thaav 06.02.2009 00:01:05 | |
---|
Blacken the Cursed Sunin joltain osalta kuulostaa mun mielestä. Voin olla väärässä. Näemmä tällä hetkellä oli taas koko levy youtubessa. Tulipa nopeasti kahlattua läpi. Ei oikein kolahtanut. Ehkä siksi, ettei tässä ollut varsinaisesti mitään uutta. Ja jos jyystää "sitä samaa vanhaa paskaa", pitää olla vähintään Cannibal Corpsen tasoinen yhtye kyseessä, ettei muuta haluaisikaan, kuin sitä samaa (hyvää) paskaa. Tyydyn ihan mielelläni vanhempiin levyihin, Gospel, Palaces ja Ashes ovat kuitenkin aika hyviä lätysköjä. Katsotaan, jos tämä joskus jostain halvalla löytyy. Niin erikoinen ei kuitenkaan kuulemani perusteella "Wrath" ole, että siitä ihan kahtakymppiä maksaisin. Doom what thou wilt shall be the whole of the law |
Quru 06.02.2009 07:12:44 | |
---|
Siis kuunteleeko kaikki täällä nyt netistä ladattua levyä vai onko jossain jo myynnissä? Enpä halua ketään syyllistää yhtään mistään (saattaa jonkun korvaan vaikuttaa siltä), ladatkaa jos haluatte, mutta kysyn ihan mielenkiinnosta kun itse odotan innolla tuota lättyä. Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D |
Speedball 06.02.2009 09:01:02 | |
---|
OIiiiiiiiiii tänään keikka!!!! Metal up your ass!!! |
Speedball 06.02.2009 13:36:58 | |
---|
Jep. Kossua huivii ja rokkipoliisia leikkimään. pyh pah rokkipoliisit sikseen, sinne mennään näin englantilaisittain "To have a gay old time" Metal up your ass!!! |
AAA!!! Voi jeesus oli kova keikka!!! Vaikka Williellä olikin teknisiä ongelmia alussa. setti jotain tyyliin /en muista järjestystä joten mutta siis niin joo: Biisit mitkä tuli: NAG: Black Label ATPB: Ruin ja VIGIL AOTW: Hourglass, Laid To Rest, Now you've got something to die for ja OMERTA S: Walk with me in hell, Pathetic, Redneck, Blacken the cursed sun ja Descending W: Dead Seeds, Contractor ja Set to fail VAKUUTTI! Paitsi että Frostbite tapahtuman järjestäjille ja organisoijille iso keskisormi! kiitos hyvää yötä Metal up your ass!!! |
fish-eye 07.02.2009 10:38:21 | |
---|
Aivan jäätävä settilista kyllä! Olen hieman kateellinen.. "Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin." |
Jonttu 07.02.2009 14:32:55 | |
---|
..Paitsi että Frostbite tapahtuman järjestäjille ja organisoijille iso keskisormi! kiitos hyvää yötä Kyllä nimenomaan!!!!!!!!! Jos tota tapahtumaa meinataan vielä jatkaa, niin parantamisen varaa on. ja missä vitussa oli kaikki LOG kamat? Olikos siellä jossain joku official LOG merchandise? Johan sinne keikkapuolelle olisi mahtunut joka bändiltä 100 kojua ja 1000 anniskelu aluetta!!!! |
Sancty 07.02.2009 14:43:11 (muokattu 07.02.2009 14:45:57) | |
---|
^Siellä päälavan oikealla puolella reunassa oli Arch Enemyn, Texturesin ja Lamb of Godin paitoja/levyjä/huppareita. Itse ostin sieltä LoGin kiertuepaidan. |
Manuel Pyrhullo 07.02.2009 16:46:52 | |
---|
Mikä frostbitessä kusi? |
jonsku1 07.02.2009 17:32:16 | |
---|
Mikä frostbitessä kusi? About kaikki. |
Mechanizm 07.02.2009 17:33:28 | |
---|
|
Mohla 07.02.2009 18:09:32 (muokattu 07.02.2009 18:10:11) | |
---|
Mikä frostbitessä kusi? Kavereiden bändin piti olla siellä soittamassa jollain klubilla (käsittääkseni) perjantaina tai lauantaina. Soittoajankohdasta yms. asioista piti kuulemma tulla lisäinfoa sähköpostitse maanantaina tehdyn puhelun perusteella. Ainakaan torstai-iltaan mennessä mitään tietoa ei ollut kuitenkaan tullut ja järjestäjän puhelinnumerosta meni puhelut suoraan vastaajaan... Bändi ei siis ainakaan torstaina tiennyt edes minä päivänä ne soittaa. Mietittyttää miten hommat noiden muiden bändien kohdalla on hoidettu, ja ton Imperiumin laudan perusteella ei kovin hyvin. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Jonttu 07.02.2009 19:41:38 (muokattu 08.02.2009 14:18:13) | |
---|
^Siellä päälavan oikealla puolella reunassa oli Arch Enemyn, Texturesin ja Lamb of Godin paitoja/levyjä/huppareita. Itse ostin sieltä LoGin kiertuepaidan. No voi prkl.... Alkoholilla on kyllä osuutta asiaan. Ei kukaan ostanut ylimäärästä LOG'n hupparia? E: Jääkaapista kyllä löytyi koiranmakkaraa ja lelukrokotiili. |
Jonttu 12.02.2009 12:58:32 | |
---|
|
Viineri 15.02.2009 22:51:11 | |
---|
Yle TV2:lta tulee Lamb of Godin haastattelu Musiikki-tv:ssä. BTW: Wrathin bonus biisit vuotanu kans nettiin. Sleep-walking in the minefields. |
Rakoni 18.02.2009 20:42:04 | |
---|
Myspacessa koko levy. In Your Words on ihan tajuttoman kova. |
Akitus 19.02.2009 10:11:15 | |
---|
Ei perkele, pitäis koittaa vastustaa kiusausta... Enää ei ku viikko muutenkaan odotettavana. 42. |
Estranged 19.02.2009 17:49:30 | |
---|
Pari kuuntelua takana. On se kova. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
d3monilaama 19.02.2009 22:43:02 | |
---|
Ja frostbiteen liittyen.... kurkatkaas tää: http://www.youtube.com/watch?v=9PuGKuPw5EA Aijaijai, tälle tuli hajoiltua ja pahasti :D alkuun meinasi vituttaa kun en tuonne päässyt, mutta jälkeenpäin mitä tuosta on kuullut niin ei kyllä harmita enää yhtään. Tietty LOG jäi näkemättä, mutta näkeehän tuon sitten Metallican kyljessä kesäkuussa. Mitä nyt muutaman biisin Tubesta kuunnellut uutta levyä, niin ihan hyvältä on kuulostanut. Melkein hävettää tunnustaa, mutta ilman vokaaleja olisi saattanut kestää kauemminkin tunnistaa tuo Lamb Of Godiksi, jos en olisi tiennyt mitä kuuntelen. |
aalataur 20.02.2009 16:55:18 | |
---|
|