Aihe: Kysymys octopre-kytkennästä
1
hape
07.02.2009 10:54:14

Moro. Tietääkö joku, että voinko ohittaa octopren etuasteet d-sub liittimien kautta? Eli laittaisin ulkoisen etusen menemään ainoastaan octopren muuntimien läpi 002rackiin.

Mun järjen mukaan toi pitäs kyllä onnistua. Miksikäs ei? Line in d-subista sisään ja lightpipestä ulos. Sitä en sit tiedä, miten tuo Octopre on ylipäätään suunniteltu, esim. ADA8000:ssa linjatulot menee etuasteiden läpi.
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
anapena
07.02.2009 13:10:31
Eikös tuossa ole switchi sille, että otetaanko signaali mikkiliittimestä taikka linjareiästä? Samalla level-nappulalla säädetään tasot kummassakin tapauksessa, eli kait se aina jonkinlaisen etusen läpi menee? Onkos ne etuset sitten niin huonot, että tarvitsisi ohittaa? Ei kait, tosin en ole itse kokeillut...
rock777
07.02.2009 20:27:38
Eikös tuossa ole switchi sille, että otetaanko signaali mikkiliittimestä taikka linjareiästä? Samalla level-nappulalla säädetään tasot kummassakin tapauksessa, eli kait se aina jonkinlaisen etusen läpi menee? Onkos ne etuset sitten niin huonot, että tarvitsisi ohittaa? Ei kait, tosin en ole itse kokeillut...

Siksi käyttäisin vain octopren muuntimia, koska analogisia sisäänmenoja ei enää ole käytössä, ainoastaan 8 kanavaa adatin kautta.Ei tunnu olevan octoprelle ostajia, joten ajattelin josko tuo etusten ohitus onnistuisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)