![]() 07.02.2009 11:35:07 | |
---|---|
Lähestyt asian ydintä, jatka samaan malliin. Vastauksia varmaan kohta tulee, kunhan saavat olonsa paranneltua kirjoituskuntoon. Tyyppi ei tiedosta tiettyjä asioita. Kyllähän sitä karaokeissakin kuule joskus (siis vain joskus) mahtavia laulajia. Miks ne ei breikkaa pinnalle. Kas siinäpä kysymys. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 07.02.2009 11:35:12 | |
Parempi niin, sillä veikkaisin kuitenkin kyseisen biisin olevan monin verroin tunnetumpi, kuin tämän Osmon. Mikskähän joitten nykyajan soul/R`nB tyypien pitäis tietää joku Irwinin renkutus. Humppajyrä | |
![]() 07.02.2009 11:36:36 | |
Niin Remultakin. Nopeet biisit pitää huutaa ja hitaat itkee, sanoi hän. Remulta en haluais kuulla yhtäkään herkistely biisiä. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 07.02.2009 11:37:22 | |
Tyyppi ei tiedosta tiettyjä asioita. Kyllähän sitä karaokeissakin kuule joskus (siis vain joskus) mahtavia laulajia. Miks ne ei breikkaa pinnalle. Kas siinäpä kysymys. Ne harrastaa laulua. Toisille se on työtä ja näin ollen myös ura. Eikö uralla pitäisi mennä aina eteenpäin. Näin mulle ainakin Kauppaopistossa opetettiin. COVS jäsen N:o 5 | |
![]() 07.02.2009 11:39:21 | |
Mikskähän joitten nykyajan soul/R`nB tyypien pitäis tietää joku Irwinin renkutus. Kyllä mä vähän olen samoilla linjoilla. "Tunnettuja" biisejä on äkkiä tuhat, joten hankalaahan niitä kaikkia on persnahasta vedellä, varsinkaan sellaisia, joihin ei itse keikoilla tule kajonneeksi. Hauskaa, että aina riittää kuitenkin urveltamista. Hyvvää päevänjatkoa vuan:) Don't take me serious, I'm just playing. | |
![]() 07.02.2009 11:41:25 (muokattu 07.02.2009 11:42:02) | |
Mikskähän joitten nykyajan soul/R`nB tyypien pitäis tietää joku Irwinin renkutus. Onks Irwin levyttäny "Pleae release me":n? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner | |
![]() 07.02.2009 11:45:26 | |
Hyvinhän noi vetää - mutta "Please release me...." Eikä Las Palmastakaan meinattu tuntea... Useimmille humppaesoille nuo taisivatkin olla ainoita kappaleita, joita esat ITSE tunnistivat illan repertuaarista, puhumattakaan siitä, että joku niistä muista löytyisi humppaesojen omista ohjelmistoista. Hyvä jakso ja hyvät solistit, varsinkin verrattuna edellisiin, vaikka edellisjakson solistit olivatkin suurimmalta osin tämänkin kansan suuresti kunnioittamia "konkareita". Ja bändi on edelleenkin kova... Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... | |
![]() 07.02.2009 11:46:40 | |
Ne harrastaa laulua. Toisille se on työtä ja näin ollen myös ura. Eikö uralla pitäisi mennä aina eteenpäin. Näin mulle ainakin Kauppaopistossa opetettiin. Jätkä on käyny kouluja näemmä. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 07.02.2009 11:48:01 | |
Jätkä on käyny kouluja näemmä. Jos mä olinkin siellä lakaisemassa lattioita ja kuuntelin salaa oven takana. COVS jäsen N:o 5 | |
![]() 07.02.2009 11:52:08 | |
Onks Irwin levyttäny "Pleae release me":n? Mainitsit myös Las Palmasin. Eikä tuo Releasmekaan vältämättä, jos nyt me se satutaankin tietään, ole niin hirmu klassikko että kaikkien pitäis se tietää. Humppajyrä | |
![]() 07.02.2009 11:53:56 (muokattu 07.02.2009 11:56:59) | |
