blaah 20.02.2004 13:48:13 | |
---|
Niin onko tuollaista mikrofoni settiä mitään järkeä ostaa kun halpa settihän tuo on mutta onko laatua ollenkaan? kokemuksia? http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164557.html Käyttötarkoituksestani sen verran että rumpujen mikitystä bändin demolle on tarkoitus tehdä. Ehkä myös muutakin.. |
mooch 20.02.2004 22:57:56 | |
---|
eiköhän tänne pitäisi joku pysyvä topic saada näistä t.bonen tuotteista? aika usein kysytään. eli mitä täällä olen lukenut ja kaikkialta kuullut; t.bone on halpaa kamaa, ja laatu on vaihtelevaa. joku mikki saattaa olla todella hyvä, jokin toinen sitten taas vähän heikompi... eli jos varmasti laatua haluaa niin eiköhän se niin mene että kalliimpaa vaan. sama juttu vaikkapa behringerin miksereissä ja muissa. yksinkertaista? |
Niin onko tuollaista mikrofoni settiä mitään järkeä ostaa kun halpa settihän tuo on mutta onko laatua ollenkaan? kokemuksia? http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164557.html Käyttötarkoituksestani sen verran että rumpujen mikitystä bändin demolle on tarkoitus tehdä. Ehkä myös muutakin.. kaksi sanaa: ei kannata ostaa |
mooch 20.02.2004 23:09:42 | |
---|
kaksi sanaa: ei kannata ostaa häh? siis onxz tos oikeesti kaks sanaa???!+1+1+1 vit*u mä oon kännizzä!111 hu0h minua. väsyttää.. |
nikolai 20.02.2004 23:15:32 | |
---|
Mieluummin lainaa mikit joistain, muuten tätä menoa on suomi täynnä t-kaupan myymää ongelmajätettä jolla ei ole minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. |
Lord of the strings 21.02.2004 12:06:51 | |
---|
Kaksi sanaa: Pelkkää scheishea. "Pure nenääs!" - G. Pula-Aho |
Zarmo 21.02.2004 12:28:32 | |
---|
Minulla on joku MB-??, maksoi jotian 15 euroa ja ääntä kuuluu. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Jormaz 21.02.2004 12:39:09 | |
---|
Jos yhdelle mikille tulee hintaa se 10 € niin kyllähän se pistää epäilyttämään. Back to the 80's |
trih 21.02.2004 14:07:03 (muokattu 21.02.2004 14:07:21) | |
---|
Mieluummin lainaa mikit joistain, muuten tätä menoa on suomi täynnä t-kaupan myymää ongelmajätettä jolla ei ole minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Kyllä niillä sitten parinkymmenen vuoden päästä on arvoa kun muuttuvat laadukkaiksi ja joku kuuluisa artisti on t-kaupan "just sillä" mikrofonilla äänittänyt hittinsä. Silloin behringerinkin valmistaa varmaan pingviinit etelänavalla. |
randy 21.02.2004 14:30:19 | |
---|
sama juttu vaikkapa behringerin miksereissä ja muissa. yksinkertaista? Riffissä ainakin kehuttiin nuita Saksan rämpyttimiä oikein hyviksikin. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
MattiAuer 21.02.2004 18:53:25 | |
---|
Kyllä niillä sitten parinkymmenen vuoden päästä on arvoa kun muuttuvat laadukkaiksi ja joku kuuluisa artisti on t-kaupan "just sillä" mikrofonilla äänittänyt hittinsä. Se kyllä saattaisi tehdä terää. Itse mitä olen käyttänyt behringer- ja t.-kamaa, niin hintaansa nähden ja muutenkin on toiminut ihan niinkuin kaikki muutkin käyttämäni tuotteet yleensä. Mielenkiintoista muuten oli, että soitin kitaraa juuri ekan keikan pelkällä digimallinnus- ja "halpa roska" -laitteistolla ja mitä yleisöstä ja paikallaolleilta muusikoilta kyselin sitten kitarasaundeista, niin kommentit oli kauttaaltaan "ihan hyvä se oli", "kyllä passas" ja "tosi jees". Ja jos saundit on "passaa" ja on "ihan jees", niin hyviä biisejä hyvin soittamalla bändi kuulostaa - hyvältä. Taisi jäädä Marshallit tähän hätään ostamatta, vaikka olenkin ehkä siirtymässä uudesta t-kauppakamasta käytettyyn "laatukamaan". Rarely is the question asked: "Is our children learning?" |