Hotlicks 07.02.2009 20:18:28 | |
---|
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
McNulty 07.02.2009 20:38:49 | |
---|
Mistä sen tuohon hintaan saa? $139 = 107,55€. Siihen sitten 20-30€ kuluja kylkeen (kun tinkii toimituksen nopeudesta). Ei nyt niin paha hinta mielestäni itse spedusta tuo ~108€. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Dunga 07.02.2009 20:44:23 | |
---|
$139 = 107,55€. Siihen sitten 20-30€ kuluja kylkeen (kun tinkii toimituksen nopeudesta). Ei nyt niin paha hinta mielestäni itse spedusta tuo ~108€. Kysymys kuuluikin, mistä? "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
McNulty 07.02.2009 20:51:59 | |
---|
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Dunga 07.02.2009 20:54:05 | |
---|
"kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
McNulty 07.02.2009 20:59:40 | |
---|
PLEASE NOTE: We apologize but Fulltone products do not qualify for our free shipping program and are available to USA customers only. Juu, onneksi tuo ei tarkoita yhtään mitään. Voit aina ehdottaa että joku firman työntekijöistä lähettää ko. pedaalin sinulle yksityishenkilönä. Tai käsket jenkkilän tutun ostamaan ko. pedaalin sinulle ja lähettämään sitten. Näin on menetelty jo ties kuinka monta kertaa erinäisten tuotteiden kanssa vaikkapa ProGuitarShopista tai tuolta Tunnelista. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Dunga 07.02.2009 21:01:37 | |
---|
Juu, onneksi tuo ei tarkoita yhtään mitään. Voit aina ehdottaa että joku firman työntekijöistä lähettää ko. pedaalin sinulle yksityishenkilönä. Tai käsket jenkkilän tutun ostamaan ko. pedaalin sinulle ja lähettämään sitten. Näin on menetelty jo ties kuinka monta kertaa erinäisten tuotteiden kanssa vaikkapa ProGuitarShopista tai tuolta Tunnelista. Mitäs olet tilannut? Voisi laittaa viestiä, katotaan mitä vastaavat. "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
McNulty 07.02.2009 21:03:24 | |
---|
Mitäs olet tilannut? Voisi laittaa viestiä, katotaan mitä vastaavat. No viimeksi pyysin frendiä ostamaan miulle Z.Vex Box Of Rockin. Tätä ennen muutama muu sälli on tilaillut erinäisiä pedaaleita sieltä sun täältä. Muun muassa OCD V4:n. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Alpertti 07.02.2009 21:05:07 | |
---|
Se on loistava yleis-särö, tämän lyhyen kokemuksen perusteella. Mutta maksoi 172€ posteineen Thomannilta kimppatilauksella. Mun käyttöön tuo on todellakin turhan paljon - samaan rahaan kun saa valita aika isolta skaalalta. Mutta eipä silti, teille ammattimiehille varmaan ihan kannattava sijoitus. Pitäis kestää, ja soundit kohdallaan. Korjataan sen verran, että harrastelukäyttöön niin menee oikein. Kritiikkiä lähinnä siitä syystä, että tuosta hinnasta varmaan yli 80% johtuu siitä, että se on USA:sta ja käsityönä. Mistä DIY ohjeita tuohon? En ole itse kokonaista kytkistä nähnyt? Minusta OCD:ssä hinta/laatu on kohdallaan (olettaen että on kestävä kapistus). Itse soittelen kitaraa puhtaasti harrastuspohjalta ja koin kyllä saavani rahoille vastinetta. Ennemmin ostan yhden hyvän särön harvakseltaan, kuin monta "ihan kivaa" purkkia ja usein. Mulla kun on tavallaan harrastebudjetti, jota ei ylitetä, joten joutuu pähkäileen mitä kannattaa ostaa ja milloin, että olisin kamoihin mahdollisimman pitkään tyytyväinen. Uskon näin kamppeisiin kuluvan vähemmän rahnaa. OCD nyt sattui klippien perusteella "mun jutulta", joten aattelin niiden ja lukuisten hehkuttelujen perusteella kokeilla miltä sokko-ostaminen tuntuu. Tällä