BigPapa 07.02.2009 19:41:30 (muokattu 07.02.2009 20:03:46) | |
---|
BigPapa - hieno veto - kitara pitää olla vireessä, nyt ei ollut :-) Ihanko totta? Onko näin....tätä kun seuraa taas, tätä äänestyshommelia niin...... ei voi kun haaviauki kattella tän maailman kaunaisimman kansan touhua..... kiitos teille jotka saatte aikaan sen että ei ole hauskaa soittaa näissä skaboissa... olisi toivonut että edes tällä rootskabapuolella olis joku järki näissä touhuissa, mutta erehdyin.... toki kaverit on kavereita, ja kavereita pitää kannustaa...eikö....mutta kun kaikki on noinkin ilmiselvää, niin antaa olla.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
latuska90 07.02.2009 20:25:47 | |
---|
Vois mennä tästä pian äänestelemään... Jossain vaiheessa mä ja nipatzki tehdään sellainen vuorottelusooloilu -kappale (vähän niin kuin Albert's Boogie -tyyliin) ja laitetaan se tänne yleisön kuunneltavaks. Vedetään semmosta sooloa, että te "pallinaamat" olette sen jälkeen ihan turvat levällään... tai sitten ette... 8) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Borlag 07.02.2009 20:59:23 | |
---|
Ihanko totta? Onko näin....tätä kun seuraa taas, tätä äänestyshommelia niin...... ei voi kun haaviauki kattella tän maailman kaunaisimman kansan touhua..... kiitos teille jotka saatte aikaan sen että ei ole hauskaa soittaa näissä skaboissa... olisi toivonut että edes tällä rootskabapuolella olis joku järki näissä touhuissa, mutta erehdyin.... toki kaverit on kavereita, ja kavereita pitää kannustaa...eikö....mutta kun kaikki on noinkin ilmiselvää, niin antaa olla.... Parempiakin vetoja kuullut sinulta, mutta ei tuossa kyllä vire ongelmaa ollut. Ellen ole täysin puukorva. Saisi se Jimmie Vaughan strato tulla brittien maalta jo niin pääsisi itsekin osallistumaan... Ainoana keppinä nyt akustinen, enkä ole oikeastaan ikinä akustisella treenannut sooloilua, enemmänkin sitä nuotiokitara osastoa. |
Tuomo_ 07.02.2009 21:06:36 (muokattu 07.02.2009 21:07:53) | |
---|
BigPapa - hieno veto - kitara pitää olla vireessä, nyt ei ollut :-)
Joo, komppaan BigPapaa. Täällä alkaa näkyä tietynlaista äänestyskäyttäytymistä, mitä ei soisi tosiaankaan tänne tulevaksi. Ei anneta pilata hyviä rootskaboja kaikenlaisella piilop....lla. Sitähän on esiintynyt parissa viime skabassa. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
blaekie 07.02.2009 21:11:32 (muokattu 07.02.2009 21:13:17) | |
---|
Ihanko totta? Onko näin....tätä kun seuraa taas, tätä äänestyshommelia niin...... ei voi kun haaviauki kattella tän maailman kaunaisimman kansan touhua..... Vireongelmaa, hehe , nyt ei kyllä asianomainen kommentoija tiedä mistä puhuu, vidu vaikka tossa jotain sellaista olisi ollut, mitä siinä ei omilla TÖHKÄKORVILLANI, kuultuna ollut, entäs sitten ? se kuuluu tän tyyppiseen hommeliin. Hyvä veto Papalta. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
MadMatt 07.02.2009 21:20:02 | |
---|
Saisi se Jimmie Vaughan strato tulla brittien maalta jo niin pääsisi itsekin osallistumaan... Ainoana keppinä nyt akustinen, enkä ole oikeastaan ikinä akustisella treenannut sooloilua, enemmänkin sitä nuotiokitara osastoa. Mulla on myös Jimmie Vaughan strato. Oikeen hyvä keppi onkin. sillä irtosi useampi voittokin aikoinaan sooloskaboissa.. Nykyään on pisteet tiukassa. On niin paljon parempia soittajia kehissä.... Paska mikä paska... siis minä Nothin' but the blues |
BigPapa 07.02.2009 21:22:26 | |
---|
Mulla on myös Jimmie Vaughan strato. Oikeen hyvä keppi onkin. sillä irtosi useampi voittokin aikoinaan sooloskaboissa.. Nykyään on pisteet tiukassa. On niin paljon parempia soittajia kehissä.... Paska mikä paska... siis minä Jaa sää vai, jaa mää vai....täh......ymmärrän yskän, paha yskä ja yhä pa....henee...8) Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
blaekie 07.02.2009 21:28:30 | |
---|
vidun paskoi pluussoittajii tääl nykyään, siks en jaksanu osallistuu , tiätsä hmmpph :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
blaekie 07.02.2009 21:34:52 | |
---|
Mulla on myös Jimmie Vaughan strato. Oikeen hyvä keppi onkin. sillä irtosi useampi voittokin aikoinaan sooloskaboissa.. Nykyään on pisteet tiukassa. On niin paljon parempia soittajia kehissä.... Paska mikä paska... siis minä hehe, tota tatsii mikä sulla on, ei osaa muut kuin hullumasa, ja mä luulen et on ihan sama vaik siin ois käytössä Tarja Halonen signature keppi ;-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Borlag 07.02.2009 21:44:34 | |
