slipkorn 08.02.2009 20:18:14 | |
---|
"Äiti, tiedän että et ole halunnut lähettää minulle rahaa sen jälkeen, kun kusin huoneeseesi" Joo, tää. Ja muutenkin koko kappale. "Se oli elämäni omituisin joulu" |
Henko 08.02.2009 21:12:25 | |
---|
Kuulin joskus legendan, että Manowarin rumpalilla oli keikalla rumpupenkin sijaan punttipenkki ja kun biisissä tuli hiljainen suvantokohta niin rumpali laskeutui selälleen ja teki sarjoja painoilla. Pakko arvostaa muusikossa noin hienoa työmoraalia. Kai se sen jälkeen ampui jousipyssyllä linnun lennosta yläpuoleltaa, palauttavaksi ateriaksi keikan/sarjojen jälkeen? Olettaen siis, että oli ulkoilmakeikka? "Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista". |
Eissssss jumalauta. :D Njoo, en mä tierä onko juttu edes tosi, mutta kuulostaa ihan mahdolliselta kun Manowar kyseessä. |
klasude 03.03.2009 23:48:20 | |
---|
Popedan Juntti uusimmalta Täydelliset Miehet -albumilta repäisee vieläkin aika hyvin kerta toisensa jälkeen. Parhaat naurut on silti tarjonnut Gösta Sundqvist sanoituksillaan, rauha hänen muistolleen. |
PlecMan 04.03.2009 17:36:27 | |
---|
Jucciz: Metallican uuden levyn jokainen biisi Tähän yhdyn. Ystävän kanssa rock/metalli orientoituneessa pubissa istuttiin ja pärähti soimaan All Nightmare Long, molemmat kuultiin kappale ekaa kertaa ja repeiltiin spontaanisti täsmälleen samoissa kohdissa... |
Trendkeel 05.03.2009 17:30:07 | |
---|
Mulle tulee tosi harvoin tällaisia repeämiskohtauksia, mutta Tony Halmeen Mestarit Salilla -levy aiheutti ihan järkyttävät repeämiset. YouTubesta muutaman biisin kuuntelin ja trance + äijäilymeininki on aika hilpeää kuunneltavaa. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
slipkorn 05.03.2009 17:56:55 | |
---|
Maidenisti: Mulle tulee tosi harvoin tällaisia repeämiskohtauksia, mutta Tony Halmeen Mestarit Salilla -levy aiheutti ihan järkyttävät repeämiset. YouTubesta muutaman biisin kuuntelin ja trance + äijäilymeininki on aika hilpeää kuunneltavaa. En ole varmaan ikinä nauranut niin paljon, kun kaveri yhtäkkiä soitti mulle tavallisena arkipäivänä ja soitti muutaman valitun otteen Tonyn hiphop-kappaleesta "Isätön poika". |
Pendulum 06.03.2009 01:10:24 | |
---|
slipkorn: En ole varmaan ikinä nauranut niin paljon, kun kaveri yhtäkkiä soitti mulle tavallisena arkipäivänä ja soitti muutaman valitun otteen Tonyn hiphop-kappaleesta "Isätön poika". Tai sitten kappale Tony missä sä oot. Se "ja kaikki huutaa viikinki!" kohta reväytti ihan totaalisesti |
kassper 09.03.2009 18:11:01 | |
---|
slipkorn: En ole varmaan ikinä nauranut niin paljon, kun kaveri yhtäkkiä soitti mulle tavallisena arkipäivänä ja soitti muutaman valitun otteen Tonyn hiphop-kappaleesta "Isätön poika". Hoho! http://www.youtube.com/watch?v=a5X9VCe_gA8&feature=related Jos joltain nyt on päässyt tuo kulttuuripala menemään ohi, niin siinä on. 3.20 lähtee kevyttä tiputtelua. Mm. "Mä oon nähny enemmän elämää kuin sun persees on työntäny paskaa! Wooot? :----------D Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Kimmo72 09.03.2009 18:18:33 | |
---|
Ei vidy tota Halmetta. Hohhhohh!!1 Ihmettelin tässä, että millanen ihminen oikeesti ostaa jonku Tony Halmeen levyn? Menee kauppaan ja on iloinen juuri ostamastaan uudesta levystä. Sitä sitten kotona/autossa riehakkaasti popitetaan ja on niiiin hyvä että.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
zekeode 09.03.2009 23:11:55 | |
---|
|
Rakkikoira 11.03.2009 12:19:30 (muokattu 11.03.2009 12:19:58) | |
---|
Lady Gaga - Pokerface Vaikka en ole tätä kuullut kuin sen pienen pätkän siinä soittoäänimainoksessa. Voi kuvitella miten tämäkin biisi soi jossain diskobaareissa ja kaikki tykkää. Tuo ei edes aiheuta vitutusta, vaan repeämisen. Voisi kyllä hommata tuon kappaleen ja kuunnella huonoina päivinä. |
maelstorm 11.03.2009 13:43:46 | |
---|
aalataur: Kuulin joskus legendan, että Manowarin rumpalilla oli keikalla rumpupenkin sijaan punttipenkki ja kun biisissä tuli hiljainen suvantokohta niin rumpali laskeutui selälleen ja teki sarjoja painoilla. Pakko arvostaa muusikossa noin hienoa työmoraalia. joo, oikeastaan ihan sama onko tämä ihan täyttä kalapaikkalegendaa vai totta. huippuläppä kuitenkin. Siivet. |
MetalMessiah 14.03.2009 11:27:29 | |
---|
Vatasen jalat, omat kädet... |
Mange 14.03.2009 15:44:05 (muokattu 14.03.2009 15:59:08) | |
---|
Steely Dan - Doctor Vu "Are you with me doctor Vu, Are you really just the shadow of the man that I once knew Are you crazy, are you high, or just an ordinary guy?" Tämäkin tuli muuten mieleen: http://www.myspace.com/backstage69 Kuuntele ainakin biisi nimeltään "Mary lane in the pit". Voi ***** mitä kamaa.. X-D E: ^^^ Taitavat ammattimuusikot ovat tehnyt biisit pelkästään huumorimielellä (tunnen heidät). |
TaikuriHärvä 01.05.2009 13:08:41 | |
---|
Megadethin Sweating bullets. |
samulirask 01.05.2009 19:58:03 (muokattu 01.05.2009 22:00:28) | |
---|
Vähän OT, ja vanha juttu, mutta silti: Tämä sai aikaan melkoiset röhönaurut, kun ensimmäistä kertaa näin/kuulin. Olin vähän sivistymätön asiassa viime viikkoihin asti, mutta kaverini opasti aiheeseen: http://www.youtube.com/watch?v=x_M9zWORBuA |
Sergei Fallinen 01.05.2009 20:25:43 | |
---|
samulirask: Vähän OT, ja vanha juttu, mutta silti: Tämä sai aikaan melkoiset röhönaurut, kun ensimmäistä kertaa näin/kuulin. Olin vähän sivistymätön asiassa viime viikoihin asti, mutta kaverini opasti aiheeseen: http://www.youtube.com/watch?v=x_M9zWORBuA mulle tää oli ihan uus juttu. repesin kyl viimestään kun saksofoni liittyi soitantaan |
obs 02.05.2009 14:52:22 | |
---|
|
Masvatti 02.05.2009 23:55:37 | |
---|
"Sata salamaa iskee tulta, koko elämä rräjähtää!" Huhhuh, jos joku muistaa biisin nimen niin voi lisätä. |