Aihe: Vahvistin amerikoista (Ebay)
1 2
Marwel
08.02.2009 16:19:21
Eli vahvistin on nyt kotona. Ja monenlaistahan tuo homma piti sisällä. Eli Jenkeistä ebaystä huusin mesa triple recton joka tuli tulliin noin seitsemässä arkipäivässä. Tullissa huomasin jo ensimmäiset ongelmat,, paketti oli aika kovasti ottanut osumaa matkalla eli joku kuriiri sitä oli aika huolella paiskellut.. Paketin kun sain käsiini niin mukava helinä kuului sisältä... No se oli tapahtunut mitä pelkäsinkin. 2 6l6 putkea oli totaalisen paskana ja kaikisti recto putkista kanta hajalla. Vahvarista yks kulma oli ottanu sen verran lujan iskun että oli verhoilu oli revennyt ja koko sauma oli muutaman millin irti naulauksista.. Great. No Laitoin mailia amerikan ystävälle joka palautti osan rahoista takas korvaukseksi.. Eli reilu kaveri oli. Ostin sitte uraltonesta kaikki uudet putket ja jätin vanhat ehjät varalle.

Muuntajan hankinnassa meni kans tovi.. suomesta noita ei saa.. tai ei kannata ostaa sillä hinnat on jotain aivan käsittämätöntä vs muu maailma. Omani ostin saksan ebaystä hintaan 57€
http://cgi.ebay.de/USA-Spannungswan … 3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Muuntaja on 500w ja laadukkaan oloinen, Todella yllätti mut kyllä positiivisesti.

Koko show tuli kustantamaan mulle vahvari + alv ja tulli 1250€ ja tosta sain 70€ takas jenkiltä.
Muuntaja oli 57€ ja Uraltonesta uudet pääte ja tasuri putket noin 250€ niin ollaan jossain 1500€ kokonais hinnassa. Nyt sitten kuuluu tämä kysymys oliko tässä mitään järkeä.. Mun mielestä oli. Kovastihan tuo harmitti alkaa siivoomaan lasin siruja sisältä ja ostaan heti kättelyssä uutta putki settiä... no tästähän ei ois voinu olla varma vaikka ois suomesta käytetyn hankkinu.. Muuten vahvari on melkein mint vaikka sarjanumero viittais ihan ekoihin 3ch malleihin.

Ei muutaku seikkailu mieltä ja visa vinkumaan.
Cocksucker!
ReBeat
08.02.2009 16:52:58

No Laitoin mailia amerikan ystävälle joka palautti osan rahoista takas korvaukseksi.. Eli reilu kaveri oli.

Omituista että maksoi. Eihän se asia hänelle kuulunut.
kimurantti1
08.02.2009 17:01:49
Sori, mutten voi olla sanomatta tätä. Se Triple Recto tuli siis maksamaan 1500 euroa. Mä olisin mielummin ostanut Suomesta käytettynä ja maksanut pari sataa enemmän välttääkseni tuollaisen vaivan ja siitä vääjäämättä seuraavan vitutuksen. Pääasia tietysti että itse olet hommaan tyytyväinen ja sait mieleisesti vahvistimen. En halua kuulostaa pissapäältä, mutta mulle se parin sadan säästö ei olisi ollut tuon arvoista.
Käykää kuuntelemassa Piecemakerin uutta EP:tä: http://www.piecemakerband.com
Marwel
08.02.2009 17:03:18
Omituista että maksoi. Eihän se asia hänelle kuulunut.

Miten niin..?? jos jannu on ois pakannut paremmin ei vahinkoa ois välttämättä sattunu. Erikseen mainitsin sille että ottaa putket pois sisältä ja pakata erikseen.. näin ei oltu tehty. En vaatinu rahaa häneltä.. halus ite vapaa ehtoisesti korvata.
Cocksucker!
Marwel
08.02.2009 17:06:04
Sori, mutten voi olla sanomatta tätä. Se Triple Recto tuli siis maksamaan 1500 euroa. Mä olisin mielummin ostanut Suomesta käytettynä ja maksanut pari sataa enemmän välttääkseni tuollaisen vaivan ja siitä vääjäämättä seuraavan vitutuksen. Pääasia tietysti että itse olet hommaan tyytyväinen ja sait mieleisesti vahvistimen. En halua kuulostaa pissapäältä, mutta mulle se parin sadan säästö ei olisi ollut tuon arvoista.

Osin totta kyllä. Tosiaan ostat mistä tahansa käytetyn putki remppa voi olla edessä. Siis vahvistin makso mulle 1200€ + 57€ Halvin käytetty suomessa 1700€ mun mielestä tossa on aika iso ero. Tolla 1700€ en ois mesaa hankkinu. sitte ois lähteny deazeli tai bogneri..
Cocksucker!
ReBeat
08.02.2009 17:12:00

Erikseen mainitsin sille että ottaa putket pois sisältä ja pakata erikseen.. näin ei oltu tehty.

Tämän lisätiedon valossa katson nyt että putkien korvaaminen oli reilusti tehty.
Marwel
08.02.2009 17:26:13 (muokattu 08.02.2009 17:26:35)
Heh, mikä se hinta olikaan, kun edellisellä sivulla lukee 1300e, tämän sivun ylälaidassa 1250e + 57e + 250e, ja nyt toi? :-)

Vaikka ethän sä tietenkään voinut tietää, että joutuisin uusimaan kaikki putket heti kättelyssä. Mutta mun pointti vaan oli, että jos se vahvistin tuli loppujen lopuksi maksamaan yhteensä sen 1500e, niin se 200 euron erotus verrattuna moiseen vaivaan ei olisi mua hirveästi lohduttanut. Mutta tosiaan, jos olet (ainakin pääpiirteittäin) tyytyväinen hommaan, niin mitäs siihen on kellään muulla napisemista.

Tossa edellisellä sivulla en tienny tullin, alvin ja dollarin kurssin tuomaa loppu hintaa kun vahvistin oli vielä jenkeissä.. nyt tiedän ja tuli sen 50€ halvemmaks mitä arvioin noin suurpiirteisesti. Tämän tarinan tarkoitus on nimenomaan olla jonkin moinen opetus siitä mitä tuo koko show pitää sisällään. Moni täällä ei varmaan ole jenkeistä vahvistinta ostanut ja ehkä harkitsee tai miettii ebayn mahdollisuuksia. Omalla kohdalla oon lopputulokseen ihan tyytyväinen vaikka tosiaan monta mutkaa matkassa olikin ja töitä piti tehdä. No olen ainaki muutaman kokemuksen rikkaampi nyt vs että olisin tehnyt duunissa muutaman päivän ylitöitä ja ostanu suomesta.
Cocksucker!
kimurantti1
08.02.2009 19:33:08
Tämän tarinan tarkoitus on nimenomaan olla jonkin moinen opetus siitä mitä tuo koko show pitää sisällään.

Ja siinä se toimikin hyvin. Konkreettiset omakohtaiset kokemukset on aina paljon arvokkaampaa luettevaa kuin netistä palstoilta luettu mutu-osasto.
Käykää kuuntelemassa Piecemakerin uutta EP:tä: http://www.piecemakerband.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)