Hyvinhän noi vetää - mutta "Please release me...." Eikä Las Palmastakaan meinattu tuntea... Eivät tienneet noita kahta biisejä = ihan paskoja. mitenkä.....? Parempi niin, sillä veikkaisin kuitenkin kyseisen biisin olevan monin verroin tunnetumpi, kuin tämän Osmon. So What?!? BTW: ootteko kuullu sen miehen pianonsoittoa? Tai sellon? Tai basson? Hiljaiseksi vetää. Useimmille humppaesoille nuo taisivatkin olla ainoita kappaleita, joita esat ITSE tunnistivat illan repertuaarista, puhumattakaan siitä, että joku niistä muista löytyisi humppaesojen omista ohjelmistoista. Nih! Insinööripohjalta. *R.I.P Oksanen* | |
![]() 07.02.2009 11:55:21 | |
Heh! Näin kotisoittoamatöörinä sitä aina sillointällöin tulee ihmeteltyä, että miten kovia ukkoja täällä palstalla onkaan. Jos nuo tuon jakson esitykset ei menny "aina ihan kohdalleen" tai jos niistä "puuttui potku", niin ihan oikeasti haluaisin päästä kuuntelemaan teidän ns. hyviä vetoja... Sitten toisaalta mä ihmettelen, että jos oikeasti taittuu niin miksi täällä kärkevästi kommentoivat "ammattilaiset" eivät ole breikanneet siten, että teitä kuulisi radiossa tai olisitte itse jossain muualla kuin privaattihäissä tai jänkäkuppiloissa soittelemassa... Kyllähän sitä näin pienessä maassa moiset kyvyt pitäisi erottua ns. Osmon tai Karoliinan kaltaisesta massasta.. ;D Hih!!! Jep!Täällä on tosi koviakin ukkoja ja tyttöjä.Alan ammattilaisia.Ja sitten meitä amatöörejä.Tehdään jokunen keikka oikein ihmisillekkin.Se vaan on helppoa arvostella omilla puukorvilla.Miten toiset vetää.Jos toimii.Hyvä!Jos ei,mitä sitten sitten?Kirjoitellaan tänne ja ollaan olevinamme.(Tekee rommitotin) Toisaalta on olemassa kirjoittamaton sääntö.Ei arvostella toisen esiintymistä tai keikkaa negatiivisessä muodossa.Keikalla!Mitäs tykkäsit?Menikö hienosti,oliko soundit kohdallaan?Jee!Upeaa,kliffaa!(Perseestä) Me tavikset vaan soitellaan ja haaveillaan kuuluisuudesta tai että joku meidät huomaa.lLukuun ottamatta portsari,joka huputtaa roudaamaan nopeammin. Jos ja kun tulee keikka yleiseen tilaisuuteen.Pyydän sinut sinne.Sopiiko? Pääset tutustumaan amatööribändin arkeen.Toisaalta monella muulla taitaa olla keikka aikaisemmin. Kylmän viileesti! | |
![]() 07.02.2009 12:04:52 | |
No ehe ehe. Soololevykin on ilmestynyt ja monissa hienoissa projekteissa on ollut mukana. Yks parhaimmista Suo Kuokka ja Jussi. Ai, Kleemo oli siinäkin... Mitähän se Mika Kuokkanen tekee nykyään...? "Soul to music, music to soul" | |
![]() 07.02.2009 12:23:54 | |
Viitaten erään henkilön aiempaan lausuntoon joittenkin huonosta biisituntemuksesta tekisi mieli mainita jotain huonosta yleistietoudesta, kun ei Osmoa tiedä. Taidanpa kuitenkin jättää mainitsematta. Komppaan. Samin ja Osmon ei tarvi olettaa osaavan jotain Irwineitä yms. Tosin henkilökohtaisesti Samin tuntien yllätyin, että Sami ei tienny Engelbert Humperdinckin biisiä. Eikä hyvin monet muut muusikot tiedä, eikä voi olettaakaan tietävän Samilta paljonkaan muuta kuin Ainutkertaisen ja Onnen kyyneleet, saati sitten kuka Osmo Ikonen on. Kuinkahan moni osasi yhdistää Osmon Euroviisukarsintoihin: Signmark feat. Osmo Ikonen... Hauskinta on ollu lukea Youtubesta esim. räppäri Cheekin musavideon alla olevia kommentteja (ko. videossa/biisissä kun on ollu Sami Saari mukana): "Kuka v***u toi Sami Saari oikein on?" "Soul to music, music to soul" | |
![]() 07.02.2009 12:26:55 | |
Onks Irwin levyttäny "Pleae release me":n? Jaaran kanssa vedettiin tuota, se heitti vitttuillessaan, että piiiiiiiiiiiiis liriiiiiiismiii letmilouuuuu. COVS n:o 1. | |
![]() 07.02.2009 12:53:11 | |