kertaa kannatti... ainakin toivottavasti. Aika näyttää koska kaipaan jotain uutta. Itse tekemällä olis tosiaan saanut paljon halvemmalla. Työ näissä taitaa olla se suurin kuluerä yleensä. Mad Professorin Sky Blue Overdrive on pitkään kolkutellut takaraivossa, ihan sen hintaista purnukkaa en kuitenkaan osta kokeilematta. Ja OCD:n hankkiminen sai ainakin toviksi tyydytettyä särömaailman parannuksen. Köyhän ei kannata ostaa paskaa ja halvalla ei hyvää saa, vai miten se meni... No joo, mutta jokaisella on erilainen lähestymistapa näihin kamoihin ja erilaiset tarpeet, siksi myös kaiken hintaisia ja värisiä on myynnissä ja niin pitää ollakin. Minun näkökulma on vain yksi monien joukossa, eikä ole ainut oikea. Voi folkbändinä pitää Ramoja |
MarkoA 08.02.2009 11:08:58 (muokattu 08.02.2009 11:15:32) | |
---|
No joo, mutta jokaisella on erilainen lähestymistapa näihin kamoihin ja erilaiset tarpeet, siksi myös kaiken hintaisia ja värisiä on myynnissä ja niin pitää ollakin. Minun näkökulma on vain yksi monien joukossa, eikä ole ainut oikea. Just noin. Voi kun osais (osattais) täällä ajatella useammin tuohon tapaan. USA:sta tilaajille, jos ei ole vielä tietoa niin kannattaa tutustua tullaus-sääntöihin. Tuotteisiin tulee lisäksi tullaus sekä ALV. Eli jos asia tehdään lainmukaisesti niin ei ne sieltä halvemmaksi tule. Tuontitullaus koskee yli 150€ arvoisia lähetyksiä ja tullauksen piiriin kuuluu myös lähetyskulut. Oikein toimiessa voi säästää. Ostosten teko ulkomailta Internetin kautta on helppoa ja vaivatonta. Joskus saattaa kuitenkin tulla yllätyksiä. EU:n ulkopuolelta tilatulle edulliselle lähetykselle tulee yllättäen lisähintaa, kun Tulli esittää oman laskunsa maksettavaksi ennen tavaran luovuttamista. Joitakin lähetyksiä ei saa lainkaan haltuunsa. http://www.tulli.fi/fi/03_Yksityish … ran_tilaaminen_ulkomailta/index.jsp It certainly can, can you? |
Dunga 08.02.2009 11:16:09 | |
---|
Juu, onneksi tuo ei tarkoita yhtään mitään. Voit aina ehdottaa että joku firman työntekijöistä lähettää ko. pedaalin sinulle yksityishenkilönä. Tai käsket jenkkilän tutun ostamaan ko. pedaalin sinulle ja lähettämään sitten. Näin on menetelty jo ties kuinka monta kertaa erinäisten tuotteiden kanssa vaikkapa ProGuitarShopista tai tuolta Tunnelista. Juu, taitaapa sittenkin jotain tarkoittaa. Tunnelista ja Proguitarshopista tuli melko jyrkät kieltolauseet kyselyihin, että eivät lähetä Fulltonea pois jenkkilästä. Eivät edes yksityishenkilönä, koska pelkäävät Fulltonen reaktiota jos sana kiirii. "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
MarkoA 08.02.2009 11:24:23 | |
---|
It certainly can, can you? |
MarkoA 08.02.2009 11:27:43 | |
---|
Juu, taitaapa sittenkin jotain tarkoittaa. Tunnelista ja Proguitarshopista tuli melko jyrkät kieltolauseet kyselyihin, että eivät lähetä Fulltonea pois jenkkilästä. Eivät edes yksityishenkilönä, koska pelkäävät Fulltonen reaktiota jos sana kiirii. Jos sulla ei ole siellä ihan henkilökohtaista tuttua lähettämässä, voi se olla siten kovin vaikeaa TEHDÄ TULLAUS PETOS joka on sakotettava rikos. Muistakaa, että tullissa voidaan (ja todennäköisesti tehdään jos on epäilystä) aukoa paketti ja ottaa vaikka yhteyttä lähettäjään. Ei ne siellä tyhmiä ole. Lahjana tulee jätkälle "made in USA" tuliterä tuote.. Olen tilannut muuta kuin kitarakamaa, uutta ja käytettyä. Kyllä ne pojat siellä tullissa on hyvin tarkkana. Mutta kun tekee homman lain mukaan ja pitää kuitit tallessa, ei siinä ole mitään sen kummempaa. It certainly can, can you? |