---|
Mulla on myös Jimmie Vaughan strato. Oikeen hyvä keppi onkin. sillä irtosi useampi voittokin aikoinaan sooloskaboissa.. Nykyään on pisteet tiukassa. On niin paljon parempia soittajia kehissä.... Paska mikä paska... siis minä Juu, en usko että itsekään pisteille pääsisin omilla taidoilla kovin äkkiä ainakaan. Myin pari ESP/LTD hevikirvestä tuossa toissa viikolla, kun kuvittelin että DV247 toimittaisi tilaukseni samointein (näytti in stockia kaikille paitsi laukulle, jota jostain syystä en tarkistanut). Tarkoitus oli jättää vain tuo akustinen ja se strato taloon. Toinen strato ja halpis SG treenikämpillä, jonne ei avainta itsellä ole, eikä treenejäkään ollut pariin vuoteen kiitos perheen lisäysten vähän yhdellä sun toisella. Olisi edes jotain tekemistä musapuolella kun näihin osallistuisi, vaikkei mitään voittaisikaan. |
vidun paskoi pluussoittajii tääl nykyään, siks en jaksanu osallistuu , tiätsä hmmpph :-) Mjoo, sen takii määkin laitoin tollasen että voi joskus heittää läppää tosipaskojen kanssa.... http://www.myspace.com/bigpapaauvinen Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
blaekie 07.02.2009 22:20:58 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
karik 07.02.2009 23:09:42 | |
---|
Itse kun olen nyt hieman hidasälyinen niin pitää kysyä, että onko näiden edellisten kirjoitusten viittaus huonoon äänestyskäyttäytymiseen aiheena nafnaf:n arviointi BP:n vireestä vai onko tässä jotain suurempaa (ja kenties ihan oikeaa) asiaa takana? |
blues guitar 08.02.2009 10:41:45 (muokattu 08.02.2009 10:44:47) | |
---|
Itse kun olen nyt hieman hidasälyinen niin pitää kysyä, että onko näiden edellisten kirjoitusten viittaus huonoon äänestyskäyttäytymiseen aiheena nafnaf:n arviointi BP:n vireestä vai onko tässä jotain suurempaa (ja kenties ihan oikeaa) asiaa takana? Ongelma lienee siinä, että jotku osallistujat ovat saaneet pisteitä kavereiltaan ja se ei ole taas kaikkia miellyttänyt. Jos nää pisteet näissä skaboissa on niin tärkeitä niin voihan sitä jokainen itse rekisteröityä vaikka kuinka monella nickillä tänne ja äänestää sitten itseään. Toisilla ongelmana taas tietynlainen herkkänahkaisuus kun ei siedä minkäänlaista negatiivista palautetta. Siinä yksi syy miksi itse on juurikaan kommentoi. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 08.02.2009 10:50:35 (muokattu 08.02.2009 11:01:15) | |
---|
Ongelma lienee siinä, että jotku osallistujat on saaneet pisteitä kavereiltaan ja se ei ole taas kaikkia miellyttänyt. Jos nää pisteen näissä skaboissa on niin tärkeitä niin voihan sitä jokainen itse rekisteröityä vaikka kuinka monella nickillä tänne ja äänestää sitten itseään. Toisilla ongelmana taas tietynlainen herkkänahkaisuus kun ei siedä minkäänlaista negatiivista palautetta. Siinä yksi syy miksi itse on juurikaan kommentoi. Ketähän toi tarkottaa, toi herkkänahkasuus? Jos mun vedosta nyt sattuis olemaan sitä negatiivista palautetta edes, niin olis kiva kuulla mitkä jutut siinä nyt tökkäs, vois jotenkin ehkä sit hiffata, että miten näitä vetoja arvotetaan, kun niitä äänestetään. Tässähän tulee valla skitso fiilis, että heitteleekö mun taso näin paljon skabasta skabaan. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Johnnycaster 08.02.2009 10:59:45 | |
---|
Säännöistä: "Pisteet voi jakaa niin kuin kukin itse haluaa.." Pitäkää skabanne. |
BigPapa 08.02.2009 11:02:54 | |
---|
Säännöistä: "Pisteet voi jakaa niin kuin kukin itse haluaa.." Pitäkää skabanne. Järjen käyttökään ei ole kielletty...mun mielestä. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Johnnycaster 08.02.2009 11:05:28 | |
---|
Järjen käyttö todellakaan ei ole kielletty. |
BigPapa 08.02.2009 11:06:29 (muokattu 08.02.2009 11:08:45) | |
---|
Järjen käyttö todellakaan ei ole kielletty. No ei se ole ei. Mikäli joku nauttii noista tilauspisteistä, niin siinähän sitten nauttii, se ei tosin kenestäkään tee parempaa soittajaa. Sen tekee vaan treenaaminen, asiaan perehtyminen ja aika. Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
Here in heaven |
Johnnycaster 08.02.2009 11:08:53 | |
---|
Ihan sama saatana äänestelkää ketä tykkäätte, nää oli toistaseks mun osalta tässä nää kekkerit. |