Komppaan. Samin ja Osmon ei tarvi olettaa osaavan jotain Irwineitä yms. Tosin henkilökohtaisesti Samin tuntien yllätyin, että Sami ei tienny Engelbert Humperdinckin biisiä. Eikä hyvin monet muut muusikot tiedä, eikä voi olettaakaan tietävän Samilta paljonkaan muuta kuin Ainutkertaisen ja Onnen kyyneleet, saati sitten kuka Osmo Ikonen on. Kuinkahan moni osasi yhdistää Osmon Euroviisukarsintoihin: Signmark feat. Osmo Ikonen... Hauskinta on ollu lukea Youtubesta esim. räppäri Cheekin musavideon alla olevia kommentteja (ko. videossa/biisissä kun on ollu Sami Saari mukana): "Kuka v***u toi Sami Saari oikein on?" Kun tuokin ohjelma on ennalta suunniteltu.Turha räpistellä vieraiden biisien kanssa. Toisaalta kiva kuulla.Että taituritkin on joskus pihalla. Kylmän viileesti! | |
![]() 07.02.2009 13:02:48 | |
Kun tuokin ohjelma on ennalta suunniteltu. Ajatella. Luulitko että yleisö, vieraat ja tekijät vaan sattui studioon kameroitten ollessa päällä. Ja ihan sattumalta sattui löytymään videonauhalta joittenkin tyyppien vetämänä jotakin biisejä. Sulta se ei sitten mikään pysy salassa. möllisty | |
![]() 07.02.2009 13:29:44 | |
Heh! Näin kotisoittoamatöörinä sitä aina sillointällöin tulee ihmeteltyä, että miten kovia ukkoja täällä palstalla onkaan. Jos nuo tuon jakson esitykset ei menny "aina ihan kohdalleen" tai jos niistä "puuttui potku", niin ihan oikeasti haluaisin päästä kuuntelemaan teidän ns. hyviä vetoja... Sitten toisaalta mä ihmettelen, että jos oikeasti taittuu niin miksi täällä kärkevästi kommentoivat "ammattilaiset" eivät ole breikanneet siten, että teitä kuulisi radiossa tai olisitte itse jossain muualla kuin privaattihäissä tai jänkäkuppiloissa soittelemassa... Kyllähän sitä näin pienessä maassa moiset kyvyt pitäisi erottua ns. Osmon tai Karoliinan kaltaisesta massasta.. ;D Hih!!! Joo- ei tuosta nyt paljon vedot parane.. Oli parhautta tuo jakso. Kyllähän meitä "asiantuntijoita" riittää... "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- | |
![]() 07.02.2009 13:32:37 | |
Ajatella. Luulitko että yleisö, vieraat ja tekijät vaan sattui studioon kameroitten ollessa päällä. Ja ihan sattumalta sattui löytymään videonauhalta joittenkin tyyppien vetämänä jotakin biisejä. Sulta se ei sitten mikään pysy salassa. Älä ny vinoille minulle.Ja älä turhaaan suutu.Hommahan on tarkoitettu viihteeksi.Silloin kun telkkarista ohjelma tulee.Se on vapaa kaikille kommenteille. Olit siellä soittamassa tai et. Kylmän viileesti! | |
![]() 07.02.2009 13:58:01 (muokattu 07.02.2009 13:59:36) | |
Mites Timin kommentit liittyy hänen osaamiseensa? Opettele joutessas argumentoinnin perusteet. No mä yritän opetella. Timin kommentit liittyy hänen osaamiseen siinä kohtaa kun hän tuossa kertoi, ettei vedoissa ollut potkua ja ettei aina mennyt ihan kohalleen..vai putkeenko se oli. Ja koska mun mielestä oli potkua ja meni ihan putkeen, niin kyllähän Timi silloin huomaa/ osaa jotain semmoista mitä mä en. Ja mielipide ja per*reikä pitää olla jokaisella. Mä aloinkin tuossa kommentteja lukiessa miettimään, notta kuka Suomessa (ja miten) voisi vetää tuolla paremmin kuin nuo ko. jaksossa olleet. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että kun työkseen noita hommia tekevät ja jo jonkin aikaa tehneet tyypit ei onnistu, niin keneltä tuolla sitten taittuisi? Oletushan tuolla kuitenkin on, ettei laulajat tiedä seuraavana tulevaa laulua, säkeistöä, sävellajia jne jne... ja on se kuitenkin hiukka eri juttu vetästä semmoista biisiä, joka ei ole omassa repertuaarissa. Toiset onnistuu silloin paremmin ja toiset huonommin.... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)