Dunga 08.02.2009 11:30:24 | |
---|
Jos sulla ei ole siellä ihan henkilökohtaista tuttua lähettämässä, voi se olla siten kovin vaikeaa TEHDÄ TULLAUS PETOS joka on sakotettava rikos. Muistakaa, että tullissa voidaan (ja todennäköisesti tehdään jos on epäilystä) aukoa paketti ja ottaa vaikka yhteyttä lähettäjään. Ei ne siellä tyhmiä ole. Lahjana tulee jätkälle "made in USA" tuliterä tuote.. Olen tilannut muuta kuin kitarakamaa, uutta ja käytettyä. Kyllä ne pojat siellä tullissa on hyvin tarkkana. Mutta kun tekee homman lain mukaan ja pitää kuitit tallessa, ei siinä ole mitään sen kummempaa. Kuka tässä nyt mistään tullipetoksista tai lahjalähetyksistä on puhunut? ;) "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
J.Hollström 08.02.2009 11:32:05 | |
---|
Onko kellään mielipidettä soundaako toi DIY purkki 1:1 samalta kuin orkkis? Tietty pitäs olla ne molemmat että vois sanoo, mutta joo. Kysytään nyt silti. |
J.Hollström 08.02.2009 11:33:05 | |
---|
Kumpi toimii susta paremmin vahvistimen puhtaan kanavan päällä, toi vai Mighty Red Distortion? Täytyy koklaa. Toi DIY tuli just enkä oo verrannu rinnakkain. Ihan eriaisia nuo on toki. |
Kuka tässä nyt mistään tullipetoksista tai lahjalähetyksistä on puhunut? ;) Bonecrusheer, joka ei laskenut hintoihin veroja mukaan. |
darrell 08.02.2009 12:14:34 (muokattu 08.02.2009 12:15:51) | |
---|
Tunnelista ja Proguitarshopista tuli melko jyrkät kieltolauseet kyselyihin, että eivät lähetä Fulltonea pois jenkkilästä. Eivät edes yksityishenkilönä, koska pelkäävät Fulltonen reaktiota jos sana kiirii. Ostakaa eBaysta, sitä ei voi Fulltonekaan kieltää. Mulle myyjä oma-aloitteisesti (en siis edes kysynyt tätä mahdollisuutta) laittoi tullausrajan alle menevän hinnan eBay-kuittina toimitukseen mukaan. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Dunga 08.02.2009 12:21:34 (muokattu 08.02.2009 12:47:35) | |
---|
Bonecrusheer, joka ei laskenut hintoihin veroja mukaan. Lähinnä viittasin tuolla siihen, että itse en ole mistään petoksista ym. puhunut, koska kirjoittaja lainasi minun viestiäni. Niin, enhän mä tässä varsinaisesti kauppoja ole tekemässä. OCD v2 käy ja kukkuu nätisti ;) Munsta aika perseestä, että huudellaan hintoja jotka vaativat toteutuakseen petoksia tai suositellaan kauppoja jotka eivät varmasti lähetä Suomeen (edes myyjät "yksityishenkilönä".) "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
Hotlicks 08.02.2009 12:46:38 | |
---|
Onko kellään mielipidettä soundaako toi DIY purkki 1:1 samalta kuin orkkis? Tietty pitäs olla ne molemmat että vois sanoo, mutta joo. Kysytään nyt silti. Mä en ole tuollaista orkkista edes nähnyt, mutta näin ensipuraisulla tuntuis, että ihan samasta ei ole kyse. Oma kloonini tuntuu tällä hetkellä olevan vähän yhden soundin laitos (hemmetin hyvän kylläkin...), mitä käsittääkseni tuo alkuperäinen juurikin ei ole. Tuosta irtoaa tällä hetkellä hieno "kermainen" pehmeä särö, mutta pikkurosot ei oikein toimi. Tuo on myös aika hiljainen, eli volat saa olla täysillä. Omassani on luultavasti ainakin osittain vääränlaiset potikat (log/lin) ja mahdollisesti jotain muutakin hätää, mutta täytyy paneutua tuohon tarkemmin kunhan ehtii. Ameriikan foorumeilla oli puhetta, että fulltonen tapauksessa jopa osien materiaaleilla on suuri merkitys. Tämä ei sinällään ole mikään uutinen, mutta kertoo ehkä sen, että ihan samaan ei pääse, ellei kopsaa just 1:1. Voin toki olla väärässäkin. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |