Aihe: Minerva
1
Johannes_t
12.02.2004 23:21:32

*mainos* Käykääpä ihmettelemässä päivitettyjä kotisivuja osoitteessa www.merceedees.fi/minerva . Myöskin keikoille tulo sallittua, kuin myös uuden EP:n ihastelu (minä ainakin tykkään :D). Vapaa keskustelu aiheen tiimoilta tämän topicin alla jopa suotavaa. *mainos*
Nuuskamuikkunen
13.02.2004 00:09:57
Joo-o. Ensi viikolla pitää lähtee kuuntelemaan, että miltä se soundaa. Edellisestä lätystä tykkäsin.
Kahvi on hyvää.
mr.bungle
13.02.2004 00:15:18

*mainos* Käykääpä ihmettelemässä päivitettyjä kotisivuja osoitteessa www.merceedees.fi/minerva . Myöskin keikoille tulo sallittua, kuin myös uuden EP:n ihastelu (minä ainakin tykkään :D). Vapaa keskustelu aiheen tiimoilta tämän topicin alla jopa suotavaa. *mainos*

Hoo. Olin jopa bändin basistiksi tyrkyttämässä itseäni ennen sinua. Tiedä sitten, CV:si tahi naamasi taisi miellyttää enemmän kun en käynyt auditoimassa ;)

Pitänyt siitä lähtien käydä keikalla, ens kerralla kun soitatte Tampereella niin tulen varmaankin.
PomppoK
13.02.2004 09:39:18

Ostin nettisuoramainonnan uhrina Pimeän Syliin EP. Lisäksi olette myyneet minulle Kahleet Katkaistaan cds:n. Hävettääkö? Albumi puuttuu, samoin keikkakokemukset.

Kyllä minä tykkään.

Ja sanotaan nyt se pakollinenkin jo tässä vaiheessa: Onhan se Sara melko kissa (hymiö). Plussaa tietenkin siitä, että osaa laulaakin komiasti!
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Dumb
13.02.2004 11:25:46

Meillä on äänentoistokeikoilla aina yhtenä PA:n testausbiisinä/"työmusiikkina" teidän Minervalaisten "Pikku kissa" tms. niminen biisi. Oon kuullu sen viimeisen vuoden aikana varmaan kymmeniä kertoja, osaan sen kohta varman ulkoa, heh.

Viimeistään kesällä näen livenäkin teitä kun olette näköjään tulossa Beach Partyihin soittamaan!
salmivaara
13.02.2004 11:43:22

Enpä ole musiikkia kuullut, mutta aikonaan Toisessa Vaihtoeoehdossa olleen mainokset olivat aikasta hauskoja.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Evil-Chuck
13.02.2004 14:21:36
Hei, tossa bändissä on muistaakseni ihan panettavan näkönen eukko laulajana.
"Se, joka haukkuu muita on ite!"
Johannes_t
13.02.2004 14:22:18

Hoo. Olin jopa bändin basistiksi tyrkyttämässä itseäni ennen sinua. Tiedä sitten, CV:si tahi naamasi taisi miellyttää enemmän kun en käynyt auditoimassa ;)

Pitänyt siitä lähtien käydä keikalla, ens kerralla kun soitatte Tampereella niin tulen varmaankin.

No ei se ainakaan se _naama_ ollut :) Tampereella ollaan seuraavan kerran keikalla keväämmällä, maalis- tai huhtikuussa.
Observer
13.02.2004 19:11:49
Minerva on loistava bändi. Loistavaa musaa.

OSTAKAA.
Everything is my design
elina_kerttu
13.02.2004 19:16:35
Hetkinen... Miksi kaikki keikat ovat K-18? Noh, ehkä ensi kesällä sitten pääsen bileisiin mukaan.
Johannes_t
13.02.2004 20:44:00

Hetkinen... Miksi kaikki keikat ovat K-18? Noh, ehkä ensi kesällä sitten pääsen bileisiin mukaan.

Muutama ns. teinikeikka ollaan tehty ja yleisömäärät eivät ole olleet kovin huikeita. Mutta luulisin, että SuomiPopin tehosoiton yms. myötä, myös nuorille suunnatuissa tapahtumissa Minervaa kuullaan.
aivokuolio
14.02.2004 22:43:32
IMHO, minerva on aina edustanut ainakin minulle sitä kaikista tylsintä ja tavanomaisista mollijollotusta "angstisilla" ja "näppärillä" lyriikoilla varustettuna. donkkarit tekivät sen jo paremmin.
sa-ku
17.02.2004 08:11:21
Orkesterihan on suomen ehdottomasti sympaattisimpia pläjäyksiä ja mie olen kauhea fani :)

Kun teidät nyt sais Jyväskylään keikalle. Keikkamyyjä ei ole hommiensa tasalla selvästikkään kun ei saa teitä 68siin vetämään.
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
sa-ku
21.02.2004 09:29:18
joo kyllähän sitä tuossa viime syksynä vähän tingattiin asiasta. Tokola oli soittanut ja 68sin heebo perustellut että liian kevyttä. Tosin ite kävin sitte jututtaan tyyppiä ja se sano että "niin no nyt kuulinki että livenä tiukempaa".
ja oli mies sillä meiningillä että jos uutta levyä tulis niin ehkä pääsis.

empä tiiä yrittikö myyjänne sitte uudestaan. sarale sanoin et ilimottaa tuon.

pitänee nyt mennä painostamaan uudemman kerran.
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)