olekaan. Ainakin myfavouritemagazines.co.uk :ssa vuositilaus 13 numeroa maksaa 76,99 GBP, joten yhden numeron hinnaksi tulee n. 5,93 GBP. Nastaa kyllä, että vanhojakin numeroita saa, voi ottaa isommankin paketin kerralla, jos ei ole ennen lehteä aktiivisesti hankkinut. |
JJAho 03.03.2018 22:45:06 | |
---|
www.jussijaakonaho.com
https://www.instagram.com/jaakonaho_musik/
https://www.facebook.com/aticomixroom |
MissFisher 20.09.2019 19:47:37 | |
---|
Nostan tätä ikivanhaa ketjua :) Mahtaisiko kenelläkään löytyä Guitar Playerin vuosikertoja tai edes jotain lehtiä vuosiltä 1999 tai 2000 ja voisi mulle katsoa niistä yhtä juttua..? :) |
nikkelimies 27.11.2019 18:46:55 (muokattu 27.11.2019 18:48:09) | |
---|
MissFisher: Nostan tätä ikivanhaa ketjua :) Mahtaisiko kenelläkään löytyä Guitar Playerin vuosikertoja tai edes jotain lehtiä vuosiltä 1999 tai 2000 ja voisi mulle katsoa niistä yhtä juttua..? :) Kannattaa tsekata, josko netistä löytyisi pdf-kokoelmana arkistosaitti. Itse oon löytänyt esim. useita vanhoja sarjakuvia ja teknologialehtiä tuolla tavalla, en ookkaan ajatellut kokeilla samaa musalehdillä |
Don Felder 27.11.2019 19:29:44 | |
---|
nikkelimies: Kannattaa tsekata, josko netistä löytyisi pdf-kokoelmana arkistosaitti. Itse oon löytänyt esim. useita vanhoja sarjakuvia ja teknologialehtiä tuolla tavalla Oliko se teknologialehtiä kiertoilmaisu sanalle *illulehtiä? En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia. |
empires 28.11.2019 15:56:34 | |
---|
MissFisher: Nostan tätä ikivanhaa ketjua :) Mahtaisiko kenelläkään löytyä Guitar Playerin vuosikertoja tai edes jotain lehtiä vuosiltä 1999 tai 2000 ja voisi mulle katsoa niistä yhtä juttua..? :) Vähän myöhässä tässä ollaan, mutta minulla on pahvilaatikkotolkulla 80-90 luvulta noita..Mitä niistä pitää katsoa? |